Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 8724
Her har du konstruktiv kritikk:
Til å være under tittelen "intens kortfilm" så var den veldig chill, så gjennom hele og kjedet meg fram til siste slutt.

MEN:
Bilde / fargene og feelingen var bra
effektene må øves på, men syntes dette var et godt forsøk anyways.
jeg ser at det finnes forståelse og et potensial for bedre filmskapning hos kreatørene. Med litt bedre planlegging og slikt neste gang tror dere kan skape noe interessant.
ikke la deg skremme av all flaminga, vær snill å post noe igjen når du har laget noe kult.

Men vær snill å bruk en mer passende tittel :>

Peace - Ampier
Sist endret av Ampier; 5. januar 2011 kl. 17:18.
Tja, du kan jo først ta en titt på noen post-apokalyptiske kortfilmer å få litt inspirasjon. Lag tankekart sammen med noen andre. Dere kommer garantert frem noe på papiret hvis dere er flere. Hvis ikke er det sikkert noen andre på forumet som kommer til å foreslå at dere kan ta en rev hvis dere mangler kreativitet
Sitat av Ampier Vis innlegg
Her har du konstruktiv kritikk:
Til å være under tittelen "intens kortfilm" så var den veldig chill, så gjennom hele og kjedet meg fram til siste slutt.

MEN:
Bilde / fargene og feelingen var bra
effektene må øves på, men syntes dette var et godt forsøk anyways.
jeg ser at det finnes forståelse og et potensial for bedre filmskapning hos kreatørene. Med litt bedre planlegging og slikt neste gang tror dere kan skape noe interessant.
ikke la deg skremme av all flaminga, vær snill å post noe igjen når du har laget noe kult.

Men vær snill å bruk en mer passende tittel :>

Peace - Ampier
Vis hele sitatet...
Skal være helt ærlig at tittelen er for å få folk til å gidde å se på den. har lagt ut med en annen tittel på et annet forum flere ganger, 3 stk så på den. Men takk for kritikken. Enig med at isfilteret kunne vært droppet dette var en TEST

Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Tja, du kan jo først ta en titt på noen post-apokalyptiske kortfilmer å få litt inspirasjon. Lag tankekart sammen med noen andre. Dere kommer garantert frem noe på papiret hvis dere er flere. Hvis ikke er det sikkert noen andre på forumet som kommer til å foreslå at dere kan ta en rev hvis dere mangler kreativitet
Vis hele sitatet...
Helt enig, men hensikten var ikke å lage en post-apokalyptisk film. Det var en TEST, og vi brukte det vi hadde. Gassmaske så kult ut, og en person på overlevelses instinket kan man mer eller mindre filme myee rart. Men takker

må beklage hvis dere ble fryktelig frustrerte over denne førsteposten her, får mye hat. Så glem alt, og se på kamera arbeid, redigering og musikk. Enjoy
Vell, jeg hadde gått for en annen gassmaske, trodde dere prøvde å etterligne en maursluker jeg.

Også ville jeg hatt bedre lyssetting og en mer klar handling. Skjønt helt ærlig ingenting av hva som skjedde etter at han lette i containeren.
Sist endret av sali; 5. januar 2011 kl. 17:39.
Sitat av sali Vis innlegg
Vell, jeg hadde gått for en annen gassmaske, trodde dere prøvde å etterligne en maursluker jeg.

Også ville jeg hatt bedre lyssetting og en mer klar handling. Skjønt helt ærlig ingenting av hva som skjedde etter at han lette i containeren.
Vis hele sitatet...
Har du lest kommentarene før du selv kemmenterer ? Dette er blitt sagt 10 ganger allerede :P les første post nøye. Men her:

Dette kanskje oppklarer litt: Har du hørt om manusbegrepet: the hook? Der skjer det mye uforstålig som ikke har noen mening, og en ting som muligens får seern til å se videre på hva som skjedde i slutten(dette tilfellet den rare tilfeldige skytingen.) eller lurer på hvordan personen havnet i situasjonen han er i. Dette kan være midt i filmen, kanskje filmen begynner på en helt annen måte, jeg vet ikke. "The hook" skal bli oppklart senere, det er ikke meningen å forstå med en gang. Det var derfor jeg postet den her.
Synes det var tøft for en kjapt filmet test å være!

Se gjennom "The Road" en gang eller to (om dere ikke allerede har gjort det) for mange gode tips rundt f.eks. lydbruk og den generelle atmosfæren.
Regner med at når dere går fra "kjapp test" til planlagt produksjon så tar dere mer hensyn til klær, utstyr osv? En M4typ carabin blir kanskje litt feil i mine øyne.

Men, godt jobbet, stå på!
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Har du lest kommentarene før du selv kemmenterer ? Dette er blitt sagt 10 ganger allerede :P les første post nøye. Men her:

Dette kanskje oppklarer litt: Har du hørt om manusbegrepet: the hook? Der skjer det mye uforstålig som ikke har noen mening, og en ting som muligens får seern til å se videre på hva som skjedde i slutten(dette tilfellet den rare tilfeldige skytingen.) eller lurer på hvordan personen havnet i situasjonen han er i. Dette kan være midt i filmen, kanskje filmen begynner på en helt annen måte, jeg vet ikke. "The hook" skal bli oppklart senere, det er ikke meningen å forstå med en gang. Det var derfor jeg postet den her.
Vis hele sitatet...
Jau, har lest kommentarene and so? Sier min mening selv om andre har den samme.
Sitat av Natz Vis innlegg
Dere burde iallefall finne en litt med øde og skummel setting. En helt normale omgivelser. Prøve med litt lyssetting ?
Vis hele sitatet...
Ikke enig - de normale omgivelsene er skumle nok (Dette kan skyldes at jeg sliter med angst, og dermed er alle andre steder enn hjemme skremmende i mitt hode.)
Hvis filmen er ment å være realistisk,så skulle hovedkarakteren ha dødd i det rommet han skiftet gassmaske.
Hvis jeg ikke tar helt feil mener jeg det så ut som at han gikk inn en tredør uten pakning før han skiftet gassfilter, rommet han skiftet i ville vært fylt med gass da det umulig kunne ha vært gasstett.
Så det er bare å "rewiinde" til da han kommer inn i rommet for å skifte, å la karakteren dø før han rekker å bytte filter på masken.

