Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 919
Er det mulig og sendte en pakke til noen uten å skrive navn?

Om bare adresse er på pakken
Ja. Titegn
Så du tror ikke posten allerede vet hvem som bor på den adressen? Sukk. Du risikerer at den blir sendt i retur pga manglende adresse. Hvis det i tillegg mangler returadresse, blir pakken åpnet. Er innholdet ulovlig kan det bli razzia hos alle som bruker den postkassa. Og da blir du nok en veldig populær person. Tenk deg litt om før du gjør slikt.
Hva snakker du om a?
Jeg sendte en pakke til en kompis av meg som ville kjøpe ett spill, kom på at jeg glemte å skrive navn men bare adresse?
Du skrev ikke hva det var, så da tenkte jeg at det var dop du skulle sende.
Åjaa nei, haha driver ikke med sånt ����
Ja, skriver du kun adresse så vil det komme frem.
Det er lettere med navn også selvfølgelig, men ettersom de aller fleste er registrert i folkeregistret/hos posten så vet det allerede hvem som bor på hvilken adresse på en måte.

Sender jeg en pakke til "Drømmeveien 1, 0000, Himmelen" så vil pakken komme frem uavhengig om det står navn eller ikke på brevet/pakken.