Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2350
Jada, gammel telefon... Og i dag fikk jeg nok at Nova launcher. Så jeg kan ikke styre like mye, men håpet på mindre bugs...

Uansett, har egentlig bare ett spørsmål... Er det mulig å få alle appene i en og samme "skuff" (seff ikke en mappe) ,så telefonen min tar meg til en plass hvor alle apper er, uten å måtte ha de på startskjermen?
Mulig jeg misforstår, men om du har fjernet Nova launcher og er tilbake til vanlig Huawei UI, er det bare å skyve opp på skjermen så får du tilgang til alle apper.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Mulig jeg misforstår, men om du har fjernet Nova launcher og er tilbake til vanlig Huawei UI, er det bare å skyve opp på skjermen så får du tilgang til alle apper.
Vis hele sitatet...
Ja har slette Nova, var bugete. Uansett så er det nå sånn at absolutt alle appene(noen i mapper) ligger på startskjermen, noe jeg virkelig ikke liker, når jeg skyver opp og til høyre skjer det ingenting, skyver jeg til venstre er det 2 sider til med apper og skyver jeg nedover kommer jeg til ett søkefelt og 10 foreslåtte apper.

Det jeg ønsker å gjøre er å kun ha 5 ting nederst på startskjermen og resten av appene en annen plass.

Kona fikset det, move along people
Sist endret av Kloakk; 9. august 2022 kl. 22:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.