Angående fortsettelse så ser jeg for meg en runde med skyting og når han går tom for skudd og må skifte magasin, så kommer det en terminator i form av Arnold Schwarzenegger ut gjennom skuddrøyken å griper tak i karakteren å sier " I`m back"
Sist endret av EuroPalleJesus; 5. januar 2011 kl. 17:48.
Sitat av Definite Vis innlegg
Synes det var tøft for en kjapt filmet test å være!

Se gjennom "The Road" en gang eller to (om dere ikke allerede har gjort det) for mange gode tips rundt f.eks. lydbruk og den generelle atmosfæren.
Regner med at når dere går fra "kjapp test" til planlagt produksjon så tar dere mer hensyn til klær, utstyr osv? En M4typ carabin blir kanskje litt feil i mine øyne.

Men, godt jobbet, stå på!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for knallbra tilbakemelding! Akkurat sånne som dette som får meg til å fortsette Du har helt rett. Dette var en test, vi droppet lyskastere og eksterne mikrofoner bare for å gå ut, prøve om vi fikk til stemningen og kamera bruk, og får ha det gøy en ettermiddag. Tro meg, The Road er sett og elsket. Der vi fikk vi blandt annet ideen om at "de jakter på hverandre" som du får såvidt et inblikk av på slutten. Som jeg har nevnt tidligerere er dette bare en slags smakebit, man skal ikke forstå noe. Det skal bli oppklart senere Selvsagt, i stor produskjon blir det skitne klær, helt annet våpen, mer fokus på realisme osv.

Takk

Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Hvis filmen er ment å være realistisk,så skulle hovedkarakteren ha dødd i det rommet han skiftet gassmaske.
Hvis jeg ikke tar helt feil mener jeg det så ut som at han gikk inn en tredør uten pakning før han skiftet gassfilter, rommet han skiftet i ville vært fylt med gass da det umulig kunne ha vært gasstett.
Så det er bare å "rewiinde" til da han kommer inn i rommet for å skifte, å la karakteren dø før han rekker å bytte filter på masken.

Angående fortsettelse så ser jeg for meg en runde med skyting og når han går tom for skudd og må skifte magasin, så kommer det en terminator i form av Arnold Schwarzenegger ut gjennom skuddrøyken å griper tak i karakteren å sier " I`m back"
Vis hele sitatet...
Dette var en test, vi droppet lyskastere og eksterne mikrofoner bare for å gå ut, prøve om vi fikk til stemningen og kamera bruk, og får ha det gøy en ettermiddag. Som jeg har nevnt tidligerere er dette bare en slags smakebit, man skal ikke forstå noe. Det skal bli oppklart senere Selvsagt, i stor produskjon blir det skitne klær, helt annet våpen, mer fokus på realisme osv.
Vi orket simpelt ikke å kjøpe klær, sette opp et hus, andre våpen for en test .. det håper jeg dere forstår
Dere har helt klart potensiale til å lage noe dritkult Filmen i seg selv falt ikke helt i min smak, men måten dere filmer på, lydeffektene og slike ting synes jeg var meget bra.
Stå på
Sitat av robhol Vis innlegg
Jardoss, før du lirer av deg noen flere butthurt-kommentarer om hvor forferdelige vi er, kan det lønne seg å huske på følgende:

På nFF er vi stort sett ærlige når vi gir kritikk. Det betyr at når vi sier vi synes noe er bra, så gjør vi det. Synes vi noe er shit, så er det det som blir sagt.
Vis hele sitatet...
Enig, på freak får du ikke bare kritikk, men du får den slengt i trynet, for sikkerhets skyld.
Eg så filmen uten og lese noe annet en første post på førehand, eg ble posetivt overasket og fikk nesten sjokk da eg så tilbakemeldingene! Syns den var bra eg
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Dere har helt klart potensiale til å lage noe dritkult Filmen i seg selv falt ikke helt i min smak, men måten dere filmer på, lydeffektene og slike ting synes jeg var meget bra.
Stå på
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Dette blir tatt med videre )) Endelig noen som forstår at selvom ikke filmen falt i smak, så er den ikke dårlig Takker for tilbakemelding

Sitat av Straga Vis innlegg
Eg så filmen uten og lese noe annet en første post på førehand, eg ble posetivt overasket og fikk nesten sjokk da eg så tilbakemeldingene! Syns den var bra eg
Vis hele sitatet...
Tusen tusen takk Vi trenger flere av dere her i veden, og ikke minst på Freak.no :P hehe
Som en ren testfilm synes jeg du fikk frem at Canon 550D kan gjøre en god jobb med rett optikk. Har selv dette kameraet og likte å se at det er gode muligheter til å få til fine scener med det.

Med lyden gjorde du en herlig jobb, du skapte en ganske nifs atmosfære, og etter min mening var det det eneste som virkelig bidrog til å skape en post-apokalyptisk stemning.

Rent filmatisk har du og gjort en god jobb og har bra utsnitt og fargene passet inn i stemningen. Likte svært godt hvordan karakteren gikk ut og inn av fokus og her benyttet du deg virkelig av fordelene med filming med DSLR gir deg. Det jeg savner er mer variert bruk av utsnitt og filming i forskjellige vinkler, foreks. ultra nærbilde osv. For å få dramatisk effekt varier kameravinkel ofte! En enkel ting du kunne gjort for å skapt bedre post-apokalyptisk stemning er å slått av alle lys. Siden vi har ødelagt planeten vår tviler jeg på at vi fortsatt har strøm?

Selve handlingen var helt elendig og gav meg ingen ting. Hadde du valgt en annen tittel, som foreksempel "testfilm med Canon 550D" hadde folk ikke forventet å se en intens kortfilm når de så på filmen din. Du gav håp om action men leverte ingen ting.

Velkommen til FF og ikke ta deg nær av KP kåte drittslengere.
Sist endret av mranders0n; 5. januar 2011 kl. 19:05.
Hvorfor slakter alle sammen denne filmen totalt? Greit at dere ikke likte den, men virker for meg som mange bare prøver å "henge med" og skrive negative ting uten at dere egentlig har noen mening om den.
Har sett flere amatørfilmer, både som er postet her og andre steder, og vil si at denne kortfilmen har et MYE høyere nivå enn mye av den andre dritten som lages av ungdommer.

