Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1609
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje litt rart, men tenker sånn for lukten sin skyld.

Hva om man ruller en joint, med mesteparten vanlig sigg og legger mekk i små lag underveis?
Null problem å røyke sigg på veranda, litt verre å få røyket hasj uten å stinke ned området så alle kan lukte det.
Det vil smake drit og lukte hasj fremdeles
Trust me, det kommer til å luke hasj uansett.
Har du peisovn, røyk i den eller røyk i kjøkkenvifta.
Haha man lukter den jointen på 50 meters avstand Bare fordi man ikke lukter det selv når man røyker så betyr det ikke at ikke alle andre lukter det.
Om du sitter på verandaen med flere hus rundt, og folk ikke kan se deg så hadde jeg ikke vær bekymret for å røyke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje litt rart, men tenker sånn for lukten sin skyld.

Hva om man ruller en joint, med mesteparten vanlig sigg og legger mekk i små lag underveis?
Null problem å røyke sigg på veranda, litt verre å få røyket hasj uten å stinke ned området så alle kan lukte det.
Vis hele sitatet...
Kjøp deg et dyrketelt og installer uttrekksvifte med kølfilter. Så kan du sitte inni der å hotboxe.
Anonym bruker
"Lettet Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ruller ett rizla's jointer og røyker den nær sagt hvor som helst så lenge det ikke er folk i umiddelbar nærhet. Bruker jo ikke lang tid på å røyke den ferdig. Mekker 0,2 g hasj med en halv sigarett i hver "rizlajoint".
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kjøp deg et dyrketelt og installer uttrekksvifte med kølfilter. Så kan du sitte inni der å hotboxe.
Vis hele sitatet...
Får egne askebeger med avsug og filter nå

https://www.fruugonorge.com/4000mah-...ge=en&ac=croud
Anonym bruker
"Mulig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Velkommen til 2022, vi har elektrisk askebeger! (❂_❂)
Den ser helt genial ut, funker det? Er den faktisk stillegående?
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Får egne askebeger med avsug og filter nå

https://www.fruugonorge.com/4000mah-...ge=en&ac=croud
Vis hele sitatet...
What the fuck
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Får egne askebeger med avsug og filter nå

https://www.fruugonorge.com/4000mah-...ge=en&ac=croud
Vis hele sitatet...
Funker sikkert godknall så lenge spliffen ligger i askebegeret, jeg foretrekker røyke jointen og da lukter det jo når man blåser ut. Eller er ideen at man skal sitte med kjeften trødd over askebegeret og blåse ut der?
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Funker sikkert godknall så lenge spliffen ligger i askebegeret, jeg foretrekker røyke jointen og da lukter det jo når man blåser ut. Eller er ideen at man skal sitte med kjeften trødd over askebegeret og blåse ut der?
Vis hele sitatet...
Bare å ikke exhalere
Kjøper jo en sploof i tillegg, så er du ganske safe.