Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1049
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farlig?

Mener de man kjøper bare på gata.

Fordi jeg ruset meg igår på litt hasj, så lite at merket veeldig lite. Men idag så merker jeg at synet har blitt litt hvitlig blurry om noen skjønner? Kan hasjen ha gjort dette? Redd det er permanent
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å legge til at jeg spiste den bare sånn jeg kjøpte den, oralt.
Nei det er utrolig sjeldent noen gjør det med hasj , blander det med noe annet vet ikke om noen som har opplevd det men det kan nok ha skjedd

Alt man isåfall skulle blanda det med er såpass mye dyrere at det ikke er lønnsomt.

Spiser man hasj tar det mye lengre tid før det virker hvertfall om du ikke gjorde noen ting med hasjen som å varme eller blande i smør f.eks, da kan det ta noen timer før det virker.

Når man sover og så har effekt fortsatt når man våkner så er det en litt rar og annerledes effekt, ikke helt som å akkurat ha røyka liksom

Tror ikke du trenger å bekymre deg
Sist endret av Bluesky_; 12. september 2022 kl. 20:49.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du skal innta cannabis oralt må du nesten varmebehandle det for å få god effekt. Min erfaring er at du skal ha svært god hasj for å kunne bare spise det rent og få noen nevneverdig effekt uten å spise svimlende mengder, og uansett må hasjen også være produsert med en metode som innebærer varmebehandling.

Prøv å decarbe og blande ut med noe olje neste gang. Du finner utallige oppskrifter her inne. En svært enkel metode: decarb i ildfast form i ovnen på 110 grader i ~50min. Ta ut formen og sett ned temperaturen til 100 grader. Bland ut hasjen i olje, gjerne kokosolje (hasjen burde oppløse seg helt i oljen siden den har blitt varma opp i ovnen). Sett blandingen inn i ovnen igjen og la det stå en stund. Alt fra 20 minutter til en time burde funke. Du vil antagelig bli blåst med så lite som 0.1g. Vær forsiktig om du ikke vet hva du driver med. Hvis du noier dagen derpå, uten å ha engang ha fått noen effekt, fordi du tror du opplever noe rart, tipper jeg en intens peak over mange timer kan bli ekkelt.
Hvitlig blurry?:/

Hvordan går det nå? Det gikk over håper jeg?