Som trådstarter skriver, dette er en film som først og fremst ble laget for å vise videokvaliteten på Canon 550D. Selve handlingen gav meg ingen ting, men det må da være mulig å skrive noe om det som faktisk var bra også, i stedet for å skrive innlegg om hvor elendig handlinga var?

Filmen ble laget på en time, hva kan man forvente av handling på den tida? Dette var absolutt en av filmens svake punkter, men når det kommer til filminga og lydeffekter, synes jeg dette var imponerende, og mener dere har potensiale til å lage noe virkelig bra.
Sist endret av Omnibenevolence; 5. januar 2011 kl. 19:28. Grunn: mamma.
Fin stemning, bra lydspor.

Sitat av Jardoss Vis innlegg
Filmen slutter ganske brått. Grunnen er: Vi vil ha forslag fra dere. Hva skal skje videre? Hvilke katastrofale hendelser skal innhente han?
Vis hele sitatet...

Forslag til videre handling:

Hovedpersonen klarer å drepe angriperen.
Hovedpersonen inspiserer liket for å se hvem faen det var som skjøt på ham. Liket er en person(alien?) i kondomdrakt. Gjerne en smooth chick, dette drar publikum.

Hovedpersonen ransaker liket etter mat/vann, og finner en rull med skrift hvor følgende kommer fram:
Liket er en alien sendt fra en annen galakse på oppdrag til jorden for å ordne opp i de homosapien-skapte ødeleggelsene. Og hvis ambasadøren fra denne fjerne planeten feiler eller blir drept under oppdraget vil resten av aliensene komme og utslette jorden.

Vår venn er nå i deep shit.
Han skjønner at om få strakser vil hele verden gå under.
Han ser ut av vinduet, i neste bilde ser vi oslo-by i fugleperspektiv med en kombinasjon av disse Adobe After Effects effektene: 1 og 2

Dette kan bli bra!
Jeg glemte å nevne at personen jeg ville ha "snikende rundt" langt bak i kamera i den blurrede delen for eksempel kan være angriperen i slutten av klippet. Det kunne vært litt stilig
Sitat av mranders0n Vis innlegg
Som en ren testfilm synes jeg du fikk frem at Canon 550D kan gjøre en god jobb med rett optikk. Har selv dette kameraet og likte å se at det er gode muligheter til å få til fine scener med det.

Med lyden gjorde du en herlig jobb, du skapte en ganske nifs atmosfære, og etter min mening var det det eneste som virkelig bidrog til å skape en post-apokalyptisk stemning.

Rent filmatisk har du og gjort en god jobb og har bra utsnitt og fargene passet inn i stemningen. Likte svært godt hvordan karakteren gikk ut og inn av fokus og her benyttet du deg virkelig av fordelene med filming med DSLR gir deg. Det jeg savner er mer variert bruk av utsnitt og filming i forskjellige vinkler, foreks. ultra nærbilde osv. For å få dramatisk effekt varier kameravinkel ofte! En enkel ting du kunne gjort for å skapt bedre post-apokalyptisk stemning er å slått av alle lys. Siden vi har ødelagt planeten vår tviler jeg på at vi fortsatt har strøm?

Selve handlingen var helt elendig og gav meg ingen ting. Hadde du valgt en annen tittel, som foreksempel "testfilm med Canon 550D" hadde folk ikke forventet å se en intens kortfilm når de så på filmen din. Du gav håp om action men leverte ingen ting.

Velkommen til FF og ikke ta deg nær av KP kåte drittslengere.
Vis hele sitatet...
Takker for kjempegod kritikk! Beklager det med tittelen, har prøvd med "test for Canon550D" Men da så ingen på tråden i det hele tatt, :P Skal definitict prøve nærbilde

Sitat av Euforia Vis innlegg
Hvorfor slakter alle sammen denne filmen totalt? Greit at dere ikke likte den, men virker for meg som mange bare prøver å "henge med" og skrive negative ting uten at dere egentlig har noen mening om den.
Har sett flere amatørfilmer, både som er postet her og andre steder, og vil si at denne kortfilmen har et MYE høyere nivå enn mye av den andre dritten som lages av ungdommer.

Som trådstarter skriver, dette er en film som først og fremst ble laget for å vise videokvaliteten på Canon 550D. Selve handlingen gav meg ingen ting, men det må da være mulig å skrive noe om det som faktisk var bra også, i stedet for å skrive innlegg om hvor elendig handlinga var?

Filmen ble laget på en time, hva kan man forvente av handling på den tida? Dette var absolutt en av filmens svake punkter, men når det kommer til filminga og lydeffekter, synes jeg dette var imponerende, og mener dere har potensiale til å lage noe virkelig bra.
Vis hele sitatet...
Tusen tusen takk for at du forstår det med handlinga Vi var kun ute etter å ha det litt gøy en ettermiddag og teste Canon kamera, tusen takk for kjempegod tilbakemelding ) Settes stor pris på

Sitat av barskutenkarsk Vis innlegg
Fin stemning, bra lydspor.




Forslag til videre handling:

Hovedpersonen klarer å drepe angriperen.
Hovedpersonen inspiserer liket for å se hvem faen det var som skjøt på ham. Liket er en person(alien?) i kondomdrakt. Gjerne en smooth chick, dette drar publikum.

Hovedpersonen ransaker liket etter mat/vann, og finner en rull med skrift hvor følgende kommer fram:
Liket er en alien sendt fra en annen galakse på oppdrag til jorden for å ordne opp i de homosapien-skapte ødeleggelsene. Og hvis ambasadøren fra denne fjerne planeten feiler eller blir drept under oppdraget vil resten av aliensene komme og utslette jorden.

