Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2260
Heisann alle medfreakere. Jeg og fire andre kompiser har bestemt oss for å bygge en hylle, ved navnet BOB.

http://img846.imageshack.us/img846/3360/hanbobekul.png

1 - Diverse brytere til LED, ampermåler etc.
2 og 3 - PC plasser.
4-6 - Sitteplasser.

Målene er:
H - 1.50 M
L - 4.00 M
B - 0.55 M

Logoen står oppe til høyre, de rosa er støttebjelker (SKAL IKKE VÆRE ROSA!).
BOB = Black, orange & beasty.

Kan godt være det kommer worklog utover vinteren/våren.
Hva brukes sitteplass 6 til?
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hva brukes sitteplass 6 til?
Vis hele sitatet...
Vi er fem stykker, men joiner ikke sistemann så er du velkommen.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Vi er fem stykker, men joiner ikke sistemann så er du velkommen.
Vis hele sitatet...
Tenkte mer siden sitteplass 6 ikke er plassert foran et sted dere sa er en PC-plass. (2 PC-plasser/3 sitteplasser.)

Takk for tilbudet, men ellers takk .
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Vi er fem stykker, men joiner ikke sistemann så er du velkommen.
Vis hele sitatet...
Er resten freaks og eller? Skal bare si at det er i mot forumets regler å dra på TG uten å joine freak rekka. (den er ikke skrevet ned ENDA)

Superkul hylle ja, ca hva koster den totalt? Forventer en worklogg mens dere bygger!

btw, hvis sisteman ikke kommer så er jeg skikkelig keen på hylle! Hva blir da utgiftene pr. pers?
Sist endret av Echuz; 12. desember 2011 kl. 18:58.
Cookie Monstah ^_^
Vi er ikke helt sikre, ska spør forskjellige snekker firmaer rundt her i byen for materialer, men blir en del elektronisk stuff og regner jeg med. skal få nerden vår til å regne det ut xD
Sitat av echuz Vis innlegg
Er resten freaks og eller? Skal bare si at det er i mot forumets regler å dra på TG uten å joine freak rekka. (den er ikke skrevet ned ENDA)
Vis hele sitatet...
Haha! Synes du skal foreslå det for nso!
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
Sitat av echuz Vis innlegg
Er resten freaks og eller? Skal bare si at det er i mot forumets regler å dra på TG uten å joine freak rekka. (den er ikke skrevet ned ENDA)

Superkul hylle ja, ca hva koster den totalt? Forventer en worklogg mens dere bygger!

btw, hvis sisteman ikke kommer så er jeg skikkelig keen på hylle! Hva blir da utgiftene pr. pers?
Vis hele sitatet...
Vi er nok fullt regner jeg med. Jeg vil tippe den kommer på rundt 2 laken, vi har ikke begynt på den enda så er ikke sikre.
Og nei, vi sitter nok ikke på freakrekka, men dere kan da alltids komme bort og ta en titt. Tror ikke det blir kjempevanskelig å finne oss. Bare se etter BOB du ;-)
Sist endret av pearL1337; 12. desember 2011 kl. 19:04.
Cookie Monstah ^_^
må få resten av folka til å joine freak i så fall :P er 3/5 som er på freak.
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
Sitat av lordstian Vis innlegg
må få resten av folka til å joine freak i så fall :P er 3/5 som er på freak.
Vis hele sitatet...
4/5. Titegn
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
4/5. Titegn
Vis hele sitatet...
Kan du da gi meg en grunn til å ikke joine rekka? Sitter dere med flere så kan jo jeg sette dere ytterst, så kan dere ha freaks på venstre og de andre folka på høyre, visa versa.
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
Sitat av echuz Vis innlegg
Kan du da gi meg en grunn til å ikke joine rekka? Sitter dere med flere så kan jo jeg sette dere ytterst, så kan dere ha freaks på venstre og de andre folka på høyre, visa versa.
Vis hele sitatet...
Vi skal med en kompis av meg og noen av hans igjen. Men blir ikke det så kan vi jo alltids sitte med dere freaks, sålenge det ikke blir kaldt.
Stilig, helt klart.

Selv vil jeg ikke sette med på freak-rekka fordi pc'en min er en bærbar Acer fra 2007.. Men kommer nok til å ta meg en tur bort.
Sitat av Narsasistic Zebra Vis innlegg
Stilig, helt klart.

Selv vil jeg ikke sette med på freak-rekka fordi pc'en min er en bærbar Acer fra 2007.. Men kommer nok til å ta meg en tur bort.
Vis hele sitatet...
ta med deg acer`n din og bli med på freakrekka ingen kommer til å mobbe deg for den

gleder meg til å se det ferdige resultatet av hylla har et hylleprosjekt på gang jeg også (skal bygge TG-hylle med eplegutten, hakkon466 + en til i nFF-style)
Cookie Monstah ^_^
Om det er flere som har tegninger av hyller på lager så er det bare å slenge dem ut så vi kan finne dere
Sitat av GreenRay Vis innlegg
ta med deg acer`n din og bli med på freakrekka ingen kommer til å mobbe deg for den)
Vis hele sitatet...
Haha, hyggelig å høre. Ser an hvordan gutta jeg skal sitte med tar det.
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
http://img191.imageshack.us/img191/6885/bob1.png
http://img17.imageshack.us/img17/855/bob2u.png
Sist endret av pearL1337; 12. desember 2011 kl. 19:56. Grunn: jævla bildefaen
Gleder meg sykt til å begynne å bygge! Denne blir rå! God førstegang på TG
Cookie Monstah ^_^
Sitat av HRawesome Vis innlegg
Gleder meg sykt til å begynne å bygge! Denne blir rå! God førstegang på TG
Vis hele sitatet...
sant det du, nårtid skal vi begynne? er bare å få tak i materialene så starter vi
Sitat av lordstian Vis innlegg
sant det du, nårtid skal vi begynne? er bare å få tak i materialene så starter vi
Vis hele sitatet...
Hmm.. fant noen sponplater her hjemme, som vi kansje kan bruke. Du får sjekke hos deg og da. Du som bor på heia må jo ha noe liggende. Noe 2"x4" ellr 2"x2" ellr plater elns