Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2462
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Tok litt kokain for en uke siden og labprøven jeg tok hos legen slo ut på oxazepam og diazepam, altså hva faen? Har dette skjedd noen andre?
Hvis dealern din buffer colaen med sobril og valium så bør du finne deg en ny.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sykt å bøffe cola med diazepam
Gi pluggen din en ørefik
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Dette er sykt at noen gjør å buffer ute cola med benzo. Det er vell mest sannsynlig det eller så har du tatt inn benzo ubevvist en annen gang fordi benzo sitter i urinet lenge. veldig lenge.
Anonym bruker
"Forbannet Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis kom for en liten stund over mdma som slo ut på nesten alt på labprøver.
Helt sinnsykt...
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv om man blander inn mye rart i illegale stoffer, så kan testene vise feil. Epilepsimedikamentet lamotrigin kan f.eks slå ut på PCP. Skjedde med meg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ja det er weird å blande inn i brus ass. Sikker på at du ikke har tatt ei litta pille trille i det siste. Fort gjort å glemme med benzo vett.

Apropos, wellbutrin kan i sjeldne tilfeller slå ut på amf/metamfetamin.
Siste gang, og sist gang jeg tok gatemakka leverte jeg UP dagen etterpå egentlig bare på skøy: Amfetamin, Methamfetamin, Cokain, MDMA. Jeg fikk meg en skikkelig bekreftelse på hvor skittent makka egentlig er, det er rusmidlene som det er bøffa med.. Tenk på alt fyllstoffet da! Nei fyfaen æsj!
BRAND ∞ STRONG
Hva er poenget med å bøffe ut speed med kokain?
Er det ikke smartere å selge det som kokain å få mye mer for det?
Anonym bruker
"Forferdet Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selv om man blander inn mye rart i illegale stoffer, så kan testene vise feil. Epilepsimedikamentet lamotrigin kan f.eks slå ut på PCP. Skjedde med meg.
Vis hele sitatet...
Shit, er det noe legene er klar over? Kom du deg ut av det? Jeg går på lamotrigin og skal levere rusprøver om ikke så lenge. Jeg har vært clean i 7 måneder. Hva om det skjer og de ikke tror på meg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Shit, er det noe legene er klar over? Kom du deg ut av det? Jeg går på lamotrigin og skal levere rusprøver om ikke så lenge. Jeg har vært clean i 7 måneder. Hva om det skjer og de ikke tror på meg?
Vis hele sitatet...

Laboratoriet som foretar screeningen er nok klar over dette, og muligens legen din også. Kanskje du skal være litt i forkant her og ta kontakt med legen din å fortelle at du har hørt det kan slå ut på PCP og si du er litt bekymret?

Om ikke legen din kjenner til det så be h*n google "lamotrigine pcp false positive".