Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1743
En kompis har oppbevart ca. 200ug syre blandet med springvann i en glassflaske i kjøleskap. Tror dere det er funk i den lengre eller er det bare til å kaste?
Er bare å drikke det for å teste også kan dere rapportere tilbake *high five*
Sist endret av Drugsarebadmkey; 3. august 2021 kl. 10:44. Grunn: Ord
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare en måte å finne ut av det på
Ja det vil jeg tro absolutt
Sett vekk fra nedbrytingen av lsd, bakteriemengdene som kan akkumuleres slik dette blir gjort kan føre til vond smak og oppkast/ diaré.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten avsporing: har hatt et lite glass i kjøleskapet med absolutt vodka, destillert vann og 1000 mikrogram lsd som jeg kjøpte i midten av 2018.

Funker fortsatt!!
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde blandet det inn i litt vodka så hjelper det på litt eventuelle bakterier. Om det har blitt brutt ned er det bare en måte å finne ut av tenker jeg Oppdater tråden når du testet det da!
Takker for svar! Blir vel å prøve. Må legge til at det er en sukkerbit med lsd som ble blandet i vannet. Flasken er jo lufttett, så det bør vel gå greit mtp bakterievekst?
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Takker for svar! Blir vel å prøve. Må legge til at det er en sukkerbit med lsd som ble blandet i vannet. Flasken er jo lufttett, så det bør vel gå greit mtp bakterievekst?
Vis hele sitatet...
Nja, med mindre det var sterilisert vann, og flaska var helt rein. Vann, og sukker er perfekte forhold for mugg, og bakterier, men verste som kan skje er vel rennaræv.
Folk overdriver bakteriepraten. Det er norsk springvann i en lukket flaske i et kjøleskap, det går nok helt fint.
Kan hende lsd'en har mistet noe av potensen, men jeg vil egentlig anta at den funker som den skal.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Folk overdriver bakteriepraten. Det er norsk springvann i en lukket flaske i et kjøleskap, det går nok helt fint.
Kan hende lsd'en har mistet noe av potensen, men jeg vil egentlig anta at den funker som den skal.
Vis hele sitatet...
Men ingen vet jo hvor mange som hadde fingret på sukkerbiten før den fant veien ned i flasken. Ei heller i hvilken tilstand flasken var i da den ble satt i kjøleskap. Det er flere potensielle kilder til bakterier her enn springvann. Støtter tanken om å slå på sprit. Kjøp feks en flaske seksti prosent.