Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1544
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har angst, men vil på tusenfryd...

Hvordan tror dere det blir å ta en liten dose sobril på tusenfryd? Noen som har gjort?

Blir det sånn at jeg sitter opp ned i en karussell og bare gir faen i alt
Nei det går nok bra, men Tusenfryd er angstdempende i seg selv. Bare ta spinspider et par ganger uten droger, så blir du så ruset på adrenalin at du gir helt faen
Det vil sikkert dempe noe av gleden med å dra dit tipper jeg.
Av en liten dose sobril så merker du mest sannsynlig ikke så mye. Mange bruker medikamenter i det daglige.

Går helt fint.
Jeg var på tusenfryd for et par uker sia, å jeg tura som om jeg var på nedtur, det er mange folk der som går att å fram hele tia, og folk som sitter. Sobril hadde absolutt hjulpet.
Det blir enda bedre med litt innabords på tusenfryd, i tillegg til at køene går mye fortere.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Nei det går nok bra, men Tusenfryd er angstdempende i seg selv. Bare ta spinspider et par ganger uten droger, så blir du så ruset på adrenalin at du gir helt faen
Vis hele sitatet...
Du det kommer vel strengt tatt an på hvilken angst en sliter med? Om en person har sosialangst så er det jo ikke frykten for karuseller og slikt som er plagsom, da er det frykten for folk, stå i kø feks. Det hjelper ikke om adrenalinet ville kunne holdt oppe en person om motet svikter allerede i køen fordi det er for mye folk på alle kanter og ingen muligheter til å unnslippe.

Ts, sobril høres ut som en plan som vil virke. Ta den en times tid før de skal inn på området.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril er fint for å dempe angst uten å blu rusa eller tullete av 10mg er du fortsatt deg selv bare med mye mindre angst. Ikke bland med alkohol så går det veldig bra
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint å ta, viktig å kunne slappe av og kose seg på tusenfryd.
Jeg tok 0.5 xanax og to øl sist jeg var i liseberg. Aldri hatt det så gøy og turte ta alt av karuseller ��
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke er vant til sobril ville jeg heller tatt med litt sprit på innerlomma og blanda det i brus. Enklere å dosere og gøyere enn benzo, som forsåvidt er det siste jeg ville tatt i en fornøyelsespark. Eventuelt kan du jo prøve å jobbe deg opp fra barnekarusellene? Mvh. en med både angst, resept og ekstrem høydeskrekk
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du ikke er vant til sobril ville jeg heller tatt med litt sprit på innerlomma og blanda det i brus. Enklere å dosere og gøyere enn benzo, som forsåvidt er det siste jeg ville tatt i en fornøyelsespark. Eventuelt kan du jo prøve å jobbe deg opp fra barnekarusellene? Mvh. en med både angst, resept og ekstrem høydeskrekk
Vis hele sitatet...
Målet hans er å kunne være på tusenfryd uten angst, ikke å bli full og nektet å få kjøre karuseller av de ansatte.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Målet hans er å kunne være på tusenfryd uten angst, ikke å bli full og nektet å få kjøre karuseller av de ansatte.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev LITT alkohol, ettersom det ikke virker som TS har særlig erfaring med benzo. Skulle det skjære seg vil hen være påvirket i åtte timer, kontra alkohol hvor doseringen kan forenkles via antall slurker og den korte halveringstiden. Begge deler er jo angstdempende.