Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 578
Anonym bruker
"Selvforsynt Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Beklager, jeg har skrevet noen tråder om dette i sommer.
Men nå klarer jeg endelig å trappe ned. Jeg tok 4 mg onsdag og ingenting i går. Burde jeg ta 2 mg i dag, eller burde jeg vente lengst mulig med å ta neste dose?
Har 9 dager igjen av ferien. Vil gjerne være av før ferien er over, samtidig som jeg ikke har lyst til å bli helt forferdelig dårlig heller
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
De to tingene hører ikke helt sammen. Avhengig av hvor lenge du har brukt sub så blir det verre jo lengre du har vært på. Regelen pleier å være å finne en dose der du kan tolerere ubehaget, stå der en stund til det roer seg og så trappe ned litt til. Når du er nede på 2mg så finnes det temgesic som er 0,2-04mg. Du vil kjenne abstinenser, og ni dager er ikke mye. Hvis du bare har tatt der daglig i noen få uker så kan det gå ganske smertefritt. Sub er en jævel
Sitat av NodSquad Vis innlegg
De to tingene hører ikke helt sammen. Avhengig av hvor lenge du har brukt sub så blir det verre jo lengre du har vært på. Regelen pleier å være å finne en dose der du kan tolerere ubehaget, stå der en stund til det roer seg og så trappe ned litt til. Når du er nede på 2mg så finnes det temgesic som er 0,2-04mg. Du vil kjenne abstinenser, og ni dager er ikke mye. Hvis du bare har tatt der daglig i noen få uker så kan det gå ganske smertefritt. Sub er en jævel
Vis hele sitatet...
Henger meg på det her, di aller siste mg er dog di værste. Bruk gjerne lengre tid helt på slutten, SUBen er seig..
Hvis man bruker kortidsvirkende opiater en uke eller to etter sub, blir det en del kortere tid med abstinenser. Flere jeg kjenner som sluttet med sub og opiater på den måten.
Mvh