Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4083
Noen som vet om et par plasser eller utesteder hvor man kan finne andre studenter eller ungt voksne som ikke er redd for fremmede i Oslo? Jeg flyttet til Oslo for å studere fysikk for nesten et år siden og ingen av de jeg har blitt kjent med via universitetet har jeg hatt noen særlig god kjemi med, så føler jeg må prøve meg litt på andre miljøer. Vet at jeg pleier å få god kontakt med andre stonere, så lurer derfor på hvor jeg kan finne disse i Oslo.

Kan slenge inn at jeg ikke er megatilhenger av alkohol eller fulle folk, så forslag om alkoholfrie, 420-vennlige plasser er veldig satt pris på
Blitzhuset? :P
Dune_'s Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av nikita Vis innlegg
Blitzhuset? :P
Vis hele sitatet...
Har litt lyst til å ta en titt innom, men etter det jeg har hørt så tviler jeg på at jeg kommer til å like meg der d: politisk aktivisme og folk med mange meninger er ikke helt min greie
Sitat av gulsaft Vis innlegg
420vennlige, hva betyr det?
Vis hele sitatet...
Altså vennlige mot folk som konsumerer cannabis :P
Mange som fyrer på Sofienbergs parken.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Aron2303 Vis innlegg
Mange som fyrer på Sofienbergs parken.
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har vært i Oslo på sommerstid så synes jeg det sitter folk å fyrer åpenlyst i samtlige parker.
Sist endret av Bombasa; 10. mai 2015 kl. 21:20.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Du finner egentlig unge folk som røyker over alt i Oslo, i alle miljøer og på de fleste utesteder. Etter det jeg kan forstå forstå leter du etter litt mer stereotypiske "420"-stonere. Mitt inntrykk er at disse ofte sitter en del inne, og sikkert dermed kan være litt vanskelig å finne.

Folk er som regel vennlige mot de som røyker forresten, men mange, både som røyker og som ikke gjør det, synes det kan være litt slitsomt hvis du gjør rusmiddelet du bruker til en livsstil. Lykke til!
Sist endret av Olympic; 10. mai 2015 kl. 21:38.
Dune_'s Avatar
Trådstarter
4 0
Er egentlig ikke slike stonere jeg er på let etter, burde kanskje satt første setning i innlegget som tittel i stedet. Er egentlig på let etter andre unge på min alder som er litt mer enkle å prate med, og som i tillegg ikke har noe i mot å dele en joint i helga. Jeg er veldig vant til folk som er stressa, aggressive og ikke minst veldig irettesettende, så det å snakke med mer avslappede folk som heller gjerne ønsker å dele ideer og snakke om spaca eller ville ting er mye mer behagelig. Jeg har og fått inntrykk at de er mer åpne til å snakke med fremmede, som i tillegg til å røyke hjelper veldig mot min sosiale angst.

Takk uansett, noe sier meg jeg kommer til å møte på nok folk denne sommeren, men er godt å ha noen utgangspunkt å sjekke ut.
Dra på fest på hausmania