Vår venn er nå i deep shit.
Han skjønner at om få strakser vil hele verden gå under.
Han ser ut av vinduet, i neste bilde ser vi oslo-by i fugleperspektiv med en kombinasjon av disse Adobe After Effects effektene: 1 og 2

Dette kan bli bra!
Vis hele sitatet...
Genialt mann! Endelig en som forstod hvorfor det lille klippet lå her på forumet ) Var en utrolig kreativ vinkling på historien, så dette skrives ned ) takk

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg glemte å nevne at personen jeg ville ha "snikende rundt" langt bak i kamera i den blurrede delen for eksempel kan være angriperen i slutten av klippet. Det kunne vært litt stilig
Vis hele sitatet...
Aha, da skjønte jeg hva du mente! Det skaper en mystisk stemning! ;D noteres

er det på noen måte mulig å endre tittelen på tråden? Føler jeg har lurt dere litt Fikk plutselig ett stikk av dårlig smavittighet etter å ha sett de siste postene
Må si at jeg blir litt provosert av holdningen til TS, enhver som kommer med kritikk god, som dårlig blir glatt oversett og TS bare kommer med en nonchalant utsagn om de har hørt om "The hook" og samme regla over og over. Samtidig som alle som sier noe positivt, uansett hvor kort blir skamrost og opphøyd som gud siden de tydeligvis er noen som "endelig forstår det".

Skal du kunne utvikle prosjektet og deg selv så må du kunne ta imot kritikk, selv om det bare er kritikk uten å virke som et overleget vesen som de andre ikke forstår.

Og før du sier det, ja jeg skjønner at dette bare var en test, men folk må kunne komme med innspill til forbedringer uten at du skal bruke det som et forsvar mot alt.
Sist endret av Elemental; 5. januar 2011 kl. 20:49.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Den var faktisk litt kul. Selvom jeg kanskje hadde foretrukket en litt annen gasmaske, og prøvd å gjort omgivelsene litt mer "apokopyptisk" kanskje han kunne hatt en stridsvest på seg? eller noe?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Må si at jeg blir litt provosert av holdningen til TS, enhver som kommer med kritikk god, som dårlig blir glatt oversett og TS bare kommer med en nonchalant utsagn om de har hørt om "The hook" og samme regla over og over. Samtidig som alle som sier noe positivt, uansett hvor kort blir skamrost og opphøyd som gud siden de tydeligvis er noen som "endelig forstår det".

Skal du kunne utvikle prosjektet og deg selv så må du kunne ta imot kritikk, selv om det bare er kritikk uten å virke som et overleget vesen som de andre ikke forstår.

Og før du sier det, ja jeg skjønner at dette bare var en test, men folk må kunne komme med innspill til forbedringer uten at du skal bruke det som et forsvar mot alt.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva du sier, men jeg gidder ikke ta "dette suger" til meg som kritikk. Det er kun håpløst, senker selvtilliten din og får deg til å slutte å lage film. Hvis de derimot gidder å si hvorfor de sier det, da skal jeg svare og ta det til meg, så lenge grunenne ikke er "jordnære" i det hele tatt går de ut bakdøra, sorry. 70% av de som har lest denne posten har overhodet ingen anelse hva som ligger bak en film, så noen faktisk skjønner det setter jeg pris på det. Om det er Gud eller ei

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Den var faktisk litt kul. Selvom jeg kanskje hadde foretrukket en litt annen gasmaske, og prøvd å gjort omgivelsene litt mer "apokopyptisk" kanskje han kunne hatt en stridsvest på seg? eller noe?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg ser hva du sier. Men dette er en test for å se om vi kunne lage stemningen og test for en lise og kamera i kulden. Dette kan bli et stort prosjekt hvor vi da vil sette oss inn i historie, locations, utstyr osv. Har selv alt av utstyr som er nødvendig, men dette var bare for gøy så orket ikke å drasse med alt og sette meg inn i planelgging Men hvis noen syntes dette var interresant skal det bli vurdert å lage en stor produksjon av denne ideen. Vi er tross alt kun 15 år og har laget to filmer før, begge på kun 10 minutter.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
I see. Kult! Kjipt dere ikke er i nærheten av Bodø, ellers hadde jeg blitt med! For dette kan bli skikkelig kult!
Sitat av Quakecry Vis innlegg
I see. Kult! Kjipt dere ikke er i nærheten av Bodø, ellers hadde jeg blitt med! For dette kan bli skikkelig kult!
Vis hele sitatet...
Eyy, Kult å kjenne til flere engasjerte "filmskapere" DD
Så du tror dette kunne blitt ganske bra ? Kan være jeg setter igang noe stort hvis mange nok er villige til å se på det :P
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja, jeg tror faktisk det kan bli ganske bra. Men, da må dere prøve å finne et litt forlatt sted å spille på, ved en forlatt bygning f.eks. Så det ser ut som alt er forlatt;P
Filmen er kanskje ikke "intens" enda, men jeg trenger forlsag fra dere til hvordan den kan bli det, enda mer ?

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ja, jeg tror faktisk det kan bli ganske bra. Men, da må dere prøve å finne et litt forlatt sted å spille på, ved en forlatt bygning f.eks. Så det ser ut som alt er forlatt;P
Vis hele sitatet...
hehe, du sier noe der
Jeg vil bare påpeke en liten faktafeil dere har gjort. Når hovedkarakteren skal bytte filter til GP-5 maska, så tar han i bruk et uforseglet filter. Korken er ikke skrudd til filterboksen la jeg merke til. Dette ville (jeg regner med at det "gamle" filteret var ferdigbrukt og det var derfor han ble tungpustet) ført til at han pustet igjennom et kontaminert filter, noe som gjør det meningsløst å bytte filter.

Ellers et spennende prosjekt!
Sitat av Molykun Vis innlegg
Jeg vil bare påpeke en liten faktafeil dere har gjort. Når hovedkarakteren skal bytte filter til GP-5 maska, så tar han i bruk et uforseglet filter. Korken er ikke skrudd til filterboksen la jeg merke til. Dette ville (jeg regner med at det "gamle" filteret var ferdigbrukt og det var derfor han ble tungpustet) ført til at han pustet igjennom et kontaminert filter, noe som gjør det meningsløst å bytte filter.

Ellers et spennende prosjekt!
Vis hele sitatet...
Hehe, ja. Det er akkurat det samme filteret som han tar av. Det går litt fort i svingene i blant, alltid en liten tabbe her og der Skal huskes hvis det lages noe større. Takk for tilbakemeling
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Jeg synes denne testen var veldig bra jeg, med tanke på alderen deres, og tida dere brukte på den.Tror dette faktisk kan bli ganske bra om dere går for det. Men da må det endres på noen ting, som sikkert har blitt nevnt før;

Gassmasken synes jeg var helt grei, men hadde ikke sagt nei til en litt annerledes enn, men for all del.

Når han springer ut på gata, ser alt ganske "normalt" ut. Ikke hva jeg hadde forventet, prøv og få det til og se mer forlatt og ødelagt ut.

