Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1071
Jeg vet spillet lanserer den 5. Men betyr dette at det kan spilles kl 00.00? Eller er det ett satt tidspunkt senere på dagen? Som dere sikkert skjønner så gleder jeg meg veldig. Jeg har ingen erfaring med release date på steam siden jeg sjeldent kjøper spill til launch.

Jeg får ikke spilt så veldig mye siden man skal opp imorgen, men det går ant å preloade det?

Fant rett søkeord rett etter opprettelse. Kan preloades nå og spilles 00.01
Sist endret av murloc; 4. februar 2016 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den norske Steam butikken går etter UTC/GMT, så spillet åpner klokka 01.00 for oss her.
Hvis du har VPN så kan du vanligvis åpne det tidligere med å koble deg til fra andre markeder det spillet slippes tidligere.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Den norske Steam butikken går etter UTC/GMT, så spillet åpner klokka 01.00 for oss her.
Hvis du har VPN så kan du vanligvis åpne det tidligere med å koble deg til fra andre markeder det spillet slippes tidligere.
Vis hele sitatet...
Slippes kl 11,00 GMT. Så er kl 00.00 for oss som er +1 GMT