Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5007
Hei, er ganske ny til Urban Exploring, og lurte på om det er noen steder i Bergen som man kan gå til? Gjerne tunneler og sånt.
Anonym bruker
"Mulig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det er en litt spennende tunnel borte på Gyldenpris, som går under veien rett etter broen.
Artikkel fra BA: Her er Bergens hemmelige rom

Et annet tips er å bruke game flyfoto. Se infrastruktur forsvinne under den kalde krigen for å dukke opp igjen på offentlige flyfoto i de senere år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror det er en litt spennende tunnel borte på Gyldenpris, som går under veien rett etter broen.
Vis hele sitatet...
Hvis du tenker på gamle havn tunnelen så blir den brukt til varelevering for Media City. Kamera og sensor i begge ender av tunnelen

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Artikkel fra BA: Her er Bergens hemmelige rom

Et annet tips er å bruke game flyfoto. Se infrastruktur forsvinne under den kalde krigen for å dukke opp igjen på offentlige flyfoto i de senere år.
Vis hele sitatet...

Riktig det Bashfoo sier. Bruk kart, google og søk rundt så finner du en del. Ligger også en del ute på freak. Har holdt på med urbex i Bergen i snart 7 år så har vært innom det meste vil jeg si
Sist endret av UrbanBergen; 17. januar 2018 kl. 09:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av UrbanBergen Vis innlegg
Riktig det Bashfoo sier. Bruk kart, google og søk rundt så finner du en del. Ligger også en del ute på freak. Har holdt på med urbex i Bergen i snart 7 år så har vært innom det meste vil jeg si
Vis hele sitatet...
hvordan hadde det vært og dele noen plasser med oss a ?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av uefreaak Vis innlegg
Hei, er ganske ny til Urban Exploring, og lurte på om det er noen steder i Bergen som man kan gå til? Gjerne tunneler og sånt.
Vis hele sitatet...
Ay, blir gjerne med på urban exploration hvis du fortsatt holder på med det
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Klamydiatrollet Vis innlegg
Ay, blir gjerne med på urban exploration hvis du fortsatt holder på med det
Vis hele sitatet...
Hei det er meg Uefreeak, ja eg og venninen min holder fortsatt på! Btw nice pfp Send meg PM eller kontakt meg på discord: Bored and Awake#1936
Sist endret av Goddamnit2; 24. juni 2018 kl. 19:27.