Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 11300
Da er de kjente fentanyl pillene i omløp i Rogaland igjen, 1 dødsfall. Pillene er merket xanax på brett men helt uten stempel og er små blå/lilla på størrelse med p-piller. Disse var også i omløp i september og i 2018 kostet de flere liv. I Bergen også er disse i omløp nå. Rus og pyskiskhelse (ROP) jobber med å lage en felles mld som kan deles på dvs sosiale medier men har sendt dette ut til alle i strand kommune foreløpig og håpet er at det ikke tar flere liv og folk ikke kjøper dem som er å få fatt i nå.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Da er de kjente fentanyl pillene i omløp i Rogaland igjen, 1 dødsfall. Pillene er merket xanax på brett men helt uten stempel og er små blå/lilla på størrelse med p-piller. Disse var også i omløp i september og i 2018 kostet de flere liv. I Bergen også er disse i omløp nå. Rus og pyskiskhelse (ROP) jobber med å lage en felles mld som kan deles på dvs sosiale medier men har sendt dette ut til alle i strand kommune foreløpig og håpet er at det ikke tar flere liv og folk ikke kjøper dem som er å få fatt i nå.
Vis hele sitatet...
Faen meg livsfarlig. Tror folk de handler noe annet. Er det så vanskelig å se forskjell?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for advarsel! Si fra til politi og legevakt også. Jo tidligere de vet jo mer kan de handle rett og raskt når flere holder på å dø
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Da er de kjente fentanyl pillene i omløp i Rogaland igjen, 1 dødsfall. Pillene er merket xanax på brett men helt uten stempel og er små blå/lilla på størrelse med p-piller. Disse var også i omløp i september og i 2018 kostet de flere liv. I Bergen også er disse i omløp nå. Rus og pyskiskhelse (ROP) jobber med å lage en felles mld som kan deles på dvs sosiale medier men har sendt dette ut til alle i strand kommune foreløpig og håpet er at det ikke tar flere liv og folk ikke kjøper dem som er å få fatt i nå.
Vis hele sitatet...
Huffameg.. triste greier..
Godt du er med på å spre dette.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt jævlig.

Er det bare xanax de går rundt som? Eller kan man finne de i kola osv? Er vel bare å holde seg alt av piller nå.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt jævlig.

Er det bare xanax de går rundt som? Eller kan man finne de i kola osv? Er vel bare å holde seg alt av piller nå.
Vis hele sitatet...
Dette er grunnen til at jeg slutta å handle drugs. Kan jeg ikke lage det selv holder jeg meg unna.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er grunnen til at jeg slutta å handle drugs. Kan jeg ikke lage det selv holder jeg meg unna.
Vis hele sitatet...
Jævlig skummel. Tror ikek de bare er i xanax.

Så alle dere i Bergen, gi faen og kjøp av folk der nå.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jævlig skummel. Tror ikek de bare er i xanax.

Så alle dere i Bergen, gi faen og kjøp av folk der nå.
Vis hele sitatet...
Sikkert ikke enkelt om man er dypt inn i avhengighet.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert ikke enkelt om man er dypt inn i avhengighet.
Vis hele sitatet...
Hva får folk til og putte gift(fentanyl) og lure folk? Er det kjøpt på nettet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva får folk til og putte gift(fentanyl) og lure folk? Er det kjøpt på nettet?
Vis hele sitatet...
Alt handler om penger.
Anonym bruker
"Arktisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Generelle tips til å skille ekte piller fra falske (når de kommer på brett)? Hva bør man se etter?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har pillene blitt testet med testkit som viste at det var fentanyl i dem? Eller er det blandingsrus som har ført til OD sånn som var tilfelle de forrige panikkrunder?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt jævlig.

Er det bare xanax de går rundt som? Eller kan man finne de i kola osv? Er vel bare å holde seg alt av piller nå.
Vis hele sitatet...
Fentanyl i kola? Håper du kødder?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Fentanyl i kola? Håper du kødder?
Vis hele sitatet...
Det er veldig lite sannsynlig, men det kan absolutt forekomme. Leste nylig en sak om 4 turister på guttetur til Nederland, hvor de hadde kjøpt kola av en tilfeldig gatedealer. Viste seg senere at kokainen inneholdt fentanyl, endte opp med at 3 av 4 døde.

