Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3241
Dro til legen fordi jeg var nervøs pga har hadde en dirrende følelse i pikken som dagen etter hadde spredt seg litt oppover mot magen. Det starta så smått etter en runk og dirringa ble verre etterhvert. Legen min beroliget meg å sa dette er leamus og helt ufarlig. Men det er jo så irriterende og ubehagelig

Det kjennes på en måte som man konstant sitter på en motorsykkel denne vibreringen. En slags rar stråling som kommer å går. Har prøvd å runke for å kanskje løse opp litt der nede, fikk også beskjed om å drikke mye vann men hjelper ikke. Nå har jeg hatt dette i 4 dager. Kan dette være kronisk, noen som vet? Eller vil det gå over?
Vi er ikke helsepersonell.

Samtidig synes jeg 4 dager med leamus er for lenge.

Dra til legen å be han ta en titt. Pikken er noe du helst vil beholde livet ut.
Sist endret av SkammeligNykter; 12. juli 2022 kl. 14:44.
Tror dette er tull, leamus skjer vel i muskler og pikken er vel ingen muskel, bare svamplegme?
Det er vel nerveimpulser med packet loss som sendes til en bitteliten del av en muskel som skaper rykninger i deler av en muskel.

Rykker det i pikken kan du ta en iskald dusj eller en såperonk. Gjenta etter behov. Eller ta en prat med far eller en lærer og be de forklare hvorfor det rykker i pikken.
Sist endret av _abc_; 12. juli 2022 kl. 20:58.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tror dette er tull, leamus skjer vel i muskler og pikken er vel ingen muskel, bare svamplegme?
Det er vel nerveimpulser med packet loss som sendes til en bitteliten del av en muskel som skaper rykninger i deler av en muskel.

Rykker det i pikken kan du ta en iskald dusj eller en såperonk. Gjenta etter behov. Eller ta en prat med far eller en lærer og be de forklare hvorfor det rykker i pikken.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ingen ekspert på anatomi, men har slitt med kraftig leamus i halvannet års tid I store deler av kroppen og jeg blir fortsatt overrasket over hvor mange små muskler vi har. Ville ikke overaske meg om vi har noen små muskler der nede og.
Jeg er heller ikke en lege, men jeg vet etter å ha drevet noe med intensiv trening at magnesium tilskudd gjør underverker ved muskelkramper...
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Nå er jeg ingen ekspert på anatomi, men har slitt med kraftig leamus i halvannet års tid I store deler av kroppen og jeg blir fortsatt overrasket over hvor mange små muskler vi har. Ville ikke overaske meg om vi har noen små muskler der nede og.
Vis hele sitatet...
Rykker det i pikken er det ikke leamus, og uten små blå piller innabords stopper rykkingen raskest ved en kald avrivning eller såperonk.

Ts har kanskje kommet i den alderen der det skjer litt endringer i kroppen? Fått hår på plasser det ikke har vokst hår tidligere? Pikken kan endre fasong og strl flere ganger daglig.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tror dette er tull, leamus skjer vel i muskler og pikken er vel ingen muskel, bare svamplegme?
Det er vel nerveimpulser med packet loss som sendes til en bitteliten del av en muskel som skaper rykninger i deler av en muskel.

Rykker det i pikken kan du ta en iskald dusj eller en såperonk. Gjenta etter behov. Eller ta en prat med far eller en lærer og be de forklare hvorfor det rykker i pikken.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er muskler i pikken, hvorfor kan jeg stramme til sa så pikken løfter seg helt opp til magen?
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Vi er ikke helsepersonell.

Samtidig synes jeg 4 dager med leamus er for lenge.

Dra til legen å be han ta en titt. Pikken er noe du helst vil beholde livet ut.
Vis hele sitatet...
4 dager leamus lenge? Jeg hadde det maaange ganger om dagen å i 2-3 mnd i strekk. 4 dager er ikke noe grunn til bekymring
Trådstarter
15 2
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Rykker det i pikken er det ikke leamus, og uten små blå piller innabords stopper rykkingen raskest ved en kald avrivning eller såperonk.

Ts har kanskje kommet i den alderen der det skjer litt endringer i kroppen? Fått hår på plasser det ikke har vokst hår tidligere? Pikken kan endre fasong og strl flere ganger daglig.
Vis hele sitatet...
Fikk hår på stakan på 80 tallet jeg. Men nå har de5 begynt å roe segglitt, fikk tips om å prøve å ta litt magnesium. Rus har jeg ikke drevi med på lengfe. Å jo jeg har blitt undesøkt av lege å han sa ar detta var leamus garantert helt ufarlig men irriterende. Men jeg gømte å spørre han om hvor lenge det varte. Kan vare i altvfra 30 sekund til 30 dager i følge sa Google.
Sist endret av legoleif; 13. juli 2022 kl. 07:05.
Enten tuller du her, eller kanskje legen din skriver ut egne medisiner eller hatt dobbelvakt på legevakten før hen gikk på jobben?

Pikken er ingen muskel vel?

Om leamus skjer i muskler, hvorfor har du det i pikken om pikken ikke er en muskel?
Sist endret av _abc_; 13. juli 2022 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvis det ikke er muskler i pikken, hvorfor kan jeg stramme til sa så pikken løfter seg helt opp til magen?
Vis hele sitatet...
Den muskelen sitter i bekkenbunnen, ikke i pikken. Kalles for "PC-muskelen". Nå er ikke jeg lege, så jeg spekulerer bare, men noe sier meg at trådstarter kanskje får leamus i denne muskelen, og at dette kjennes i penis?
Sist endret av Medusa; 13. juli 2022 kl. 12:52.