Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2539
Hvilket butikk bør man oppsøke for å finne gode brede sko om er komfortable å gå i? I flere av skobutikkene må man fuckings gå til betjeningen og spørre om man kan prøve skoene som er utstilt i en viss størrelse. De legger ikke opp til at man kan prøve flere forskjellige sko og se hva man liker på en optimal måte. Så jævlig noia. Noen her som kan gi no tips? Bestille sko online er helt jævlig, med mindre man vet hva man kjøper.
Vil anbefale deg å prøve Hoka Gaviota 4, om du er ute etter joggesko til daglig bruk. Er seriøst det beste skoene jeg har hatt. Tror de kommer i "wide" versjon, om man trenger ekstra brede sko
Hoka bondi er de beste skoene jeg noensinne har hatt
Ultra-boost ifra adidas. Finnes ikke mykere sko
Gå til legen og be om henvisning for ortopediske sko. Da blir dem om nødvendig sydd etter mål til deg.
etter man har funnet ut hvilken størrelse man har(spørr om hjelp i butikk), er det lett og bestille online så lenge det er samme merket sko

jeg sverger til salomon sko
xxl. og kjøp sko som er 1-2 nummer forstore.
Hoka har forskjellige smale og brede størrelser osv, det gjelder sikkert mange andre og
Er du seriøst ute etter sko som passer akkurat deg så drar du til nærmeste Løplabbet, løpesko har den absolutt beste dempingen også til vanlig bruk
Sånn behandling får du av betjening der
https://youtu.be/uy5WlBh-3mA
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Er du seriøst ute etter sko som passer akkurat deg så drar du til nærmeste Løplabbet, løpesko har den absolutt beste dempingen også til vanlig bruk
Sånn behandling får du av betjening der
https://youtu.be/uy5WlBh-3mA
Vis hele sitatet...
Jesu Kristu... Vil faen meg bare prøve noen sko i fred og kjøpe ett par hvis de er innafor. Hva er det de i løplabbet lóker med? Kan de analysere pikken min og for sikre at den sitter godt når jeg løper? Også forventer de sikkert at jeg skal betale for den noia servicen samt som de prøver å oppselge meg designer sko til flere tusen – fuck off.

I gamle dager hadde man bokser med sko i forskjellige størrelser lett tilgjengelig for kunden slik at de kunne prøve ut flere par i fred. Hva skjedde med de tidene?
Har'u abnormalt store/breie føtter, og bor i Oslo, så går du til Store Sko i Rathkes Gate. https://www.storesko.no/

Sist gang jeg sjekket hadde Grensen Sko, eller Grændsen Skotøimagazin om du vil være fin på det, flere forskjellige størrelser tilgjengelige i salgslokalet sånn at man slipper å snakke med en selger. Men så er det også nærmere seks år siden jeg var innom der. Også i Oslo.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Scarpa Mojito. Har to par jeg har brukt i 12 år. Tviler på at de kan klassifiseres som brede dog
Sist endret av nso; 9. juli 2022 kl. 19:38.
Skønner hva du mener Ts. På sportoutlet pleier man å få gå i fred, kan prøve ulike modeller slik du ønsker. Det samme gjelder xxl. Alle skoene de har står stablet i esker på gulvet.
Evt gå på skobutikk på lørdager. Er da mange andre kunder, og de ansatte har som oftest lite tid til å hjelpe/presse deg til å kjøpe.
Vivo barefoot er skikkelig breie. Men det er barefootsko, så det er ikke sikkert du syns de er behagelige ellers, mtp såla er flat.
Personlig har jeg ikke brukt andre sko etter at jeg oppdaga de skoa. Føttene får klaustrofobi om jeg tar på meg vanlig sko igjen nå.
Sketchers har de mest komfortable skoene. Dritmyk skumgummi såle inni og god kvalitet! Finn en Sketchers butikk for utvalg i alle stiler ellers finner du merket i vanlige skobutikker og
Stemmer også for Hooka