Men som nevnt EKSTREMT lite sannsynlig at noen gidder å blande kola med fent, har vel hittil aldri vært ett tilfelle av dette i Norge.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Fentanyl i kola? Håper du kødder?
Vis hele sitatet...
Hehe, absolutt ikke umulig. Vært mange hundrener av tilfeller av det i USA vet jeg.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Har du noe bevis for dette? Finner ikke noe om det.
Vet det var noen med fentanyl i av de 2mg, men ikke de 1mg på brett.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Fentanyl i kola? Håper du kødder?
Vis hele sitatet...
Jo lengre unna kokain-land man kommer desto snålere shit får man solgt som kokain. Fikk høre at det som skjedde nå og da sånn ca nord vest i sør øst asia var at det kom noen slitsomme party bros som masa og masa om kokain der kokain egentlig ikke er en greie; åpenbart stinne av gryn og dumme som dagen er lang.
Så noen fant ut at de kunne tjene en slant ved å selge de hvit heroin i stedet. Lokalt dyrka farm to nostril, ganske uncut med lite verdi i lokalområdet. Så når gutta bois legger opp EU linjer med hva de tror er coke så faller de som fluer.
Sist endret av Bothrops; 24. mars 2022 kl. 13:35.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Da er de kjente fentanyl pillene i omløp i Rogaland igjen, 1 dødsfall. Pillene er merket xanax på brett men helt uten stempel og er små blå/lilla på størrelse med p-piller. Disse var også i omløp i september og i 2018 kostet de flere liv. I Bergen også er disse i omløp nå. Rus og pyskiskhelse (ROP) jobber med å lage en felles mld som kan deles på dvs sosiale medier men har sendt dette ut til alle i strand kommune foreløpig og håpet er at det ikke tar flere liv og folk ikke kjøper dem som er å få fatt i nå.
Vis hele sitatet...
Er dette ksalol som går rundt med fentanyl i seg?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putter de fentanyl i for å drepe folk??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Putter de fentanyl i for å drepe folk??
Vis hele sitatet...
Nei for at pillene skal virke sterke. Problemet er bare at fentanyl er så sykt potent. At vist ikke pillene blir blandet skikkelig så ender man opp med ugjevn styrke. Og det er nok til at man dør av overdose.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen meg livsfarlig. Tror folk de handler noe annet. Er det så vanskelig å se forskjell?
Vis hele sitatet...
Det er piller som egentlig skal inneholde Alprazolam, som er et beroligende middel og skumle nok i seg selv, men så er det kyniske folk som produserer dette illegalt å har i fentanyl som er et syntetisk opioid som er ca 100 ganger sterkere enn morfin og dermed ganske ekstremt livsfarlig.
https://stolav.no/korus/ksalol-table...-ikke-fentanyl

Er ikke dermed sagt de ikke kan ta livet av en person eller 10. Det har gått år der de er blitt undersøkt, så håper de evnt snart finner ut hva som er «feil» med dem siden de dreper oftere enn norske apoteks alprazolam.
Hehehe.. Husker jeg lo første gang for ett år siden når politiet kom ut å sa det var fentanyl "piller" før de hadde fått svar på analysen.

Er helt oppgitt... og det ikke over dem.
Sist endret av Naturgrønn; 25. mars 2022 kl. 14:40.
Går rundt ksalol piller i Bodø nå. Kjøpte et selv men er usikker når jeg så dette. Noen nyheter om noe fentanyl i Bodø?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Det har gått rykter om fentanyl i ksalol og andre typer alprazolam her i Rogaland siden før pandemien traff. Jeg har kjent flere som har fått OD og til og med dødd, de spiste ksalol BLANT ANNET som f eks dolcontin og oxy, andre opiater. Men alle "visste" at de hadde fått en dose med fentanyl. Bare tull syns jeg, husker når krokodil kom til byen og vi måtte være forsiktige hva vi skøyt men det viste seg å være tull det også. NÅR fentanyl kommer til Norge, blir den sikkert blandet med heroin og etter hvert solgt i renere form til de som vil ha det. Og da kommer det selvfølgelig først til Oslo hvor det hadde vært lett å få det solgt.
Er det i de små blå pillene (ksalol)? Er det noe måte man kan se forskjell på disse pillene, altså hvem som er fake og ikke? Hvis man kan teste de i testkit, hvor kjøper man det?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Lizzz94 Vis innlegg
Er det i de små blå pillene (ksalol)? Er det noe måte man kan se forskjell på disse pillene, altså hvem som er fake og ikke? Hvis man kan teste de i testkit, hvor kjøper man det?
Vis hele sitatet...
Her for eksempel:
https://testkitsnorge.no/produkt/tes...nzodiazepiner/

