Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4472
Funker det å sniffe dolcontin?
Er det da nok med like små doser som subutex/xone.
Har en 100 mg dolk, men jeg har aldri testet det før, men jeg vet hvor lett man kan ta overdose på det.
Så jeg trenger tips om dosering og inntaksmåte.
På forhånd takk
Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Du har helt sikkert rett i det
Men jeg skal hive dem i dass via kroppen
Jeg står i avrusningskø, og jeg klarer ikke å gå med abstidenser mens jeg venter
Vis hele sitatet...
desto mere du tar, jo vanskligere blir det og slutte.

men for al del, ikke sniff piller. ingen god ide. ta dem heller oralt slik de skal taas.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Å sniffe dolcontin er livsfarlig, selvom du kanskje har høy tolleransegrense, ville jeg slått dette fra meg rimelig kjapt..Det er svært lite lurt!
Mulig det var lite lurt men livsfarlig var det tydeligvis ikke.
funket bare fint med 10-20 mg
Kjør på! Men ikke kom i ettertid og si at du ikke er blitt advart..
Hvis du ikke klarer holde ut til du kommer deg inn på avrusning så ser jeg i hele tatt lite vits med at du tar opp en plass der som andre kanskje sårt kunne trenge..

Piller har generelt ingenting oppi nesa å gjøre, er div bindestoffer etc i disse dropsene som gjør seg dårlig til sniffing..
Men, virker jo som om du ikke lytter til råd her uansett..Så ser ingen grunn til at vi her ska komme med fler grunner til at dette er en dårlig plan..

Peace out, senga neste =)
Sist endret av Hightime; 4. januar 2012 kl. 05:56.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Kjør på! Men ikke kom i ettertid og si at du ikke er blitt advart..


Piller har generelt ingenting oppi nesa å gjøre, er div bindestoffer etc i disse dropsene som gjør seg dårlig til sniffing..
Men, virker jo som om du ikke lytter til råd her uansett..Så ser ingen grunn til at vi her ska komme med fler grunner til at dette er en dårlig plan..

Peace out, senga neste =)
Vis hele sitatet...
Jeg søkte råd fra folk med førstehånds erfaring,ikke folk som bare tror.
At du overhodet ikke har peiling på rusmisbruk,bevsier den kommentaren din angående avrusning.
Jeg tar ikke opp noen andres plass, for jeg har ingen planer om å ruse meg når jeg endelig kommer inn.
Men vente tiden er et helvet, pluss at når man endelig kommer inn så får man medsiner som hjelper mot abstidener.
Man kan selvfølgelig bli rusfri på egnånd men det kan samtidig være ekstremt farlig og i værst fall dødelig.
Spesielt alkohol og opiat abtidenser.

Jeg sniffet litt av den men jeg tok resten slik den ska tas, da jeg fant ut at det var best


"Hvis du ikke klarer holde ut til du kommer deg inn på avrusning så ser jeg i hele tatt lite vits med at du tar opp en plass der som andre kanskje sårt kunne trenge.."

Hvorfor tror du det heter avrusning?
Jeg ber meg frabedt og bli belært av mennesker som ikke vet hva de snakker om, og som muligengs har fordommer og manglende forståelse for hvor vanskelig det kan være å bli nykter!

Det er ingenting jeg ønsker mer en å bli helt rein igjen, men jeg tar ikke sjansen på å gjøre det alene.
Men nå har jeg skjekket og det ser ut til at jeg får plass senest i Mars.
Så det jeg SKAL gjøre er å trappe ned mens jeg venter
Sist endret av EuroPalleJesus; 7. januar 2012 kl. 02:14.
Du opptar ingens plass; er du villig til å slutte har du krav på all hjelp i verden. I mellomtiden ville jeg holdt meg til tryggere rusmidler, for å dekke behovet.
mvh,
Vært der
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er synd at folk skal ha slike holdninger som blir vist i tråden her. TS spurte enkelt og greit om råd fra folk som kanskje hadde prøvd det selv. Hvorfor folk skal føle de trenger å leke moralpoliti inne på et rusforum skjønner jeg bare ikke.
Støtter opp dafinmikkel her!

Over til det du spurte om Europallejesus, jeg har aldri prøvd og snifffe dem selv.
Kompis av meg gjorde det, og han sa det funka fett men var ikke godt for nesen hans som han sa.. en ubehagelig inntaks måte. Jeg ville mye heller tatt dem oralt! Det funker fint for meg

Sitat av Hightime Vis innlegg
Kjør på! Men ikke kom i ettertid og si at du ikke er blitt advart..
Hvis du ikke klarer holde ut til du kommer deg inn på avrusning så ser jeg i hele tatt lite vits med at du tar opp en plass der som andre kanskje sårt kunne trenge..

Piller har generelt ingenting oppi nesa å gjøre, er div bindestoffer etc i disse dropsene som gjør seg dårlig til sniffing..
Men, virker jo som om du ikke lytter til råd her uansett..Så ser ingen grunn til at vi her ska komme med fler grunner til at dette er en dårlig plan..

Peace out, senga neste =)
Vis hele sitatet...
bindestoffene du sikter til er gelatin blant annet hvis jeg ikke tar helt feil, og det er vel ikke godt å få opp i nåsan..