Noen scener ble litt raske og uklare som i kontaineren. Men dette er ikke allverdens.

Sikkert mer og, men det er det jeg klarte og se nå. Som sagt er dette bare tips, om dere vil lage noe skikkeligt ut av testen.
Tror dere kan sette noe veldig bra ut i denne verdenen om dere prøver skikkelig.

Gå for det, jeg støtter dere!
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Men hvis noen syntes dette var interresant skal det bli vurdert å lage en stor produksjon av denne ideen. Vi er tross alt kun 15 år og har laget to filmer før, begge på kun 10 minutter.
Vis hele sitatet...
Dere er trossalt bare 15 år...

Dere kan jo prøve å lage en stor produksjon, men tviler at dette vil gå på grunn av alderen deres. Jeg mener ikke å være frekk, siden det meste som blir sagt her er frekt. Men hvis man er femten, så vil jeg si at erfaringen ikke er på det høyste nivået, og uten erfaring får du lov til jack-shit i filmbransjen. Har vært med på en del sett, da jeg var 16-17 år. Selv fikk jeg ikke røre utstyr som ikke ble brukt, det da inkludert stativer.

Da over til den konstruktive kritikken:
-Hvorfor la han fra seg flaska? En beholder som du kan ha vann, eller annen væske i er superviktig i post-apokalyptika. Uten vann overlever ikke kroppen lenge.

-Neste gang bruk en gassmaske som er tettere, eller ha hetta, eller en lue på hele tiden. Hvis gassmaska ikke er tett, hvorfor bruke den da?

-Alle lys av, bruk heller lommelykt eller fyrstikker, skaper mer steming.

-Ikke rot nedi en søppelkasse med et "våpen", legg det heller vekk, det gjør at seere fokuserer på at våpnet er lagt ned og at han er mer desperat etter føde. Pluss at den som ser på fort kan tenke at "å nei, noen kommer til å ta våpnet", stemings trigger. Pluss at det virker amatørmessig å rote nede i en container med våpenet i et hånd.

-Effektene var desverre ingenting å skryte av, heller hvite blink med svart fade ut. Med de effektene som var skjønte jeg virkelig ikke hva som skjedde, eller hvorfor han løpte.

-Løpescenen var helt grei, men omgivelsene rundt burde vært mer ødelagt, og mer fokusert på det.

-Skyteklippet og der han byttet ut filter var egentlig det jeg syntes var best. Men heller mer fokus på hvordan han kom inn, hva han hovedsakelig må igjennom for å komme til et rom der han faktisk kan ta av seg masken. Hvis han bare kan gå inn i hvilket som helst rom for å så ta av masken, hva er vitsen med masken? Det kommer jo gass inn i rommet også.


Som sagt, hvis dere skal lage stor produksjon, er det masse dere må tenke på. Mye mer enn det jeg har sagt her.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Jeg synes denne testen var veldig bra jeg, med tanke på alderen deres, og tida dere brukte på den.Tror dette faktisk kan bli ganske bra om dere går for det. Men da må det endres på noen ting, som sikkert har blitt nevnt før;

Gassmasken synes jeg var helt grei, men hadde ikke sagt nei til en litt annerledes enn, men for all del.

Når han springer ut på gata, ser alt ganske "normalt" ut. Ikke hva jeg hadde forventet, prøv og få det til og se mer forlatt og ødelagt ut.

Noen scener ble litt raske og uklare som i kontaineren. Men dette er ikke allverdens.

Sikkert mer og, men det er det jeg klarte og se nå. Som sagt er dette bare tips, om dere vil lage noe skikkeligt ut av testen.
Tror dere kan sette noe veldig bra ut i denne verdenen om dere prøver skikkelig.

Gå for det, jeg støtter dere!
Vis hele sitatet...
Konge! Dette skal vi huske på Det noteres ) Selvom det er svært vanskelig å ødelgge en gate, så vi må jobbe med en del locations )
Filmen var grei nok faktisk.
Jeg skal ikke flame å klage, for jeg _kan_ ikke redigere å regissere film.

Noe tydeligvis hele forumet her kan.
Skjerp dere, ikke by opp til dans når du faen ikke kan danse.

Eneste jeg har å pirke på er det jeg har sett noen andre skrive.
Få frem følelsen av at det faktisk er giftig gasser i luften.

Ellers sier jeg go get 'em. Stå på med det dere driver med.
Går ikke an å få oscar første gang uansett. Så jeg skjønner ikke hva alle flamerne snakker om.

Ellers så var jo testen bra. Og bra content.
Kanskje en litt mer intens følelse? Stress? Da hadde det blitt platinum.

Edit:
Er det bare meg eller er det julelys i bakgrunnen når han leter etter mat i søppla?`
Jeg ville satset på å prøve å redigere det bort. :P
Sist endret av Ondskap; 5. januar 2011 kl. 21:21.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Dere er trossalt bare 15 år...

Dere kan jo prøve å lage en stor produksjon, men tviler at dette vil gå på grunn av alderen deres. Jeg mener ikke å være frekk, siden det meste som blir sagt her er frekt. Men hvis man er femten, så vil jeg si at erfaringen ikke er på det høyste nivået, og uten erfaring får du lov til jack-shit i filmbransjen. Har vært med på en del sett, da jeg var 16-17 år. Selv fikk jeg ikke røre utstyr som ikke ble brukt, det da inkludert stativer.

Da over til den konstruktive kritikken:
-Hvorfor la han fra seg flaska? En beholder som du kan ha vann, eller annen væske i er superviktig i post-apokalyptika. Uten vann overlever ikke kroppen lenge.

-Neste gang bruk en gassmaske som er tettere, eller ha hetta, eller en lue på hele tiden. Hvis gassmaska ikke er tett, hvorfor bruke den da?

-Alle lys av, bruk heller lommelykt eller fyrstikker, skaper mer steming.

-Ikke rot nedi en søppelkasse med et "våpen", legg det heller vekk, det gjør at seere fokuserer på at våpnet er lagt ned og at han er mer desperat etter føde. Pluss at den som ser på fort kan tenke at "å nei, noen kommer til å ta våpnet", stemings trigger. Pluss at det virker amatørmessig å rote nede i en container med våpenet i et hånd.

