Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1123
Begynt å rulle mine egne nå, men klisteret er så forbanna dårlig. Sitter alltid løst... bruker OCB Slim virgin paper (semibrun pakke). Jeg slikker ikke for lite og heller ikke for mye. Noen som har noen løsninger? Prøvde å strø sukker på tunga, men det hjalp så vidt.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Jeg bruker samma papir og det funker fjell med vanlig spytt.
Fukt tunga først kanskje. Det kan være noe vanskelig hvis man har cottonmouth.
Kan fort vekk være en produksjonsfeil.
Psykedelisk bakverk
Om du hverken bruker for mye eller for lite spytt, så ville jeg kjøpt en ny pakke, et annet sted. Kan være noe feil med batchen, men større sannsynlighet for at du har en forfalskning, som det florerer av. På disse er det ikke uvanlig med småfeil på både papir og filter
Mange sjapper kjøper sånt billig fra kina og selger videre med profitt (Alibaba, aliexpress og wish blant annet)
En kartong koster 100-200kr, 2-4 pakker med rullepapir til 30-50kr er nok til å betale ned hele kartongen.
I de aller fleste tilfeller er papirene som FlyvendeVaffel nevner forfalskninger og har ofte en del feil.

Kjøpte selv en sånn kartong en gang, halvparten av pakkene hadde ikke lim og de som hadde det de hadde så dårlig lim at det ikke var brukenes til noe.
Kvaliteten på papiret var også en helt annen enn den typen skal ha og det var skrivefeil på innsiden av pakken.
Hvor kan man sikre seg ekte vare da?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Jeg kjøper OCB slim ubleka på MIX, og den fungerer bra. Foruten filterene som løsnet fra midten, men det kan være uforsiktig bruk og.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvor kan man sikre seg ekte vare da?
Vis hele sitatet...
Søke opp hva som er vanlig ved forfalsket utgave og ekte utgave feks?

https://www.puffnstuff.ie/raw-fakes/
https://empirerolling.com/pages/counterfeit-papers
Sikker på du ikke ruller på vranga? Ikke noe galt med limet på OCB
Trådstarter
32 6
Okei, så rullet i går og det var den beste hittil, funket bankers. Kanskje det er litt av og på med limet som flere har nevnt.
Svart OCB, always. Svikter aldri limet der, og heller ikke er papiret køddent å rulle. Verste jeg har vert borti er den OCB’en som heter organic hemp