Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2637
Nå nærmer det seg åpnings dagen for The Hunter, og jeg lurer på er det noen andre her som har gledet seg som en unge`?
så nettopp "in game trailer" http://www.thehunter.com/trailer.php og det ser utrolig heftig ut!
De som har spilt / spiller Deer Hunter 2005 er vel enige i at grafikken der er litt i underkanten? :P mens her får vi grafikk som er helt insane!
Dyra skal vist være kanskje smarte og reagere på det meste du gjør..
Hva synes dere da? Er dette som se selv sier en revulusjon innenfor jakt spill eller bare "den nye"?

PS; litt flere lenker

http://www.thehunter.com/screenshots.php - Screenshots

http://www.thehunter.com - Hovedside

http://www.thehunter.com/bb/viewtopic.php?f=10&t=69 - info om å melde seg på beta
Åj åj! Jeg husker jeg spilte mye Deer Hunter før, mens syns grafikken kunne være litt kjip ja. Dette ser jo helt fantastisk ut! Dette får jeg skaffe meg, takk!
Domm's Avatar
Trådstarter
bra du likte det da!
Dette er vel et spill man må kjøpe i butikken/internett? Eller er det gratis?
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Åja! Så ganske morsomt ut egentlig
Dette så veldig bra ut.
Blir til å prøve det
Fyfaen det så nice ut. Hvis skolepcen min takler det så blir det nok mest sannsynelig et par morsomme timer
Har lyst til å prøve.
Når er det spillet kommer ut?
Sist endret av sixfeetunder; 30. november 2008 kl. 22:33.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Når er det spillet kommer ut?
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme. Nettopp sendt DxDiag-filer fra både laptop'n og den stasjonære PCn min for å se om jeg kan få spilt beta / pre-launch .
▼ ... over en uke senere ... ▼
kommer spille på andre platformer en pcen?
Fett, jeg og en kompis pratet om dette her om dagen. At det hadde vært fett med et ordentlig jeger spill. Dette skal testas.
Når kommer det?!?!! Kan ikke vente!!!
Har noen timer med deerhunter 2004 og 2005 bak meg... Dette ser jo lovende ut...
Sitat av fiNk Vis innlegg
Når kommer det?!?!! Kan ikke vente!!!
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du har sendt inn dxdiag, men fikk i alle fall svar at søknaden hadde blitt mottatt satser på at jeg kommer in i beta da
ser ikke bare lovende ut, det ser jo rett og slett helt genialt ut!
Sitat av Domm Vis innlegg
Vet ikke om du har sendt inn dxdiag, men fikk i alle fall svar at søknaden hadde blitt mottatt satser på at jeg kommer in i beta da
Vis hele sitatet...
Seff har jeg sendt inn!! Fikk en sånn mail jeg og. + en at de beklaget at alle mailene som fikk den, hadde blitt offentliggjort elns.. Jeg ga faen. xD
Samme her. Håper snart Beta-rundene starter !
Du kan tro jeg er lykkelig for at jeg bestemte meg for å ta en sjekk innom her før jeg skulle gå å legge meg! Har lenge gått å ventet på at det skulle komme en ny versjon av Deer Hunter. Dette her ser jo bare helt fantastisk ut! Var ikke engang klar over at det eksisterte!

Har ikke tid til å sjekke det ut nærmere nå, men etter hva jeg har sett på bildene er det bare en ting jeg egentlig lurer på. Vil intelligensen til dyra være på lik linje med Deer Hunter? Om ikke bedre?
Hvis noen kommer inn i betaen si i fra
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen som har hørt noe om betaen????
Christ, et jaktspill. Greit nok å spille det etter lille julaften (når jakta er over) men på høsten er det da mye morsommere å faktisk jakte på ekte.

Dessuten syns jeg disse jaktspillene er ganske dårlige, og amerikanisert. Det er absolutt ikke slik ordentlig jakt er!
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Christ, et jaktspill. Greit nok å spille det etter lille julaften (når jakta er over) men på høsten er det da mye morsommere å faktisk jakte på ekte.