-Effektene var desverre ingenting å skryte av, heller hvite blink med svart fade ut. Med de effektene som var skjønte jeg virkelig ikke hva som skjedde, eller hvorfor han løpte.

-Løpescenen var helt grei, men omgivelsene rundt burde vært mer ødelagt, og mer fokusert på det.

-Skyteklippet og der han byttet ut filter var egentlig det jeg syntes var best. Men heller mer fokus på hvordan han kom inn, hva han hovedsakelig må igjennom for å komme til et rom der han faktisk kan ta av seg masken. Hvis han bare kan gå inn i hvilket som helst rom for å så ta av masken, hva er vitsen med masken? Det kommer jo gass inn i rommet også.


Som sagt, hvis dere skal lage stor produksjon, er det masse dere må tenke på. Mye mer enn det jeg har sagt her.
Vis hele sitatet...
Holder selv på med et stort prosjekt med 20stk med mye hjelp fra Petter Næss. datteren hans er i hovedrollen i filmen min, så jeg vet hva det dreier seg om. Her har vi 5 kameraer tilgjengelige, skikkelige mikrofoner osv, lys .. alt.

Dette er kun en test, så alt gikk røft, selvsagt HVIS vi hadde giddet å sette oss inn i historien kunne denne blittt MYE bedre, men vi følte det ikke var noe poeng enda. Takk for alle tipsene dine, smarte greier. De skal brukes hvis det blir store greier alle disse små detaljene som stemningstriggere kan selvsagt jobbes mye mer med, men siden alt ble laget der og da og fokuset var på kamera, ingenting annet, håper jeg du forstår

Effektene var litt for å prøve seg litt ut

Sitat av Ondskap Vis innlegg
Filmen var grei nok faktisk.
Jeg skal ikke flame å klage, for jeg _kan_ ikke redigere å regissere film.

Noe tydeligvis hele forumet her kan.
Skjerp dere, ikke by opp til dans når du faen ikke kan danse.

Eneste jeg har å pirke på er det jeg har sett noen andre skrive.
Få frem følelsen av at det faktisk er giftig gasser i luften.

Ellers sier jeg go get 'em. Stå på med det dere driver med.
Går ikke an å få oscar første gang uansett. Så jeg skjønner ikke hva alle flamerne snakker om.

Ellers så var jo testen bra. Og bra content.
Kanskje en litt mer intens følelse? Stress? Da hadde det blitt platinum.

Edit:
Er det bare meg eller er det julelys i bakgrunnen når han leter etter mat i søppla?`
Jeg ville satset på å prøve å redigere det bort. :P
Vis hele sitatet...
Helt enig, må skape følelsen av stress, ukomfortabelhet, irritasjon osv.
Men når vi filmet dette gikk vi ut med to kameraer i hånda, en gass maske og et softgungevær og visste ikke pokker hva vi skulle filme. Vi bare kjedet oss en ettermiddag. Så vi gikk ut og sa "Hei, sett deg der, ta på deg denne og hold dette. Så vandrer du rundt litt som om verden døde eller no" Så ingenting var planlagt, dette var bare for gøy-. Og å som jeg hører folk kunne tenke seg en lang og mer seriøs versjon, vurderer jeg det også veldig sterkt. Kunne vært utrolig morro
Jeg må si at jeg følte den var ganske bra og hadde likt å sett en fortsettelse

Jeg er ganske glad i post-apokalyptiske settinger når det gjelder film og spill. Og selv om den ikke var akuratt intens, så jeg likte jeg feelingen som du sa vi skulle fokusere på. Noe mer intens enn det den var føler jeg selv ikke alltid sømmer seg helt for en innledning. Må få tid på å bearbeide miljøet.

Jeg vet veldig lite om kameraer men syntest det var et veldig bra bilde på det du har filmet.

Klærne så litt for rene og nye ut til at det skulle kunne vært en apokalyptisk setting.

Bare en liten ide jeg kom på i farten om fortsettele: kan være at inntrengerne kan være statlig militær personell som prøver å få kontroll på området?

Er enig med at brukerne kan forklare sine menigner om filmen istedenfor å bare si en fornermende setning.

Må legge til at jeg ikke har så mye peiling på filming og redigering. Men det er nå min mening iallefall.
Sist endret av Psytrip; 5. januar 2011 kl. 21:57.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Jeg må si at jeg følte den var ganske bra og hadde likt å sett en fortsettelse

Jeg er ganske glad i post-apokalyptiske settinger når det gjelder film og spill. Og selv om den ikke var akuratt intens, så jeg likte jeg feelingen som du sa vi skulle fokusere på. Noe mer intens enn det den var føler jeg selv ikke alltid sømmer seg helt for en innledning. Må få tid på å bearbeide miljøet.

Jeg vet veldig lite om kameraer men syntest det var et veldig bra bilde på det du har filmet.

Klærne så litt for rene og nye ut til at det skulle kunne vært en apokalyptisk setting.

Bare en liten ide jeg kom på i farten om fortsettele: kan være at inntrengerne kan være statlig militær personell som prøver å få kontroll på området?

Er enig med at brukerne kan forklare sine menigner om filmen istedenfor å bare si en fornermende setning.

