Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1364
Har så hangup på psilocybin for tiden at jeg har lyst til å være høy fra fredag til søndag men det går jo ikke.

Hva synes du er den beste intervallen? Hvor ofte synes du det er vits å spise sopp i fohold intoleranse?

Hvor mye tar du?

Hva synes du om redosering? Jeg liker å ta 1/3 etter 2 timer når jeg spiser flein men har aldri prøvd det med dyrket sopp.
Jeg tok det hver helg i 3 uker en gang. Var fortsatt "rusa" men magien var borte. Anbefaler vente 1-2mnd hvertfall. snakk om 2,5 g flein hver gang ca
Landstryker
KnutAnkhAton's Avatar
Trådstarter
shit! 2.5 flein er veldig mye. Nå for tiden tar jeg 15 til 20g trøffler. Aner ikke hvor mye det tilsvarer i flein, 0.7 kanskje?

Har prøvd hver helg men da blir det ikke heftig nok og å øke dosen vil vell bare gjøre meg mer intolerant til neste gang. Bruker egentlig psilocybin for å oppleve musikk og det må liksom opp på et visst nivå før det funker.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To-tre ganger i året maks, redosering er sløs.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
shit! 2.5 flein er veldig mye. Nå for tiden tar jeg 15 til 20g trøffler. Aner ikke hvor mye det tilsvarer i flein, 0.7 kanskje?

Har prøvd hver helg men da blir det ikke heftig nok og å øke dosen vil vell bare gjøre meg mer intolerant til neste gang. Bruker egentlig psilocybin for å oppleve musikk og det må liksom opp på et visst nivå før det funker.
Vis hele sitatet...
Du blir mer tolerant, IKKE mer intolerant. Sikkert pirk, men allikevel.. mener ikke noe vondt med det.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg en tilnærmet heroisk dose, da kan du lett vente et par år til neste trip. Jeg har ikke tatt så stor dose på nesten 5 år nå, rett og slett fordi trippen var så sterk at behovet ikke har vært der siden. Har dog hatt noen mikrodoseringer siden den gang, men da maks én gang i året.

«Once you get the message, hang up the phone»
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta deg en tilnærmet heroisk dose, da kan du lett vente et par år til neste trip. Jeg har ikke tatt så stor dose på nesten 5 år nå, rett og slett fordi trippen var så sterk at behovet ikke har vært der siden. Har dog hatt noen mikrodoseringer siden den gang, men da maks én gang i året.

«Once you get the message, hang up the phone»
Vis hele sitatet...

Hvordan da? Kjenner du at det bli for mye å ta igjen, eller har du rett og slett ikke ingen lyst?

Trippet for en uke siden på 2,75g cubensis lemontek og kjente meg klar for ny runde 10 timer etterpå. Unormalt, eller for lav dose?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan da? Kjenner du at det bli for mye å ta igjen, eller har du rett og slett ikke ingen lyst?

Trippet for en uke siden på 2,75g cubensis lemontek og kjente meg klar for ny runde 10 timer etterpå. Unormalt, eller for lav dose?
Vis hele sitatet...
For lav dose, men det handler mest om hvordan en sopptur er for deg. Er den introspektiv, eller er alt fascinerende og morsomt? For om du får deg en skikkelig tur, et realt spark i trynet, som setter en støkk i deg; så frister det lite å ta sopp igjen på en stund. Men tenk deg om, en slik tur er utfordrende og angstfylt... frem til egodøden
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan da? Kjenner du at det bli for mye å ta igjen, eller har du rett og slett ikke ingen lyst?

Trippet for en uke siden på 2,75g cubensis lemontek og kjente meg klar for ny runde 10 timer etterpå. Unormalt, eller for lav dose?
Vis hele sitatet...
Kommer jo litt ann på hvor potent sopp du har, men du må i alle fall doble og gå på 5 gram om du skal ha en terence mckenna heroisk dose

Mine 2 største og mest mettende opplevelser var 6 og 7 gram flein.
Altså spørs jo helt ann på når du vil hva du føler du er klar for


Jeg for min del spiser 2-3 ganger i året. Kanskje litt avvik men aldri under haha