Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1503
Hei,
Sitter her og skal jo snart søke meg inn på universitetet, men jeg vurderer videre hva jeg egentlig skal gjøre?

Jeg har ikke lyst til å flytte fra leiligheten jeg bor i her på sørlandet da hele kontaktnettverket mitt er her, men jeg vil likevel studere noe vi ikke har her på sørlandet. Ergo planen min er å gå Noroff Front End Utvikling.

Har skjønt det slik at "Back in the days" så var noroff en drittskole som du egentlig kastet vekk penger på, men har jeg rett når jeg har skjønt at det ikke er casen lengre? Noroff er blitt bedre enn det det en gang var?

Videre, det er jo helst slik i min drømmeverden at jeg går ett år på Noroff her nede over internett, også fortsetter på samme studieløp på et offentlig universitet etter 1. året, er det mulig?

Takk for alle svar!
Du finner nok ikke samme studieløp du kan fortsette med på et offentlig universitet. Tror det er litt det som er greia med Noroff og Høyskolen Kristiania. Finnes det ingenting på UiA du kunne interessere deg for eventuelt da?
Noroff er sikkert blitt greit det, men du får ikke fortsatt studieløpet ditt på universitetet etterpå nei.
Du kan nok søke deg inn på universitet med relevant erfaring, men du får neppe hoppe over et eller flere år fordi du har gått der.

Noroff har forøvrig samarbeid med andre universiteter rundt om i verden som du sikkert kan sjekke ut om er interessante for deg.