Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1041
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok for første gang Dolcontin IV.

Har mye erfaring med alt av droger, samt inntaksmetoder, så trenger ingen moralpreken der.

Det greiene der, det burde ikke vært lov å selge.
Pumpa ser normal ut i horisontal stilling, med halv pumpe dolcløsning og resten luft.
Tippes sprøyten sakte over til siden, vil væsken først ved 90°, falle om til liggende i sprøyta.
Så tykt er det.

Preparater brukes på andre måter enn forskrevet.
Dette er noe alle vet.

Hvorfor gjøre et legemiddel som morfin betydelig farligere dersom man velger en annen ROA?
Dolcontin er depot morfin ment for oral inntak. Du velger altså å injisere et legemiddel som ikke er laget for å bli injisert, også er du misfornøyd? "Burde ikke vært lov å selge", kanskje du heller bør tenke over hvordan du velger å bruke Dolcontin? Den fungerer som den skal ved oral inntak. Ønsker du å skyte noe, så velg et legemiddelform som passer til det.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det kunne vært laget på en tryggere måte. Det er flere gode metoder for å lage depot tabletter. Jeg synes bare ikke det er riktig å ikke gjøre det så trygt som mulig for alle brukere.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok for første gang Dolcontin IV.

Har mye erfaring med alt av droger, samt inntaksmetoder, så trenger ingen moralpreken der.

Det greiene der, det burde ikke vært lov å selge.
Pumpa ser normal ut i horisontal stilling, med halv pumpe dolcløsning og resten luft.
Tippes sprøyten sakte over til siden, vil væsken først ved 90°, falle om til liggende i sprøyta.
Så tykt er det.

Preparater brukes på andre måter enn forskrevet.
Dette er noe alle vet.

Hvorfor gjøre et legemiddel som morfin betydelig farligere dersom man velger en annen ROA?
Vis hele sitatet...
Morsomt at du faktisk blir forbanna på produsentene fordi det er vanskelig å løse opp til IV.

Men ja, alle vet at Dolcontin er et helvete å løse opp å filtrere nok til å injiseres "trygt".

Styrte selv med dette. Jeg ble lært opp av de "garvete" men fikk ikke helt teken på det selv, foretrakk at noen som kunne det ordentlig gjorde det for meg de gangene jeg måtte ta dolkis istedenfor heroin.

Kan jeg spørre hvordan du kokte den opp?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spikket av skallet, knuste og kokte. Forsøkte få få det verste vekk. Filtrerte, gjentok.
Men løsninga blir jo uansett litt "stiv". Er det samme problem med Malfin?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Problemet er at produsentene og alle vet det blir misbrukt.
Derfor bør det heller være skadeforebyggende tiltak, enn skadepåførende for de som ikke er helt kloke og velger å skyte smørja.
For de finnes. Og det kommer de alltid til å gjøre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet er at produsentene og alle vet det blir misbrukt.
Derfor bør det heller være skadeforebyggende tiltak, enn skadepåførende for de som ikke er helt kloke og velger å skyte smørja.
For de finnes. Og det kommer de alltid til å gjøre.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil i om de finnes iallefall
Sist endret av Downers; 26. februar 2022 kl. 22:15.
Med dolcontin bør du bruke 5ml pumpe. Dette er fordi løsningen blir litt tjukk og du bør ha litt mer vann enn til for eks heroin. Dolcontin trenger også litt vann for å få god virkning ved injeksjon. Malfin er litt vanskeligere å filtrere men er det legemiddelet som er nærmest dolcontin i virkning.

Jeg har ikke referanser til dette men har selv vært avhengig av dolcontin investering i mange år.