Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1425
Hei, jeg vet dette høres rart ut, og har fått mange kommentarer av kompiser pga dette.

Jeg er en person, at når jeg kjøper ting, så liker jeg å holde de "så ny" som overhodig mulig. Det vil si at når jeg tar ut en vare fra pakken, så holder jeg plastikken på, og lar være å ta den av så lenge det lar seg gjøre.

La meg ta min apple tastatur som eksempel: jeg har transparent beskyttelsesfolie over den, sånn som denne her:

https://www.clasohlson.com/no/Transp.../p/Pr318574000

Denne har jeg på fra dag 1, og jeg bytter folie innimellom iblant. Under denne ser tastaturet helt nytt ut.

Jeg vet ikke hvorfor, men dette er noe som stimulerer meg veldig godt. Jeg er en person som liker å ta vare og blir fort glad i mine ting.

På min samsung galaxy s22 så har jeg selvfølgelig beskyttelse foran og bak, samt deksel.

Det er også plastikk på siden av telefonen som jeg ikke har tatt av, og den er helt ripefritt og ser ny ut.

Pga skifting av forskjellige deksler begynner altså nå denne plasten på siden og bli løs, og jeg har teipet litt på siden for å forsøke å holde den fast, som kan ses her :



Mitt spørsmål er, finnes det noe sted å bestille sånne typer plast, til en spesifikk telefon?

Gjerne le så mye dere vil, men håper på gode svar
Ebay, der finner vel du det meste vil jeg tro
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Ebay, der finner vel du det meste vil jeg tro
Vis hele sitatet...
Jeg forsøkte blant annet å søke på inne på aliexpress(er ikke fan av ebay), på "samsung s22 side plastic tape", det ga meg egentlig ikke så mye ...

https://www.aliexpress.com/wholesale...list.1000002.0
Jeg vet man fikk kjøpt den plasten som dekker skjermen på nye mobiler, eller mer riktig noe tilsvarende som
skulle være veldig motstandsdyktig og gjøre den nærmest umulig å knuse.
Plast som dekker andre deler tipper jeg blir for "nisje" til at det vil lønne seg produser for andre en fabrikken som pakker det.
https://www.clasohlson.com/no/Selvhe.../p/Pr314132000

Kanskje dette produktet kan klippes til og brukes til det du ønsker? Dog noe usikker på hvordan det er å få av igjen, kanskje det er for bra klister.
Har en kompis som pakker inn alt fra mobil til playstation kontroller med en slags hydro film fra Aliexpress/Ebay. Blir utrolig bra vist man bare gjør det ordentlig, ser knapt at mobilen hans er pakket inn i denne tynne plasten.
Skin, wrap, kombinert med vinyl er jo 1 mill++ på ebay i alle tenkelige former og farger
Sitat av kingkentyy Vis innlegg
Jeg er en person som liker å ta vare og blir fort glad i mine ting.
Vis hele sitatet...
Hva med møbler, kjører du plasttrekk ?
Syns alltid det ser så "koselig" ut når amerikanere sitter i knirke-plast sofaen sin.
Sitat av kingkentyy Vis innlegg
Hei, jeg vet dette høres rart ut, og har fått mange kommentarer av kompiser pga dette.

Jeg er en person, at når jeg kjøper ting, så liker jeg å holde de "så ny" som overhodig mulig. Det vil si at når jeg tar ut en vare fra pakken, så holder jeg plastikken på, og lar være å ta den av så lenge det lar seg gjøre.

La meg ta min apple tastatur som eksempel: jeg har transparent beskyttelsesfolie over den, sånn som denne her:

https://www.clasohlson.com/no/Transp.../p/Pr318574000

Denne har jeg på fra dag 1, og jeg bytter folie innimellom iblant. Under denne ser tastaturet helt nytt ut.

Jeg vet ikke hvorfor, men dette er noe som stimulerer meg veldig godt. Jeg er en person som liker å ta vare og blir fort glad i mine ting.

På min samsung galaxy s22 så har jeg selvfølgelig beskyttelse foran og bak, samt deksel.

Det er også plastikk på siden av telefonen som jeg ikke har tatt av, og den er helt ripefritt og ser ny ut.

Pga skifting av forskjellige deksler begynner altså nå denne plasten på siden og bli løs, og jeg har teipet litt på siden for å forsøke å holde den fast, som kan ses her :



Mitt spørsmål er, finnes det noe sted å bestille sånne typer plast, til en spesifikk telefon?

Gjerne le så mye dere vil, men håper på gode svar
Vis hele sitatet...
Er du så nøye, start med språket, i Norsk finnes ikke ordet PLASTIKK
Snilt av deg å klasse på plast slik at den du selger produktet til en dag får gleden av en blank og fin dings. Er dette tvangstanker eller nestekjærlighet?
Sitat av BlaBlaHJHD Vis innlegg
Er du så nøye, start med språket, i Norsk finnes ikke ordet PLASTIKK
Vis hele sitatet...
Litt flaut, eller?