Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 970
aka "Anal Funguy"
AnalFungus's Avatar
11 6
God kveld, likesinnede. Som dere helt sikkert har fått med dere, så er september faktisk snart over og regner med flere har vært ute på jakt etter hva vår natur har å tilby, både det ene og det andre med god suksess.

Jeg skrur tilbake klokken for oss, helt tilbake til slutten av 2017. Etter å ha fremstilt soppen av type B+ endte jeg opp med 4.7 gram. Set og setting ble dengang ikke tatt seriøst og lite ante hva en kunne forvente. Parkerte bilen i ett nokså tettbygd strøk og over en halvannen mil unna det jeg kaller hjem. Så heiv jeg innpå. 15 minutter senere var alt konsumert. Gikk deretter en gåtur gjennom deler av min hjemby. En time senere var jeg tilbake hvor jeg begynte og effektene trådde for alvor inn. Skrudde tenningen i bilen på for litt musikk og du verden så godt det var å høre.

Lukket etterhvert øynene og havnet i mitt eget hode og drømte meg bort. Våknet opp litt senere til at noen banket på førervinduet, på utsiden. Der sto det en forundrede gammel dame med hund. Denne damen påsto at jeg var en spion, noe som var helt vanvittig artig i øyeblikket, men hun gikk videre med sitt og det gjorde jeg også i drømmeland. Minutter senere kjørte faktisk politiet forbi, men linket ikke disse to sammen da de ikke kom for å prate eller stoppe meg. Kom også over noen andre i vennekretsen, men merka fort jeg var på en annen kanal, så vi gikk hver vår vei etter kort tid.

En halv time senere bestemte jeg meg for å kjøre hjemover i en rimelig annerledes tilstand. Der og da ble min Toyota en snøscooter og trodde alt var laget av meg. Kort tid senere skulle jeg over en bro som ligger noen meter opp i lufta, nok til at en ferje kan kjøre Under. Denne var laget av meg også, sa jeg til meg selv haha. Det var helt fantastisk og heldigvis var det kun tre bilister jeg møtte på ferden. Du som leser dette, vil si at dette var umoralsk av meg og du har rett. Ikke, under noen som helst omstendigheter kjør i rustilstand da dette er til fare for deg selv og andre.

Ferden hjem fortsatte og var snart halvveis. Ved siden av fokuset, veien, så jeg en slags progresjon av menneskeheten, ikke nødvendigvis meg selv, men du skal vite jeg er meget interessert i historie. Det begynte med neandertalere og de første generasjonene sapiens. Steinalder til jernalder osv. Mørketiden i middelalderen fulgte etter, deretter napoleonskrigene, 1814 kielfreden osv. Neste destinasjonen var vestfronten i første verdenskrig som etterhvert utartet seg til, du gjettet det, andre verdenskrig i gud vet hva slags form, men mulig jeg innbilte meg østfronten og snev av D-dagen. Bildene var meget groteske, men det hindret ikke meg, for på dette tidspunktet var jeg faktisk hjemme og jeg tror klokka var omtrent 3 på natten. Det var nå nå-tid, som om den kalde krigen aldri hendte

Det var på vei inn døra jeg kom over en flaske Cola, som tidligere lå ute til nedkjøling. Denne brusen har aldri før smakt så deilig som den gjorde dengang.

Forsøkte å bruke datan før jeg avsluttet kvelden og den var ukjent for meg, men fikk det sakte men sikkert til. Det var noe for seg selv og det var sannelig denne eksakte soppturen også. Håper mitt lange opphold fra psilocybin vil kunne gi meg noe lignende igjen, forutenom kjøringen.

Del gjerne dine erfaringer også gjerne din første tur.
Jeg må nesten bare spørre, hvordan kom du frem til valget om å kjøre bil i rustilstand? Åpenbart var dette allerede planen før du inntok godsakene, noe som gjør hele greia bare enda merkeligere. Jeg vet ihvertfall med meg selv at paranoian holder meg langt unna førerrattet.

Uansett, kult å høre at du hadde en fet kveld.
Høres ut som en vill tripp på høy dose. Jeg holder meg til 1,5g og satser på å få plukka litt i slutten av oktober når det blir kaldere.
Jeg har sett folk sitte i timevis å sikle på 2g sopp, så hvordan du klarte å kjøre er utrolig
aka "Anal Funguy"
AnalFungus's Avatar
Trådstarter
11 6
Hei igjen.
Etos og Norgeerkult, det er mulig det var en kombinasjon av dårlig planlegging og en overveldende eufori som tok overhånd. Det snodige er at alle andre turer etter "dette" har skremt meg fra å gjøre noe som helst, til og med en tur på trø-sykkel eller en enkel gåtur. Noia var rett og slett ikke tilstede under denne jomfruturen. Skulle ønske jeg hadde ressursene til å kunne filmatisert det hele.

Og mark. I, krysser fingre for en fin oktober i ditt nærmiljø

God helg��
Herregud, ikke noe kul historie as. En ting er å kjøre i rusa tilstand, men å kjøre i fantasiland-tilstand..... Har sett stygge skader etter bilulykker, blandt annet en kamerat av meg som knakk ryggen på 8 plasser etter biltur på trøfler... Hvis du vil gjøre det mot deg selv så værsågod men du kommer til å angre hvis du gjør det mot noen andre
Sist endret av easethepain; 24. september 2022 kl. 15:03.
aka "Anal Funguy"
AnalFungus's Avatar
Trådstarter
11 6
Ja, hva mer kan man gjøre. Er snart 5 år siden. Er glad det ikke forekom noe alvorlig ulykke, noen gang.