Må legge til at jeg ikke har så mye peiling på filming og redigering. Men det er nå min mening iallefall.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hygelig tilbakemelding! Det er dere jeg skal nå ut til. ca.10% av publikummet har "peiling" på film i en vanlig kinosal, så hvis du/dere liker det, er det akkurat det jeg vil oppnå! Kjempekult med forslag! det noteres )))
Bra begynnelse, men som andre har sagt før, fargekoriger og hold deg vekke fra cheesy filters, litt lyssetting og fokus hadde heller ikke skadet. Sjekk forresten ut storedyret.com ett mer rendyrket kreativt forum med mindre fjortiss nerdrage og mer kunskap en her på nff.
Forbedringspotensiale:
1. Starten
Ingen forståelse for hvorfor han ligger der ute ved hjulet, når det senere viser seg at han har et hus med en bod full i sko hvor man kan ta av seg gassmasken.
2. Midten
Etter å ha sett det 3 ganger, klarer jeg enda ikke se at det er noe gass, kanskje litt om jeg hører hostingen. Filmer du dette på nytt ville jeg gjort det uten dette filteret, som ikke gav ønsket effekt.
3. Slutten
Litt feil at lyset plutselig går av i det han begynner å skyte, noe som nok er gjort pga skyteeffekten skulle legges på, men det svekker litt troverdighet.
4. Handlingen
Det er ikke så mye å ta av, da alt jeg vet er at han blir angrepet av noen.
5. Konseptet
Kanskje dere kan lage litt mer enn bare så lite av en historie, for uten dette vil det være umotiverende å skulle kaste ut forslag til handling.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Forbedringspotensiale:
1. Starten
Ingen forståelse for hvorfor han ligger der ute ved hjulet, når det senere viser seg at han har et hus med en bod full i sko hvor man kan ta av seg gassmasken.
2. Midten
Etter å ha sett det 3 ganger, klarer jeg enda ikke se at det er noe gass, kanskje litt om jeg hører hostingen. Filmer du dette på nytt ville jeg gjort det uten dette filteret, som ikke gav ønsket effekt.
3. Slutten
Litt feil at lyset plutselig går av i det han begynner å skyte, noe som nok er gjort pga skyteeffekten skulle legges på, men det svekker litt troverdighet.
4. Handlingen
Det er ikke så mye å ta av, da alt jeg vet er at han blir angrepet av noen.
5. Konseptet
Kanskje dere kan lage litt mer enn bare så lite av en historie, for uten dette vil det være umotiverende å skulle kaste ut forslag til handling.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemaelding. Dette har mange sagt allerede, så jeg svarer tilbake med like bredt smil

Dette kanskje oppklarer litt: Har du hørt om manusbegrepet: the hook? Der skjer det mye uforstålig som ikke har noen mening, og en ting som muligens får seern til å se videre på hva som skjedde i slutten(dette tilfellet den rare tilfeldige skytingen.) eller lurer på hvordan personen havnet i situasjonen han er i. Dette kan være midt i filmen, kanskje filmen begynner på en helt annen måte, jeg vet ikke. "The hook" skal bli oppklart senere, det er ikke meningen å forstå med en gang. Det var derfor jeg postet den her, dere skulle gi forslag til hvordan han havnet der, og hva som skulle skje etterpå

Vi hadde heller ingen hensikt i å lage en historie, det var en test som jeg nevnte i første post. Vi gikk ut med en gassmaske og et gevær og skulle lage en stemningsfull scene, atlså scene, ingen mening. Vi skulle teste kameraforholdene i minusgrader og en 50mm linse og orket ikke å drasse med oss den eksterne mikrofonen eller lyskasterne.

men rådene dine noteres

Sitat av danseku Vis innlegg
Bra begynnelse, men som andre har sagt før, fargekoriger og hold deg vekke fra cheesy filters, litt lyssetting og fokus hadde heller ikke skadet. Sjekk forresten ut storedyret.com ett mer rendyrket kreativt forum med mindre fjortiss nerdrage og mer kunskap en her på nff.
Vis hele sitatet...
Tusen takk Skal ta en titt innom storedyret
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Vi hadde heller ingen hensikt i å lage en historie, det var en test som jeg nevnte i første post. Vi gikk ut med en gassmaske og et gevær og skulle lage en stemningsfull scene, atlså scene, ingen mening. Vi skulle teste kameraforholdene i minusgrader og en 50mm linse og orket ikke å drasse med oss den eksterne mikrofonen eller lyskasterne.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor er dette litt for tynt grunnlag til å bli så engasjert at man vil bli med på dette. Det er det jeg prøver å si. Og hvis du copy-paster den "the hook"-forklaringen din en gang til kommer jeg til å bli sprø. Det blir ikke noe bedre av at du fraskriver deg alt ansvar for at dette skal ha handling/stemning/noe spennende/noe som helst.

edit: kort sagt synes jeg det ikke er bra når folk kommer med "dette laget jeg på kort tid" eller "dette er bare en sketch". Jeg mener ikke at folk skal komme med komplette filmer, men jeg ville i det minste ønsket at dere hadde jobbet litt med det før det "lanseres".
Sist endret av Matthiesen; 5. januar 2011 kl. 23:35.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Nettopp derfor er dette litt for tynt grunnlag til å bli så engasjert at man vil bli med på dette. Det er det jeg prøver å si. Og hvis du copy-paster den "the hook"-forklaringen din en gang til kommer jeg til å bli sprø. Det blir ikke noe bedre av at du fraskriver deg alt ansvar for at dette skal ha handling/stemning/noe spennende/noe som helst.
Vis hele sitatet...
En film er laget for å underholde, ikke for å undersøke etter feil. Hensikten med det underholdende med filmen var ikke historien, som jeg har sagt altfor mange ganger, men bildene. Grunnen til at jeg copy-paster forklaringen er fordi det samme spørsmålet har gått igjen 10 ganger, og alle snakker om handlingen. Du kan ikke argumentere mot en handling på en testfilm for et kamera, når alt ble laget på en time.

Jeg leter ikke etter trøbbel, så jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere henger dere opp i det, når jeg har sagt så mange ganger at det ikke er det dere skal se på, det var ikke hensikten. Liker dere det ikke? Deal with it, og ikke prøv å konvertere meg.

Nyt filmen sånn den er, eller slutt å besøk tråden gang på gang:P
Kul traktor! Ford 7710?
Har nå sett kortfilmen og lest igjennom hele tråden. Først må jeg nesten bare forsikre deg om at nff er et konge forum etter min mening av et par grunner. Det ser alltid ut til at det er jævelig mye uvitenhet her, men det er alltid svar å få. Når du poster noe her, må du huske på at du er anonym og det er stort sett alle andre her også, så ikke ta deg for nær av dritten du får, den er rettet mot et nickname og kan lett oversees. Men nå har du kanskje lagt merke til at du får alltid et eller annet seriøst svar på det du spør om med mindre det er et helt blåst spørsmål.

