Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1414
Kort om meg:
Jeg er en voksen mann. Har vært ungdom for en liten(slik føles det for meg) stund siden og er litt bevandret i rusmidler. Jeg har utforsket kannabis, noen stimulanter og dyppet tåen uti psykedelika. Når vi var unge så kunne man vel si at gjengen min hadde et relativt avslappet forhold til det å prøve litt forskjellige rusmidler.

Tilbake til topic og spørsmålet mitt. Jeg har aldri før hørt om dette med «hot plating» av kokain før. Bortsett fra her på nFF. Her er det nærmest en selvfølge og nærmest ingen vits i å ta kokain om man ikke gjør dette. Jeg har heller aldri sett noen stille spørsmål vedrørende disse bastante påstandene(nå kan det jo selvfølgelig være at disse har gått meg hus forbi).

Kan noen fortelle meg hva som er greia og hvorfor dette er et «must»? Forklar det som om jeg var fjorten år.

Mvh T

Ps ha en fin helg
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er selv godt voksen, straight liv men alltid vært glad i diverse rusmidler ved gode anledninger. Hverken jeg eller noen av mine venner (herav personer som har vært i over gjennomsnittet glad i kokain) har drevet/driver med dette. De gangene jeg har tatt det de siste årene så er det gjerne på litt ekstra spesieller feiringer/fester der kolaen ligger tilgjengelig på bordet. Ingen som ber om å få låne microen.

Uansett - opplever rett og slett ikke kokainen jeg tar som så klumpete eller fuktig (eller i så små mengder) at det er behov for hot plate. Dette besvarer TS sitt spørsmål også. Folk varmer en plate/tallerken e.l i microen, lar den kjøle seg i 30 sekunderish, plasserer kolaen på platen og grindern pulveret i 1-2 min. Skal altså få fuktighet til å fordampe slik at du får knust alle klumper og gjøre kolaen mer pulverisert. På den måten skal det tas enklere opp i slimhinnene. Er sikkert greit hvis stoffet er "hardt presset" ved frakt, mye klumper, klissvått e.l. Men kjenner ingen som syns dette er noe poeng til vanlig. Høres ungdomskolefattig og stress ut. Legg opp noen fler linere bare.
Hvis du har god cola som kommer i flak så er det ofte nødvendig med hotplating for at den skal bli optimal å sniffe. Funker fint uten på klubbdoen når du kakker opp kjapt men er du inne på nach feks er det nesten en selvfølge når colaen er 85%+ ren
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er selv godt voksen, straight liv men alltid vært glad i diverse rusmidler ved gode anledninger. Hverken jeg eller noen av mine venner (herav personer som har vært i over gjennomsnittet glad i kokain) har drevet/driver med dette. De gangene jeg har tatt det de siste årene så er det gjerne på litt ekstra spesieller feiringer/fester der kolaen ligger tilgjengelig på bordet. Ingen som ber om å få låne microen.

Uansett - opplever rett og slett ikke kokainen jeg tar som så klumpete eller fuktig (eller i så små mengder) at det er behov for hot plate. Dette besvarer TS sitt spørsmål også. Folk varmer en plate/tallerken e.l i microen, lar den kjøle seg i 30 sekunderish, plasserer kolaen på platen og grindern pulveret i 1-2 min. Skal altså få fuktighet til å fordampe slik at du får knust alle klumper og gjøre kolaen mer pulverisert. På den måten skal det tas enklere opp i slimhinnene. Er sikkert greit hvis stoffet er "hardt presset" ved frakt, mye klumper, klissvått e.l. Men kjenner ingen som syns dette er noe poeng til vanlig. Høres ungdomskolefattig og stress ut. Legg opp noen fler linere bare.
Vis hele sitatet...
Takk for informativt og folkelig svar. Det bekrefter litt min hypotese også. Av prinsipp(ja jeg kan være et stabeist) så pleier jeg ikke å gi bort kp til anonyme brukere, men jeg skal gjøre et unntak(altså det har sikkert skjedd før også) både fordi det er i min egen tråd og fordi at svaret virker sannsynlig.

Fin kveld til deg

Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Hvis du har god cola som kommer i flak så er det ofte nødvendig med hotplating for at den skal bli optimal å sniffe. Funker fint uten på klubbdoen når du kakker opp kjapt men er du inne på nach feks er det nesten en selvfølge når colaen er 85%+ ren
Vis hele sitatet...
Så det er nødvendigere å gjøre dette med bra cola/flake enn dårlig cola?
Utdyp gjerne..?

Takk for svar!
Sist endret av Taxidriver; 1. oktober 2021 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har sakt det før og sier det igjen

"Hotplate er bare til for å få ut resterende funktighet etter at den har blitt rerocka for 5. gang.
Eller om du har dratt lisser i dusjen og glemt å lukke bæggern.

Har ikkenoe med funk å gjøre.

Gå på ikea og kjøp en finmasket stålsil. Også bruker du den til å male det. Takk meg senere. Er utrolig mye rart i brusen. har funnet både fiskeskjell og øyenvipper inni kolaen min".


"Rein" kokain hcl trekker til seg fuktighet i rommet du er i. Som feks en grisevarm sommerdag med høy luftfuktighet. Har du pulver som ikke klumper deg da er det ikke kokain. Eller om du drar lisser i dusjen med 4 lisser på brettet og det ikke blir til flytende gue, så har du ikke kokain.
Tror ikke det er vanlig før man tar det hvertfall ingen jeg kjenner pleier det men selger man så gjøres det for å få ut fuktighet og få det til finere pulver. Da er det enklere å få bøff til å blande seg godt med det har jeg hørt
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Har sakt det før og sier det igjen

"Hotplate er bare til for å få ut resterende funktighet etter at den har blitt rerocka for 5. gang.
Eller om du har dratt lisser i dusjen og glemt å lukke bæggern.

Har ikkenoe med funk å gjøre.

Gå på ikea og kjøp en finmasket stålsil. Også bruker du den til å male det. Takk meg senere. Er utrolig mye rart i brusen. har funnet både fiskeskjell og øyenvipper inni kolaen min".


"Rein" kokain hcl trekker til seg fuktighet i rommet du er i. Som feks en grisevarm sommerdag med høy luftfuktighet. Har du pulver som ikke klumper deg da er det ikke kokain. Eller om du drar lisser i dusjen med 4 lisser på brettet og det ikke blir til flytende gue, så har du ikke kokain.
Vis hele sitatet...
Enda et godt svar som jeg kan kjøpe.

Fin kveld til deg også

Det blir teit å bruke film eller populærkultur som referansepunkt, men jeg har aldri hørt om dette fenomenet der heller.

Sitat av Mk1 Vis innlegg
Tror ikke det er vanlig før man tar det hvertfall ingen jeg kjenner pleier det men selger man så gjøres det for å få ut fuktighet og få det til finere pulver. Da er det enklere å få bøff til å blande seg godt med det har jeg hørt
Vis hele sitatet...
Dette har jeg heller aldri hørt om, men jeg har heller aldri satt meg godt inn i prosessene som gjøres underveis i ruten kokainet tar fra sanking til sluttprodukt i f.eks Norge.
Sist endret av Taxidriver; 1. oktober 2021 kl. 23:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.