Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1158
satt å hørte på musikk i går da jeg fant Ormstunge, dette er noe alle som digger norsk rap burde sjekke ut! de har en kul oldschool vibe å alle sangene er bangers. Dette er en artist med alt for få fans, mega undervurdert!
Psykedelisk bakverk
Nå er vel forøvrig både Ormstunge og DRM noe stort sett alle med noe kjennskap til norsk rap (med unntak av millennials?). Forøvrig hørt mye på dem opp gjennom tidene selv
Sist endret av FlyvendeVaffel; 11. oktober 2022 kl. 11:43.
Ormstunge er rååå! beste av norsk rap!
Sitat av Kiriko Vis innlegg
Ormstunge er rååå! beste av norsk rap!
Vis hele sitatet...
Levering så er nok tunga ”up there ”

Men innholdet i låtene hans er ofte overfladiske og egentlig litt kjedelige. Skal du nevne han som beste av norsk rap så vil jeg og ganske mange andre mene at Don Martin heller fortjener den tittelen mye mer enn Tunga gjør. Vokst opp på samme tettsted som han også så føler en god connection med låtene til så og si alle i DRM men norges beste? Nja, god 2 plass haha
Drm klikk med Ruttinert er en banger og Ormstunge sitt verse er grovt
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Drm klikk med Ruttinert er en banger og Ormstunge sitt verse er grovt
Vis hele sitatet...
Ruttinert er nice men som Dra(menser) (tog du’an?) så er nok 90-tallet favoritten her
Sjekk ut Unge UFR på SoundCloud, det er tunga som leker med litt nyere/mer popete uttrykk og autotune, men med satirisk brodd.
Sitat av 420master Vis innlegg
Ruttinert er nice men som Dra(menser) (tog du’an?) så er nok 90-tallet favoritten her
Vis hele sitatet...
Drammen?😆
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Drammen?😆
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er en del av et misfit miljø av alle misfits i verden, men trodde Skeez var litt bedre kjent xD