Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2625
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det no guide på det uti på nett? Er det i det hele tatt verdt bryet?
Nei. Du skal lete omtrent hele livet om du skal komme over kjemikaliene du trenger i Norge.
Å bestille fra utlandet er mulig, men de viktigste ingrediensene er også ulovlige, så da er du like langt.
Fuck Mr. Plod!
if you can still find phenylpropylamine (PPA) you can directly reduce to amphetamine via HI or Birch. you will need to salt as sulphate, the HCl is extremely hygroscopic and will liquify as soon as you filter out your xtyls. you need to titrate with H2SO4 to get your goods, but its an easy reaction.

they have banned PPA in diet pills here due to cardiotoxicity but its still available in other areas. this is the easiest way to make amphetamine, not methamphetamine.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke lenge siden vi hadde en en tråd om det, kort og godt er ingrediensene like ulovlige som stoffet. Samt du kan ende opp med å skade deg i ene reaksjonen med aluminium og P2P.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ikke lenge siden vi hadde en en tråd om det, kort og godt er ingrediensene like ulovlige som stoffet. Samt du kan ende opp med å skade deg i ene reaksjonen med aluminium og P2P.
Vis hele sitatet...
Ikke lenge siden nei bare 9 år

Men neida. Søkefunksjonen finnes fortsatt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ikke lenge siden nei bare 9 år

Men neida. Søkefunksjonen finnes fortsatt
Vis hele sitatet...
Bomma der, søkte raskt på google, det morsomme er at det er akkurat samme guide jeg linket til i den gamle tråden.

Den nye tråden heter Hvordan er produserings prosessen til speed/metamfetamin
Hadde det vært lett å lage det selv, hadde vel alle gjort det. Og info hadde vært lett tilgjengelig på nett.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hadde det vært lett å lage det selv, hadde vel alle gjort det. Og info hadde vært lett tilgjengelig på nett.
Vis hele sitatet...
Det er lett å gå uti skauen for å plukke sopp og, men ikke alle gjør det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er lett å gå uti skauen for å plukke sopp og, men ikke alle gjør det.
Vis hele sitatet...
Den sammenligningen fungerer ikke dessverre.
Ganske mange plukker psykedelisk sopp hvert år, det kan du se selv i fleinsopp identifiseringstråden vår.

Å lage amfetamin har jeg fremdeles ikke sett noe bevis for at noen har prøvd i Norge, det kan ikke være mange tilfellene.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Den sammenligningen fungerer ikke dessverre.
Ganske mange plukker psykedelisk sopp hvert år, det kan du se selv i fleinsopp identifiseringstråden vår.

Å lage amfetamin har jeg fremdeles ikke sett noe bevis for at noen har prøvd i Norge, det kan ikke være mange tilfellene.
Vis hele sitatet...
Det var noen som produserte ikke langt unna her jeg bor. Det var en liten lab drevet av øst-europere. Mulig jeg husker feil og det var meth de laga men er ganske sikker på at det var amf.
De ble tatt tilslutt da..
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjenner en mann i slutten av 60 årene som har amfetamin-laboratorium. Jeg ga opp bare av å se på fabrikken og høre på han



Lykke til !!!! xD
Blir nok lagd amfetamin, hvis man kan kalle det for det, i Norge basert på hvor mye av den åpenbart hjemmelagde guffa
som finnes på gata. Syns det ville vært rart hvis folk risikerte årevis i fengsel for å frakte den dritten over grensen.

Men da blir det jo ikke produsert av helge-snortere som plutselig har fått en lys idè til hvordan de kan bruke kjemisettet de fikk til jul.
Anonym bruker
"Arg Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir vel ikke lagd mye amfetamin i Norge. Foredling av amfetaminbase/olje er nok mer vanlig.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Å lage amfetamin har jeg fremdeles ikke sett noe bevis for at noen har prøvd i Norge, det kan ikke være mange tilfellene.
Vis hele sitatet...
https://www.tv2.no/a/14059817/
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jepp, som jeg sa ikke mange tilfellene: Dette ene laboratoriet ble avslørt igjennom en internasjonal operasjon og er et av de få laboratoriene som har vært satt opp i Norge.
Sist endret av Dodecha; 9. februar 2022 kl. 08:46.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, som jeg sa ikke mange tilfellene: Dette ene laboratoriet ble avslørt igjennom en internasjonal operasjon og er et av de få laboratoriene som har vært satt opp i Norge.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du dette?
Sitat av Downers Vis innlegg
Hvordan vet du dette?
Vis hele sitatet...
Fordi hvis amfetamin hadde vært enkelt å lage, så ville også tilgjengligheten vært MYE større. Kanskje også lavere priser.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fordi hvis amfetamin hadde vært enkelt å lage, så ville også tilgjengligheten vært MYE større. Kanskje også lavere priser.
Vis hele sitatet...

Sier ikke noe på at det er vanskelig å lage. Tilgjengeligheten er vell relativt stor.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Downers Vis innlegg
Hvordan vet du dette?
Vis hele sitatet...
Var store forsider i avisene og artikler i nettavisene om det om det er samme som jeg tror det er.
Anonym bruker
"Arg Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette var et foredlingslaboratorium for utenlandsprodusert amfetaminolje. Det er en enkel prosess hvor den ellers ubrukelige oljen blir nøytralisert til sulfat med svovelsyre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Downers Vis innlegg
Hvordan vet du dette?
Vis hele sitatet...
For jeg følger med på nyheter om narkotika/kriminalitet, nyheter om laboratorium er veldig sjeldne.

Som flere never her, er det ikke særlig amfetaminproduksjon i Norge, men et siste ledd av produksjonen fra varer som allerede er illegale. Dette var noe politiet advarte om i 2014: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...uksjon-i-norge

Men, det er som sagt i etablerte kriminelle nettverk fra østeuropa som setter opp disse stedene.

Søker vi litt finner vi følgende:
En litauer som rafinerte amfetamin fra oljer på en campingplass i 2020

De fant også spor etter slik produksjon i 2018: https://www.smp.no/nyheter/i/5n8zlK/...lje-og-ecstasy

Ellers ser det ut som det meste kommer som ferdig vare over grensa og distribueres fra steder innen landet: https://www.aftenposten.no/norge/i/v...r-narkosentral
Sist endret av Dodecha; 9. februar 2022 kl. 12:25.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fordi hvis amfetamin hadde vært enkelt å lage, så ville også tilgjengligheten vært MYE større. Kanskje også lavere priser.
Vis hele sitatet...
Metamfetamin blir laget av junkies i statene, er ganske lett å lage via shake’n’bake men du trenger efendrin eller sudafed (pseudoefendrin). Det er lovlig i statene, ikke her.

Alle kan produsere amfetamin/metamfetamin, men kvalitet? Neppe.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Metamfetamin blir laget av junkies i statene, er ganske lett å lage via shake’n’bake men du trenger efendrin eller sudafed (pseudoefendrin). Det er lovlig i statene, ikke her.

Alle kan produsere amfetamin/metamfetamin, men kvalitet? Neppe.
Vis hele sitatet...
Efedrin har iallefall jeg tilgang på. Synes ikke det høres utenkelig ut at noen snekrer sammen hjemme her i landet også.
Hvordan straffes det å smugle prekursorene man trenger til fremstilling av for eksempel 10kg inn til landet
kontra det å smugle 10kg ferdig produkt?

Hvis forskjellen på straffen er stor vil det kanskje si noe om mengden produksjon som skjer i Norge.
Sist endret av vindaloo; 9. februar 2022 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.