Digg demping, rullende såle, kjempelette og man får kjøpt i både bred og smal modell.
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Er du seriøst ute etter sko som passer akkurat deg så drar du til nærmeste Løplabbet https://youtu.be/uy5WlBh-3mA
Vis hele sitatet...
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Jesu Kristu... Vil faen meg bare prøve noen sko i fred og kjøpe ett par hvis de er innafor. Hva er det de i løplabbet lóker med? Kan de analysere pikken min og for sikre at den sitter godt når jeg løper? Også forventer de sikkert at jeg skal betale for den noia servicen samt som de prøver å oppselge meg designer sko til flere tusen – fuck off.

I gamle dager hadde man bokser med sko i forskjellige størrelser lett tilgjengelig for kunden slik at de kunne prøve ut flere par i fred. Hva skjedde med de tidene?
Vis hele sitatet...
Haha jeg lo! Ser for meg en stein freaker som hater løping stå å få den servicen der og begge parter bare tenker øhhhh wtf om hverandre haha.

Butikker skal være så motetrendy og cleane nå vet du, utstilling fremme og størrelser på lageret bak. Sko i alle størrelser i bokser fremme til prøving er nesten bare på outlets og på Obs nå om dagen. Er forsåvidt helt greie sko i blandt på Obs om du bare vil ha noe billig, men skal du gå 8 timers skogstur er de for dårlig kvalitet.
Det med Løplabbet kan jeg være enig i. Har kjøpt overpriset sko der 2 ganger. De analysene der virker jalla. De tar for seg en ting og det er hvordan tråkket er, om man har noe for for over/under pronasjon. Så finner ungdommen bak disken noen sko han prakker på deg fordi at man MÅ ha denne typen.

Ellers støtter jeg Hooka. Tror ikke du finner bedre og mer komfortable sko. Gå på XXL eller andre sportsbutikker. Der står det som regel flere alternativer ute som du kan prøve i fred.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Jesu Kristu... Vil faen meg bare prøve noen sko i fred og kjøpe ett par hvis de er innafor. Hva er det de i løplabbet lóker med? Kan de analysere pikken min og for sikre at den sitter godt når jeg løper? Også forventer de sikkert at jeg skal betale for den noia servicen samt som de prøver å oppselge meg designer sko til flere tusen – fuck off.

I gamle dager hadde man bokser med sko i forskjellige størrelser lett tilgjengelig for kunden slik at de kunne prøve ut flere par i fred. Hva skjedde med de tidene?
Vis hele sitatet...
Hvis du finner en outlet butikk, er det ofte sånn at man kan prøve uten å spørre
Brede føtter men ønsker super best og kule sko å gå i? Du vil ha Nike Air Force 1 https://www.nike.com/no/w/nyheter-ai...82yz5sj3yzy7ok
Brede føtter kan være en av grunnene, sko er ofte smale, noen av de kan vies ut ved litt bruk. (Bruker selv sko som er breie da jeg har litt breie føtter)
Forskjell på lengde i bena som gjør at du går ujevnt kan være en årsak. (har 1cm forskjell, så må bruke ekstra såle i ene skoen)

Skal du ha gode sko bør du nesten legge litt penger i det.
Om det ikke står på pengene, så ville jeg tatt turen innom en skomaker og få sko laget til deg. Skomaker Dagestad på Bislett er helt rå på å lage sko som sitter perfekt, gang etter gang. Det tar litt tid, da de blir laget i f.eks England, men å kjøpe sko andre steder blir plutselig ikke aktuelt lenger.

Håper du finner ut av det. Jeg hadde feil sko på en av føttene helt til jeg fant skomaker som faktisk tar mål av føttene mine.
Hoka er svært populært ja, selv sverger eg til Asics Gel Nimbus. Er helt utrolig hva man får kjøpt på finn.no, folk selger helt nye sko som koster 1900 kr til bare 2-400 kr.
Rieker har visse modeller med "wide"-versjon.
Har både vintersko og sommersko derfra som har overlevd flere sesonger.