Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 937
Circa et halvt år tilbake tokk jeg 2c-b blandet med mdma, like etter dro jeg på fest( første gang jeg var tura med masse folk rundt meg). Når jeg kom til festen var jeg godt på opptur å det var knall atmosfære, møtte masse chille folk og drakk masse god drikke.

Noen timer inn i natten kommer det noen nye folk som er noe grader eldre en meg, disse blir veldig fulle over tid, å er pain in the ass. Det hele starter med at en av dem begynner å bråke med meg uten at jeg har gjort noe som helst. Han begynner å gå opp i tryne mitt å er ekstremt provoserende, så dytter han meg inn i veggen. Vangligveis hadde jeg bare begynt å sloss med en gang viss noen hadde gjort det, men i den tillstand jeg var kunne jeg ikke sloss grunnet at jeg blir fredlig når jeg turer.

Selv synes jeg det er uakseptabelt å begynne å bråke uten grunn, men viss man da i tilleg skal bråke med en som er tura går man alt for langt over streken. Det er på en måte imot alle naturens lover og regler. Eller du kan sammenlikne det på en måte som å bråke med en fredlig monk. Bare et lite synspunkt fra meg om hvor irriterende det er!

Andre som har efaringer eller meninger om dette?
Selvfølgelig er det helt forferdelig med folk som begynner å bråke uten grunn, og det gjelder egentlig uansett hvilken tilstand en selv er i. Ser ikke helt hva du forventet ut av denne tråden, jeg regner med at ingen kommer til å legge ut om hvor fantastisk det er å yppe til bråk.