Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2724
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt noen gode streker med noe virkelig god amfetamin.
Vil anslå ca 0,4 fordelt fra i morges til ca kl 14 i dag.

Ca 6 timer siden siste strek, også er det jo ønskelig å sove i natt.

Sitter på En 10pk med Imovane 7,5mg.

Noen med erfaring om det er trygt, og ikke minst, fungerer for å få noen timer på puten?
To-tre imovane burde gjøre susen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det beste for meg er *små mengder* seroquel. Den slår kroppen rett av, og jeg kan til og med slokne når amfen enda er aktiv i systemet - altså før en evt. nedtur.

Min erfaring med benzo/z-drugs på amf er at man skal være braaa sliten/nært å sovne av seg selv hvis de skal ha noe effekt - på meg.

Bare husk små mengder seroquel, ellers får man kjapt den hangoveren som ikke er særlig behagelig.

(Merk dette er en generell uttalelse på amfetamin og søvn - jeg regner bare med ts har sovet og våknet flere ganger siden tråden ble opprettet )
Quetiapin/Seroquel som nevnt over, tok 75mg og var trøtt i godt over 16 timer etter jeg våknet igjen ( jeg var ikke på amf da men har hørt at amfetamin (mis)brukere bruker det for å sove)
Sist endret av allgood; 25. mai 2020 kl. 10:42.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt off-topic, men har et annet spørsmål om amfetamin og søvn;
Har bestilt (kvalitets)amfetamin et par ganger på darkweb. Bomber jeg 300mg 17:00 på dagen så får jeg lett sove på kvelden. Det samme gjelder om jeg f.eks tar en stripe 4-5 timer før jeg skal sove. Aldri vært noe problem og forstår ikke problemet folk har med amfetamin og søvn.

Jeg har heller ikke ADHD, men er diagnostisert med unipolar lidelse jeg medisinerer med 200mg/døgnet lamictal. Det burde ikke ha noe innvirkning..

Er det sånn at folk flest får sove på ren amfetamin eller gjelder det bare meg? Hvis ja, hva inneholder "speed"/gateamfetamin som gjør at folk ikke får sove?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis ja, hva inneholder "speed"/gateamfetamin som gjør at folk ikke får sove?
Vis hele sitatet...
Metamfetamin.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bra å se folk tidlig oppe i dag ^^ https://www.youtube.com/watch?v=SGnZxcS7VKA


Det er litt sammensatt dette med amfetamin og søvn. Fordi, mange som starter medisinering på dagtid, de som doserer etter en plan, med rene og "sterke" agonister, der man tar en dose om morgenen, og i høyden en dose i løpet av "arbeidsdagen" for stoffene med kort halveringstid. Eller har extended release gjennom dagen, de har ikke nødvendigvis problemer med søvn, selv om de står på medisinene daglig.

Mange med adhd som bruker kreftene om dagen, på medisiner, vil ha et godt utgangspunkt for å sove om kvelden, hvis de har vært tidlige opp og i aktivitet hele tiden.

Det som preger historiene om søvnløshet, for meg, er folk doserer for sent på dagen.
Du kan ikke ta 3-4 feite linere midt på dagen, for de fleste av oss, og så forvente å kunne sove samme kveld.
Sist endret av meaculpaUIO; 25. mai 2020 kl. 11:34.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bra å se folk tidlig oppe i dag ^^ https://www.youtube.com/watch?v=SGnZxcS7VKA
Vis hele sitatet...
Tok ikke noe Amfetamin i går så jeg fikk meg en god natts søvn

Meaculpa spytter sannhet, men det er ikke til å skyve under en stol at mye (mesteparten?) av speeden her i Norge inneholder Metamfetamin. Dette stoffet virker vel en god del lenger enn god gammeldags Amfetamin?
Sist endret av krystallkongen; 25. mai 2020 kl. 11:45.
Er vel bare omring 10% av speeden som inneholder metamf i følge politiet sin rapport fra 2019.


Står her et sted:
https://www.google.com/url?sa=t&sour...R4B78UOiQFJgQU