Dessuten syns jeg disse jaktspillene er ganske dårlige, og amerikanisert. Det er absolutt ikke slik ordentlig jakt er!
Vis hele sitatet...
Selv har jeg jaktet fra barnsben av, og ser selvfølgelig at likheten i spill og virkelighet ikke stemmer. Men hvilken "simulator" klarer å gjennskape virkeligheten?? Gleder meg over at det nå kommer et spill som vistnok skal være mer realistisk.
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Christ, et jaktspill. Greit nok å spille det etter lille julaften (når jakta er over) men på høsten er det da mye morsommere å faktisk jakte på ekte.

Dessuten syns jeg disse jaktspillene er ganske dårlige, og amerikanisert. Det er absolutt ikke slik ordentlig jakt er!
Vis hele sitatet...
Ehm, ikke alle har våpen eller får lov å ha det. Da kan de like gjerne spille et jaktspill.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ehm, ikke alle har våpen eller får lov å ha det. Da kan de like gjerne spille et jaktspill.
Vis hele sitatet...
Alle over 16 år kan ta jaktprøven. Er du over 18 kan du jakte storvillt alene.
Prøven er ikke spessielt vanskelig, så det å skaffe seg/få lov til å oppbervare våpen er ikke så vanskelig.
Om du dog er under 18 og har veldig lyst å jakte, er det sikkert gøy med gratis spill ja.
Det blir uansett ikke likt virkeligheten, men det er trossalt et spill.
Finnest lite magi, flygende dyr og health potions i virkeligheten, men folk spiller da fortsatt world of warcraft.

Gleder meg til å spille!
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Christ, et jaktspill. Greit nok å spille det etter lille julaften (når jakta er over) men på høsten er det da mye morsommere å faktisk jakte på ekte.

Dessuten syns jeg disse jaktspillene er ganske dårlige, og amerikanisert. Det er absolutt ikke slik ordentlig jakt er!
Vis hele sitatet...
Christ, et bilspill. Mye morsommere å kjøre bil på ekte.
Christ, et skytespill. Dra til afghanistan, mye morsommere.

Hvor vil du egentlig med innlegget ditt? Et spill er et spill, og det bør bli tatt for hva det er.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Domm's Avatar
Trådstarter
tenkte bare at jeg skulle informere om at nå har det åpnet! alle kan nå registrere for "free!" å spille
lykke til i skauen!

( thehunter.com )
KP for at du gjorde så jeg fant ut om dette spillet, så litt gøy ut egentlig.
20 min. igjen, hvis nettet holder seg!
Noen som vet om dette spillet er tilgjengelig til mac? Jeg så ikke noe om det på siden...
Skal prøve dette. ser bra ut.
Domm's Avatar
Trådstarter
kan love deg at grafikken er fantastisk og med det sakt, lykke til!
åfyfaen, dette skal jeg prøve: p
Husker jeg spilte det gamle for en del år siden !
Jeg har spillt litt i betaen, det er rimlig god grafikk. Synd jeg aldri fant noe dyr
Domm's Avatar
Trådstarter
dyr er stress å finne har ikke funnet noen selv xD men men tenker jeg skal prøve mer senere i dag

edit: med god pc tror jeg det nesten er på nivå med crysis?
Sist endret av Domm; 13. april 2009 kl. 02:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan finner man egentlig dyr på dette spillet? :P Jeg har spilt i 1 time uten og finne noe annet enn sommerfugler.
Domm's Avatar
Trådstarter
du må "tracke" dem ta å google det for nå skal jeg sove >.<
hah! nå hørte jeg noen lyder og fant masse bæsj og fotspor men ikke noe dyr :/
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvorfor får jeg denne feilmeldingen :could not connect to server, has your session expired.
Sist endret av rompereser; 5. mai 2009 kl. 16:35.
Domm's Avatar
Trådstarter
ikke for å gi deg en kald skulder men kanskje google kan hjelpe deg?
Ser lett digg ut^^

Skal ta det ned på den nye PCen jeg får om noen dager^^

@Domm. .. Er det like bra som Crysis..????