Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2794
har begynt på ny jobb og har noen pene kollegaer. Jeg har absolutt ingen anelse åssen man flørter eller får intimt forhold med en dame

Hva gjør jeg for å få seksuelt/intimt/romantisk forhold med en av dem? Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg oppføre meg? Hva skal jeg gjøre? hvor begynner jeg?!

Takk for seriøse råd og tips.
Du burde begynne med og legge den tanken bak deg. Og heller finne noen du ikke jobber sammen med og ligge med. Blir fort kleint og date en kollega.
Onsing burde holdes unna jobb.

For alt annet må du bli kjent med folk, på et personlig nivå, over tid. Da nytter skjeldent hvordan få et ligg innstillingen.
New generation
colakork's Avatar
Bare vær grei og by på deg selv.. Ikke gjør for mye utav det, så kan det være du plutselig får et ekstra blikk til god morgen hilsinga elns..

Du merker fort om noen syns du er pen, koselig og grei.

Og hvis du syns noen er koselige og gode folk så kan du vise det med å vise at du ser dem og legger merke til dem..

Blikk og hilsing, du tar deg god tid og nyter selskapet til disse flotte menneskene
Sitat av Don Vis innlegg
har begynt på ny jobb og har noen pene kollegaer. Jeg har absolutt ingen anelse åssen man flørter eller får intimt forhold med en dame

Hva gjør jeg for å få seksuelt/intimt/romantisk forhold med en av dem? Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg oppføre meg? Hva skal jeg gjøre? hvor begynner jeg?!

Takk for seriøse råd og tips.
Vis hele sitatet...
Om du ikke er erfaren på det området ikke gjøre det på jobben. Gå på byen, gata, konserter og arrangementer så prøv lykken der.
.

Sitat av Don Vis innlegg
Jeg har absolutt ingen anelse åssen man flørter eller får intimt forhold med en dame.
Vis hele sitatet...
Spør om henne om hun vil knulle. Det er kritisk at dette ønske om å innlede et seksuelt forhold er symmetrisk. Dette bekreftes eller avkreftes heldigvis enkelt via dialog.

Avslutningsvis vil jeg nevne at det er en særdeles dårlig idé og prøve seg på kollegaer. Det uprofesjonelt og høyst upassende.
Sist endret av Juicekongen; 10. juli 2022 kl. 02:33.
Se på henne som en venn og gi henne komplimenter for jobben hun gjør og måten hun er på. Ingen grunn til å være sjenert med en venn, er det vel? Så lar du det bare vokse derfra om kjemien stemmer. På denne måten så ender du i verste fall opp med en god del venninner, og evnen til å forholde deg til damer...

Så må jeg legge til at jeg synes det er viktig at du er oppriktig med deg selv og at du virkelig trives sammen med henne - for hvis du bare går etter utseendet her så vil du nok raskt bli gjennomskuet.
Sist endret av tasmus82; 10. juli 2022 kl. 02:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare å legge til de kvinnelige kollegaene på Facebook, og begynne å smiske... Helst på fylla, om natta.
Prøv å oppsøke dem ofte i arbeidstiden så ikke flammene dør ut...
Kjøp gaver...
Don
Trådstarter
16 1
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Du burde begynne med og legge den tanken bak deg. Og heller finne noen du ikke jobber sammen med og ligge med. Blir fort kleint og date en kollega.
Vis hele sitatet...
hvordan gjør jeg dette?

har hørt at man bør approache jenta man vil ha, smile, være hyggelig, men dette høres ut som bullshit
Så om en dame du møter er hyggelig, ler av vitsene dine, gir deg komplimenter osv så vil du føle avsky eller?

Så siden dette er bullshit, hvordan går man da frem? Gi henne store summer med penger? Kjøpe henne en bil? Sjenke henne og utnytte i fylla? Gi henne droger kanskje...

Hvis du har en så tydelig ide om hvordan man skal behandle det motsatte kjønn så foreslår jeg at du unngår å spørre.
Du sjekker ikke opp kollegaer, spesielt ikke på helt ny jobb. Du kan lage problemer for deg selv og kan ødelegge hele jobbhverdagen for deg og DE. Husk på det at arbeidsplassen sin er noe man MÅ på og kanskje i 40 år til, det er ikke som å feilslått sjekke noen på byen som syns du er en creep og er letta for at de slipper å se deg noengang igjen. Og som du slipper å måtte se i øya igjen etter å ha driti deg ut og oppført deg grenseoverskridende.

Uskyldig jobbflørt utvikler seg naturlig over lengre tid, god humor, kjemi, blikk og kanskje noen hyggelige komplimenter etterhvert om man merker at flørten og interessen gjengjeldes.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Du sjekker ikke opp kollegaer, spesielt ikke på helt ny jobb.
Vis hele sitatet...
^ This....
Sitat av Don Vis innlegg
hvordan gjør jeg dette?

har hørt at man bør approache jenta man vil ha, smile, være hyggelig, men dette høres ut som bullshit
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hva tror du er fremgangsmåten siden du tror det normale er bullshitt og hvor har du det fra ? Gå opp å skrike dem i ansiktet å si du vil putte pikken i dem? Er du autist eller noe?

Uansett å sjekke opp kollegaer er dypt farvann. Ikke beveg deg ut på det
Sist endret av Mk1; 11. juli 2022 kl. 02:49.
Mitt tips er å finne folk på samme "nivå" som deg selv når det kommer dating/flørting etc

Min erfaring er at det er lettere, enn om du skulle datet/flørtes med noen som har hatt 10 kjærester tidligere.
Sist endret av Superspurv; 11. juli 2022 kl. 19:25.