Det er ikke mulig å bedømme ekte vare uten å sende inn for lab-analyse. Test-kit kan gi en pekepinn, that's it!

Pillene du får i blister, kan inneholde presist antall milligram riktig virkestoff. De kan også inneholde 0mg av angitt virkestoff, og 5mg av ett annet.

Det eneste som her er helt sikkert, er at det kan være naboen som står for blanding, pressing og pakking.

Bare fordi at det står Galenika, Pfizer, Roche, Hemofarm, Actavis, Sinopharm, Novartis, Teva, H. Lundbeck eller Dr. Reddys, what ever!, kan ingen, utenom analyse i laboratorium, med sikkerhet si hva du har for noe.

Med mindre du har resept fra lege og deretter har fått utlevert sakene fra apotek, evt. vært følge med kompis i besittelse av nevnte resept, på apotek, kan du med ingen som helst garanti, vite hva du har i handa..!

Det er desverre kalde, harde fakta.

Pilleproduksjon idag er noe "alle" er i stand til å få til, desverre!
Sist endret av Mr.Septik; 18. april 2022 kl. 00:11. Grunn: Omformulering*
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/...aktkar-av-en-u

Dette hørtes litt ut som mdma? Evt noe annet, piller f ex. Kanskje med fentanyl. Scary
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/...aktkar-av-en-u

Dette hørtes litt ut som mdma? Evt noe annet, piller f ex. Kanskje med fentanyl. Scary
Vis hele sitatet...
Hvordan kommer du frem til at det kan være MDMA? det er jo ingen informasjon å gå på. "Giftige piller på fest" kan være hva som helst.
Sist endret av Dodecha; 24. april 2022 kl. 14:18.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett trist tips for å redusere risikoen er å bruke dealeren din eller kompiser som menneskelige filtre. Lever de etter et par dager er det sannsynligvis en trygg batch.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvordan kommer du frem til at det kan være MDMA? det er jo ingen informasjon å gå på. "Giftige piller på fest" kan være hva som helst.
Vis hele sitatet...
Bare magefølelse/gjetning, kan selvfølgelig være noe annet
Kjøpt noen Ksalol som er hvite med blåe små flekker på. Er det rottegift/fentanyl?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Kjøpt noen Ksalol som er hvite med blåe små flekker på. Er det rottegift/fentanyl?
Vis hele sitatet...
Ksalol skal da være blå av farge og ikke hvite ?

Råd til brukere
Helsedirektoratet oppfordrer alle som er i kontakt med brukere av narkotiske stoffer om å formidle at de må være ekstra forsiktig og ta disse forhåndsreglene:

1. Piller som ser like ut kan inneholde ulike substanser/stoffer og styrke

2. Om du bestemmer deg for å ta pillene på tross av risiko så ta først 1/3 og vent minst to timer for å bedømme effekten og unngå overdose

3. Pass på hverandre og fortell de rundt deg om du begynner å kjenne deg dårlig

4. ALDRI ta tabletter/piller eller opioider generelt alene, ha alltid noen i nærheten

5. Selv om tabletten kommer på brett eller er stemplet så kan det være stor sannsynlighet for at den er forfalsket slik som situasjonen er nå

6.Ha alltid Nalokson tilgjengelig!

https://www.rusfeltet.no/nyhetsarkiv...le2186-28.html
▼ ... over et år senere ... ▼
Desv så fines fetanyl i alle slags piller om dagen sobrl, exanax rivotril,anbefafaler folk å bare kjøpe norske apotek piller.....
Sitat av Ser bia Vis innlegg
Desv så fines fetanyl i alle slags piller om dagen sobrl, exanax rivotril,anbefafaler folk å bare kjøpe norske apotek piller.....
Vis hele sitatet...
Kan du komme med kilder på det? Og bare for å si det så flyter det ikke over med Norske piller på det illegale markedet. Å bare kjøpe Norske apotek piller er lettere sakt enn gjordt...
Sist endret av Alge; 11. oktober 2023 kl. 15:01.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Ydmyket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ser bia Vis innlegg
Desv så fines fetanyl i alle slags piller om dagen sobrl, exanax rivotril,anbefafaler folk å bare kjøpe norske apotek piller.....
Vis hele sitatet...



