Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1337
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går det Ann å være avhengig av selve niksjokket man får av snus? Men ikke selve nikotinen.

Bare 1-2 snus hver dag/annen hver dag, men bare for nikskokket man får feks på moringen. Føler ingen ting om jeg tar flere hver dag
Noen er avhengige av og bli sparket i ballene i ny og ne. Så alt er mulig. Det er nok men du har nok ikke en fysisk avhengighet. Heller en psykisk
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Hvor lenge har du snust?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Hvor lenge har du snust?
Vis hele sitatet...
Rundt 3mnd
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Noen er avhengige av og bli sparket i ballene i ny og ne. Så alt er mulig. Det er nok men du har nok ikke en fysisk avhengighet. Heller en psykisk
Vis hele sitatet...
Ja, er denne kortvarige nytelsen jeg søker etter og ikke det å ha nikotin i kroppen fast
Begynn med vaping og bland nikotin selv. Var lagt bedre til rette for dette før. Nikotinvæske var ferdig blandet med vg/pg også kjørte jeg ca 10-18mg/ml

24 ble LITT for mye men skal sies at det er den nest beste rusen jeg hadde følt på veldig lenge. Ikke ble jeg kvalm som jeg ofte ble av nikotin sjokket på snus og røyk så den rusen føltes mye renere ut enn snusen og røyken noengang ga meg


Men for guds skyld. 3 mnd med snusing? Test ut litt forsiktig i starten, 6 mg/ml var sweetspot så test kanskje 9 mg/ml først, hvis det ikke er bra nok så tester du for eks 12 osv osv
Sitat av 420master Vis innlegg
Begynn med vaping og bland nikotin selv. Var lagt bedre til rette for dette før. Nikotinvæske var ferdig blandet med vg/pg også kjørte jeg ca 10-18mg/ml

24 ble LITT for mye men skal sies at det er den nest beste rusen jeg hadde følt på veldig lenge. Ikke ble jeg kvalm som jeg ofte ble av nikotin sjokket på snus og røyk så den rusen føltes mye renere ut enn snusen og røyken noengang ga meg


Men for guds skyld. 3 mnd med snusing? Test ut litt forsiktig i starten, 6 mg/ml var sweetspot så test kanskje 9 mg/ml først, hvis det ikke er bra nok så tester du for eks 12 osv osv
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg ikke og begynne med vaping. Kast heller hele snusboksen og glem hele greia.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Begynn med vaping og bland nikotin selv. Var lagt bedre til rette for dette før. Nikotinvæske var ferdig blandet med vg/pg også kjørte jeg ca 10-18mg/ml

24 ble LITT for mye men skal sies at det er den nest beste rusen jeg hadde følt på veldig lenge. Ikke ble jeg kvalm som jeg ofte ble av nikotin sjokket på snus og røyk så den rusen føltes mye renere ut enn snusen og røyken noengang ga meg


Men for guds skyld. 3 mnd med snusing? Test ut litt forsiktig i starten, 6 mg/ml var sweetspot så test kanskje 9 mg/ml først, hvis det ikke er bra nok så tester du for eks 12 osv osv
Vis hele sitatet...
Er ikke glad i vape eller røyk desverre, kan vel si 3mnd av å på, bare litt i starten og de siste 3 siste ukene 1 snus per dag