Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1565
Fuck Mr. Plod!
Etter en del runder med røking av ren hasj i en 0.5l brusflaske og 2 hull til fingra. Kom jeg til å tenke på å gjøre hele prosessen mye kulere og mye lettere.

Hear me out!


1. Man tømmer en 5l dunk med vann.

2. Lager en plate i bunn av dunken hvor du setter fyr på hasjen.

3. Du kjøper en pustemaske med slange.

4. Du lager hull i dunken og limer fast slangen som er festet til maska.

5. Ved bruk av ett reversert lukke funksjon får du all luften du puster ut til å gå igjennom ett kullfilter.

6. Hasjen ryker og du kan smelle på maska og legge deg ned å puste som vanlig og bli balle balle balle fjern. All røyken og lukten fester seg i kullfilter. Da kan du ligge på ryggen i sofaen og røyke luktfritt.





Er dette helt på trynet å lage eller er jeg inne på noe her? Kom med tilbakemeldinger før jeg bruker 1000kr på dette utstyret
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette høres ut som en veldig god ide.
Send gjerne bilder av hvordan oppsettet blir.


- Ingeniør
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette høres ut som en veldig god ide.
Send gjerne bilder av hvordan oppsettet blir.


- Ingeniør
Vis hele sitatet...
takk! Fordelen med noe slikt et at du kan gjøre hasjen om til en tynn pølse. Denne kan du lage ganske så lang. Denne pølsa med hasj vil brenne sakte og produsere minimalt med røyk.

Da kan man ligge med maska på i en lang periode og få en rus som alltid peaker eller holder seg stabilt.

Du kan også bare fyre en klump, dette vil lage mye røyk og dette vil da produsere noen kraftige trakk som vil rive greit i halsen.



Kanskje lage mulighet for å kunne koble på flere masker så hele kompisgjengen kan "dunke" sammen
pics or it didnt happend
Anonym bruker
"Elektronisk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke kullfilterer filtrere noe av virkestoffet også? Jeg vet ikke selv, bare lurer.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil ikke kullfilterer filtrere noe av virkestoffet også? Jeg vet ikke selv, bare lurer.
Vis hele sitatet...
Kullfilter er bare når du puster ut. Du vil kun ha mulighet til å trekke inn fra dunken. Når du puster ut igjen går dette ut i ett kullfilter.
Moro ide, stoner engineering er moro
Kom gjerne med en oppdatering dersom du velger å gjennomføre.

For å være helt ærlig ser jeg ikke poenget. Iallfall ikke for min egen del. Vanlig rullings gjør jobben for min del.
Dette fikk jeg lyst til å prøve. Har gjort lignende i amfetamin rus med gassmaske teip og bong men det blir ikke så bra som om man er edru/bare stein. Også det med å brenne hasjen lenge var en god ide. Man vil nok få en fin rus som stiger og stiger til en ikke gidder mer. Når jeg kan røyke igjen til sommeren skal jeg vurdere noe sånt
Er hensikten å kunne røyke inne uten at det vil lukte?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Er hensikten å kunne røyke inne uten at det vil lukte?
Vis hele sitatet...
Ja og muligheten for kontinuerlig påfyll uten å løfte en finger.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja og muligheten for kontinuerlig påfyll uten å løfte en finger.
Vis hele sitatet...
Liker konseptet. Hadde digga å ha en sånn da jeg bodde hjemme på gutterommet hvertfall. Kjør på!