Fentanyl i benzodiazepiner er helt utrolig sjeldent, og blir bare solgt av idioter som vil ha selgepunket at di er "sterkere"

Om folk vil selge sterkere benzo, øker di innholdet av diaz/klonaz/aplrazolam.


Fra rundt 2019/20, har jeg kjøpt Ksalol, kjøper av 3 forskjellige dealers fra (bergen, stavanger og haugesund)

Etter å ha testet x antall fra tusenvis ksalol, har jeg aldri sitt noe til fentanyl eller RC fra lab, som regel er det alprazolam, men avogtil har det innholdt diazepam. Alle disse var Galenika 1mg ksalol fra brett) ksalol er xanax/Xanor, forresten. Det værste di putter i dt meste av benzo er etisolam & tilsvarende.

Har testet veldig mange rivotril også ettersom min mor og bror misbruker dette. Så har roche og Galenika holdt oppe det di lover, alpraz og klonaz.

Har funnet fentanyl 1 gang, og det var fra et HELT rødt brett, og 2 tallet på bakside av tabl var i løkkeskrift. Aldri tenk på å kjøpe di.

Norske apotekpiller er ekstremt vanskelig å få tak i, spesielt om du bruker store mengder. Og ikke minst så er det veldig veldig mye dyrere enn gatepiller.

Bruk testkit, (smakstest er egentlig bare xanor/ksalol som har en distinktiv smak av svake kjemikalier, bitterhet og supermild kortison tabs). Be safe!
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usa har nettopp godkjent noe som er 10 ganger enn fentanyl ti bruk lurer på hvorfor er ikke fentanyl dødelig sterkt nok kommer vell til Europa å norge å snart!!!!
Anonym bruker
"Ydmyket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usa har nettopp godkjent noe som er 10 ganger enn fentanyl ti bruk lurer på hvorfor er ikke fentanyl dødelig sterkt nok kommer vell til Europa å norge å snart!!!!
Vis hele sitatet...

Carfentanil? Er visst 100 ganger mer potent enn fentanyl, og 1000 ganger mer potent enn morfin..

Sykt at di bare fortsetter, å ikke minst lar det falle over til vårt land og andre land..
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det i det hele tatt et eneste bekreftet tilfelle av fentanyl i benzo i norge?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva menes med uten stempel? Er det da uten dato du mener?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva menes med uten stempel? Er det da uten dato du mener?
Vis hele sitatet...
at det ikke står noe på pillene
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men elefant dopet carfifentill..er vell ikke godkjent i usa av fda..er et stoff som er godkjent i usa som er 10 ganger sterkere enn fentanyl Om har blitt godkjent i usa av fda i år driften kommer vell til Norge å Europa.. er jo kun ment for å drepe folk..
Om noen finner Xanax, Ksalol, apaurin eller lignende med fentanyl er jeg svært interessert.
Må såklart labtestes.

Byr høyt da jeg ikke tror de finnes her i landet..

Nei, ikke pakk en valium inn i fentanyl plaster å prøv deg Innsiden av pillen testes.
Anonym bruker
"Ydmyket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Om noen finner Xanax, Ksalol, apaurin eller lignende med fentanyl er jeg svært interessert.
Må såklart labtestes.

Byr høyt da jeg ikke tror de finnes her i landet..

Nei, ikke pakk en valium inn i fentanyl plaster å prøv deg Innsiden av pillen testes.
Vis hele sitatet...

Du vil ha Xanor med fentanyl i fordi? Du ikke tror det er folk som selger falske piller som inneholder fentanyl i norge? Eller vil du ruse deg?

