Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1658
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter på 0.25g kokain (90% styrke). Har mye erfaring med diverse rusmidler, men aldri prøvd kokain før. Hva tenker dere om dosering av dette? Hvor mange mg i hver linje, og hvor mye holder for en kveld hvor jeg også drikker? Hadde normalt ikke spurt om dette, men mtp styrkenivået så vil jeg ta forhåndsregler...
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20-30 mg per linje er fin dosering! Så venter du en times tid før ny linje. Hvor mye du maks bør ta ila en kveld får noen andre foreslå men har kompiser som har brukt 0,5 g på 6 timer og klart seg helt fint
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du uerfaren så går du for den rolige vei. Del det i 10 linjer eller så. Bare å ta mer om det er for lite. Om du bruker det nok blir du like opptatt av døden som en kamikaze pilot. Har inntatt opptil 2g på 12 timer med litervis av vin, og det gikk fint bortsett fra at hjertet føltes døende. Ymmv.
Anonym bruker
"Flygende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor får du fra at det er 90%? Det meste som kommer inn i Norge er under dette til og med. Skal kjenne noen ganske høyt oppe for å få noe så rent.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor får du fra at det er 90%? Det meste som kommer inn i Norge er under dette til og med. Skal kjenne noen ganske høyt oppe for å få noe så rent.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvedigvis, kokain har blitt veldig mye renere de siste 10-15 åra.
"Det er store forskjellar i styrkegraden på beslaga, frå under 20 % til om lag 95 %. Det er stadig oftare beslag med
svært høg reinleik, og den gjennomsnittlege styrkegraden for kokain har auka til 66 % i første halvåret av 2018."
https://www.politiet.no/globalassets...alvar-2018.pdf
Jeg prøvde litt kokain i 2019 og 2020 som skulle visstnok ha en renhetsgrad på >90%. Kokainen var bra den, og selgeren solgte den som "fishscale coke". Dog er jeg usikker på hvor de har det konkrete tallet fra. Det kan stemme, men det kan også være synsing.
Sitat av moret Vis innlegg
Ikke nødvedigvis, kokain har blitt veldig mye renere de siste 10-15 åra.
"Det er store forskjellar i styrkegraden på beslaga, frå under 20 % til om lag 95 %. Det er stadig oftare beslag med
svært høg reinleik, og den gjennomsnittlege styrkegraden for kokain har auka til 66 % i første halvåret av 2018."
https://www.politiet.no/globalassets...alvar-2018.pdf
Vis hele sitatet...
Tipper det som blir beslaglagt som er 95% eller over 80% blir cutta og solgt videre.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Tipper det som blir beslaglagt som er 95% eller over 80% blir cutta og solgt videre.
Vis hele sitatet...
Det er det jo alltid en reell mulighet for. Men folk som liker kokain merker fort om den har 40% eller 90% renhetsgrad. Oppegående selgere vil ha bra produkter, for da vinner de kunder. Jeg tror ikke lowlife selgere som blander ut varene sine er de som blir rike og holder kundene i lengden.
Har aldri bestilt fra darknet, men vil tro at det vil være lettere her. Men selv da så er nok 90-95% noen skritt unna sannheten ja.

Fish scale er vel bare ett annet begrep for cola som er over 85% så er ikke sikkert løgnen er så stor.

MEN «Fish Scale»

Er ikke dette et annet ord for Peruvian Flake???
Sitat av 420master Vis innlegg
Har aldri bestilt fra darknet, men vil tro at det vil være lettere her. Men selv da så er nok 90-95% noen skritt unna sannheten ja.

Fish scale er vel bare ett annet begrep for cola som er over 85% så er ikke sikkert løgnen er så stor.

MEN «Fish Scale»

Er ikke dette et annet ord for Peruvian Flake???
Vis hele sitatet...
Kjøpt flere ganger på darkweb og man får det man betaler for så lenge man finner erfarne selgere med gode reviews. De har ofte kjørt labtest på de forskjellige batchene sine og det er her de henter tallene sine fra.

Fishscale og peruvian flake er ofte bare noe man navngir batches med høy renhet, navngiving hjelper på salg. De gangene jeg har fått coke fra kompiser så merker man ofte en ganske markant nedgang i kvalitet og et behov for å ta tykkere striper.
Iskald makkapikk
Det beste er å ta 50 mg i en pumpe og løse det opp i 3ml vann og sprut det opp i baken
Anonym bruker
"Klein Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor får du fra at det er 90%? Det meste som kommer inn i Norge er under dette til og med. Skal kjenne noen ganske høyt oppe for å få noe så rent.
Vis hele sitatet...
Har sett flere labresultater fra dnm hvor coken har vært mellom 80-91%. Er kanskje ikke ofte at det er så bra, men det hender at det dukker opp. Det eksploderte med HQ Coke for et par år siden.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det er det jo alltid en reell mulighet for. Men folk som liker kokain merker fort om den har 40% eller 90% renhetsgrad. Oppegående selgere vil ha bra produkter, for da vinner de kunder. Jeg tror ikke lowlife selgere som blander ut varene sine er de som blir rike og holder kundene i lengden.
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på kundekretsen, enkelte liker kokain fordi det er "classy/status" (ikke min mening) osv og kjøper uavhengig av effekt. Rundtom her jeg bor har det vært pissdårlig cola å få kjøpt av mine bekjente. Var på det beste ca 30% og det ble cutta og solgt videre. Folk kjøpt som faen uansett.

Har ikke sett labtester på det mørke nettet, men hvordan kan man verifisere disse testene?
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Det beste er å ta 50 mg i en pumpe og løse det opp i 3ml vann og sprut det opp i baken
Vis hele sitatet...
Coke taes ofte i sosial sammenheng, og man får fort noen rare blikk om man drar frem en pumpe og stikker den opp i rassen på vors
New generation
colakork's Avatar
Husk å gni litt på tannkjøttet mens du cruiser. Det er jævlig digg å bli nummen mens du coker.

Ha alkohol tilgjengelig for oppturen, mid-peak og landing.
Sitat av colakork Vis innlegg
Husk å gni litt på tannkjøttet mens du cruiser. Det er jævlig digg å bli nummen mens du coker.

Ha alkohol tilgjengelig for oppturen, mid-peak og landing.
Vis hele sitatet...
Og for min del, sigg er et must have! Vet flere også røyker som et gammalt trehus i flammer
Sigg er must på kokain eller amfetamin, spess på amf mens man kjenner den jævlige (men gode) smaken renne fra nesa nedi halsen, mmmm