Jeg synes det er fett at du legger ut kortfilmen din her, til tross for alle drittungene. Går på media og kommunikasjon på videregående og fikk akkurat en oppgave der jeg skal lage en kortfilm. Det at to 15 åringer har kommet så langt på vei, får meg til å tenkte og jeg må få ræva i gir. Noe som har blitt fortalt av lærerne siden jeg begynte på linja er at mediebransjen er jævelig hard, og 90% av de som prøver seg går en annen vei. Men når jeg ser den testen her, tror jeg kanskje dere skal satse på og stupe i det. Denne testen er faktisk bedre enn mye av det folk på VGS faktisk klarer å lage 2. året på vgs. Jeg gidder ikke føye til noe mer konstruktiv kritikk fordi omtrent alt jeg sagt her, men jeg synes dere skal kjøre på. Hardt mot hardt gutta, og benytt hver eneste sjanse dere får til å utvikle ferdigheter og få erfaring. Alt dere gjør er erfaring.
Lykke til!
jeg så filmen uten lyd for sitter på skolen så kan ikke si noe om lyden -.-

men i alle fall så, så jo filminga bra ut . utenom den starten som var bitte litt merkelig . men filminga var ellers kul syntes jeg da bruk litt lenger tid så kanskje de andre hadde vært litt mer positive
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Denne filmen ga ikke mening. Intens sier du? ble ikke akkurat intenst før de 4 siste sekundene eller noe sånt.
Sitat av eivinderteit Vis innlegg
Har nå sett kortfilmen og lest igjennom hele tråden. Først må jeg nesten bare forsikre deg om at nff er et konge forum etter min mening av et par grunner. Det ser alltid ut til at det er jævelig mye uvitenhet her, men det er alltid svar å få. Når du poster noe her, må du huske på at du er anonym og det er stort sett alle andre her også, så ikke ta deg for nær av dritten du får, den er rettet mot et nickname og kan lett oversees. Men nå har du kanskje lagt merke til at du får alltid et eller annet seriøst svar på det du spør om med mindre det er et helt blåst spørsmål.

Jeg synes det er fett at du legger ut kortfilmen din her, til tross for alle drittungene. Går på media og kommunikasjon på videregående og fikk akkurat en oppgave der jeg skal lage en kortfilm. Det at to 15 åringer har kommet så langt på vei, får meg til å tenkte og jeg må få ræva i gir. Noe som har blitt fortalt av lærerne siden jeg begynte på linja er at mediebransjen er jævelig hard, og 90% av de som prøver seg går en annen vei. Men når jeg ser den testen her, tror jeg kanskje dere skal satse på og stupe i det. Denne testen er faktisk bedre enn mye av det folk på VGS faktisk klarer å lage 2. året på vgs. Jeg gidder ikke føye til noe mer konstruktiv kritikk fordi omtrent alt jeg sagt her, men jeg synes dere skal kjøre på. Hardt mot hardt gutta, og benytt hver eneste sjanse dere får til å utvikle ferdigheter og få erfaring. Alt dere gjør er erfaring.
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for et kjempehyggelig svar. Det er slike kommentarer som øker motet og lysten til å fortsette! Dette skal vi ta til oss

Sitat av NosNils Vis innlegg
jeg så filmen uten lyd for sitter på skolen så kan ikke si noe om lyden -.-

men i alle fall så, så jo filminga bra ut . utenom den starten som var bitte litt merkelig . men filminga var ellers kul syntes jeg da bruk litt lenger tid så kanskje de andre hadde vært litt mer positive
Vis hele sitatet...
hehe, takk for hyggelig tilbakemelding Se den en gang til med lyd, og se på kamera arbeidet og ikke prøv å vinkle filmen inn på en logisk bane. Da lover jeg at den er bedre
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Takker for kjempegod kritikk! Beklager det med tittelen, har prøvd med "test for Canon550D" Men da så ingen på tråden i det hele tatt, :P Skal definitict prøve nærbilde
Vis hele sitatet...
Poenget er ikke å lage VG liknende overskrifter som skal trekke folk, men å være ærlig. Tittelen skal si noe om innholdet i tråden og hadde du omformulert tittelen hadde du ikke fått drittregn.
Sist endret av mranders0n; 6. januar 2011 kl. 16:01.
BRA FILMING... Nære bilder og GODE lydeffekter..

Selv om jeg ikke fikk med meg handlinga, så fikk dere frem gode bilder og gode effekter..


Bra redigert - Så det var noen som mente du hadde brukt Windows MovieMaker. - Kunne like gjerne vært lagd i FinalCut, noe som er et helt profft program.
- Hvis dette er en nybegynnerfilm, har dere klart dette BRA!

Kult!

PS: JOBBER MED FILM HELTID!
Sist endret av Jazzy Fizzle; 6. januar 2011 kl. 16:14.
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
BRA FILMING... Nære bilder og GODE lydeffekter..

Selv om jeg ikke fikk med meg handlinga, så fikk dere frem gode bilder og gode effekter..


Bra redigert - Så det var noen som mente du hadde brukt Windows MovieMaker. - Kunne like gjerne vært lagd i FinalCut, noe som er et helt profft program.
- Hvis dette er en nybegynnerfilm, har dere klart dette BRA!

Kult!

PS: JOBBER MED FILM HELTID!
Vis hele sitatet...
Kanskje dere som skriver at dette suger uten noen grunn kanskje skal innrømme at dere faila litt når en som jobber med film på heltid sier at dette var bra?
Sitat av Euforia Vis innlegg
Kanskje dere som skriver at dette suger uten noen grunn kanskje skal innrømme at dere faila litt når en som jobber med film på heltid sier at dette var bra?
Vis hele sitatet...
For å være første gang var det jeg skrev bra.. Skjønner ikke helt hva du vil frem til ved å si det du sier heller..?

Lurer på hvem Oscar du fikk første gangen, om du har lagd no film noen gang da?

Er vel lov å skryte litt utenom at noen visse skal bli en smule misunnelig? hehe

Euforia: Leste litt feil. Beklager!
Sist endret av Jazzy Fizzle; 6. januar 2011 kl. 16:53.
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
For å være første gang var det jeg skrev bra.. Skjønner ikke helt hva du vil frem til ved å si det du sier heller..?

Lurer på hvem Oscar du fikk første gangen, om du har lagd no film noen gang da?

Er vel lov å skryte litt utenom at noen visse skal bli en smule misunnelig? hehe
Vis hele sitatet...
Tror nok du misforsto hva jeg mente, jeg. Det var en post rettet mot de som kom med negativ og frekk kritikk som ikke var konstruktiv i det hele tatt. Prøvde å få de til å innse at kritikken ikke stemte helt, siden en som jobber med film på heltid syntes filmen hadde kvaliteter, hvis du skjønner.