Sjekk opp.
-Stavanger 2015~idag, flere dødsfall av falske bein med fentanyl
-Trondheim 2017~idag, flere dødsfall av falske bein med fentanyl
Oslo 2018-2023- falske bein med fentanyl

Usikker på spesifikt antall som har blitt drept av disse falske benzo pillene, men det er antatt flere hundre.

Ksalol derimot har det bare vært 1 tilfelle der en person døde av fentanyl.

Di gamle Ksalol som var en stund (2015-2017 ca) inneholdt noe som heter Etizolam og ganske ofte RC benzo. Di som sirkulerer nå blir testet av brukere, politiet og div personer. Nesten alle av dem har inneholdt alprazolam, noen har inneholdt RC, men relativt sjeldent mtp den enorme mengden som er på gata.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Om noen finner Xanax, Ksalol, apaurin eller lignende med fentanyl er jeg svært interessert.
Må såklart labtestes.

Byr høyt da jeg ikke tror de finnes her i landet..

Nei, ikke pakk en valium inn i fentanyl plaster å prøv deg Innsiden av pillen testes.
Vis hele sitatet...
Skal du ta selvmord eller hvorfor vil du med vilje ha piller med fentanyl?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vil ha Xanor med fentanyl i fordi? Du ikke tror det er folk som selger falske piller som inneholder fentanyl i norge? Eller vil du ruse deg?

Sjekk opp.
-Stavanger 2015~idag, flere dødsfall av falske bein med fentanyl
-Trondheim 2017~idag, flere dødsfall av falske bein med fentanyl
Oslo 2018-2023- falske bein med fentanyl

Usikker på spesifikt antall som har blitt drept av disse falske benzo pillene, men det er antatt flere hundre.

Ksalol derimot har det bare vært 1 tilfelle der en person døde av fentanyl.

Di gamle Ksalol som var en stund (2015-2017 ca) inneholdt noe som heter Etizolam og ganske ofte RC benzo. Di som sirkulerer nå blir testet av brukere, politiet og div personer. Nesten alle av dem har inneholdt alprazolam, noen har inneholdt RC, men relativt sjeldent mtp den enorme mengden som er på gata.
Vis hele sitatet...
Kilder? Greier ikke finne et eneste bekreftet tilfelle av fentanyl i benzo i Norge
Anonym bruker
"Ydmyket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søk: Fentanyl i falske piller Norge. Se bort ifra propaganda purk (di som sier- vi TROR det er fentanyl i ksalol, vi MISTENKER isv osv. se etter dødsfallene og toxen for definitivt svar på div Benzo som har inneholdt fentanyl.

Er Ca 4 eller 5 artikler.

Men som han andre spurte- hvorfor i alle dager vil du ha fentanyl laced piller? Dødsønske?
De 4-5 artiklene vil jeg gjerne se. Hvor de advarer mot den spesielle pillen.
Orker ikke lese gjennom all propaganda for å finne dem.

Ikke sett noe troverdig til nå.

Nei, ikke et dødsønske. En del av samlingen.
Sist endret av SkammeligNykter; 18. desember 2023 kl. 21:36.
Anonym bruker
"Ydmyket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja 98% av artikler er propaganda og forsøk på å få folk til å slutte å kjøpe dem, men dei 2% av artikler inneholder steder, toxologien, tester av xanor funnet på åsted, grundig lab-test med definitive svar på at stoffene funnet i avdøde var di samme som var i pillene.

Ikke vær tåpelig å samle på tabeletter, det gir ingen mening, å det blir latterlig om purken kommer på razzia og finner 20.000 piller, og forklaringen din er "det går fint, bare samler på dem!" ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Søk: Fentanyl i falske piller Norge. Se bort ifra propaganda purk (di som sier- vi TROR det er fentanyl i ksalol, vi MISTENKER isv osv. se etter dødsfallene og toxen for definitivt svar på div Benzo som har inneholdt fentanyl.

Er Ca 4 eller 5 artikler.

Men som han andre spurte- hvorfor i alle dager vil du ha fentanyl laced piller? Dødsønske?
Vis hele sitatet...
Finner ingenting jeg. Var 3 menn i tromsø som døde av Ksalol med fentanyl, men dager senere var dette avkreftet.

Kom igjen, kilder.