Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 8707
Blir kokain pakket om til "egg" i Norge for å gi et inntrykk av at det ikke har blitt blandet ut etter at det har blitt smuglet inn i landet, eller kan man være litt mere sikker på at kvaliteten er ok hvis man kjøper et uåpnet egg? Vet at ingen kan gi meg et sikkert svar, og at det helt sikkert er mulig å gjøre det, men er det sannsynlig?
Vel, tror kokainen blir buffet mest i Norge, ulogisk å smugle egg med dårlig cola.. Så jeg tror kvaliteten er bedre om du fikk det rett fra egget.
Er det jeg tenker også. Men jeg tenker også at det er mulig å smugle det inn i landet, blande det ut, for så å pakke det som et egg igjen for at vi skal tro at det er bedre kvalitet enn det det egentlig er?
Sitat av The-kid Vis innlegg
Er det jeg tenker også. Men jeg tenker også at det er mulig å smugle det inn i landet, blande det ut, for så å pakke det som et egg igjen for at vi skal tro at det er bedre kvalitet enn det det egentlig er?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det mulig...
Hvor mye stoler du på selger?
http://www.eztestkits.com/en/ez-test...pack-brand-new
Men er det vanlig? Ville du ha tatt det som et kvalitetstegn om du hadde kjøpt et uåpnet egg?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er mer en regel enn et unntak at pulver er blandet ut, jeg ville aldri tatt noe innpakning som kvalitetstegn.
Det eneste som er sikkert er testing av stoffet, evt kan man gå ut i fra at stoffet er blandet ut og blande det ut i aceton (kokain vil løse seg i aceton, andre fyllstoffer vil ende som en tykk gugge i bunnen).
Filtrér ut guggen med f.eks et kaffefilter, kast og la kokainen rekrystallisere seg ved å tørke vekk acetonen.
Kokain i eggform betyr vel som oftest at det har blitt smuglet inn i landet i magesekken og deretter ut den veien ja...

Betyr ikke at det er kjempekvalitet av den grunn. Det meste blandes allerede ut i avsenderlandet eller på veien. Du må rett og slett teste for å finne ut av kvaliteten.
Ett spørsmål angående egg som er litt offtopic. Hvordan vet tollen osv at en person har "egg" i magen?
Sitat av cold Z Vis innlegg
Ett spørsmål angående egg som er litt offtopic. Hvordan vet tollen osv at en person har "egg" i magen?
Vis hele sitatet...
de buster dem når enten bikkjene lukter det (tror det funker), du blir nervøs eller annet. Så blir du xrayet.
De kan jo ikke vite det utenom oppførselen din og lukten.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
de buster dem når enten bikkjene lukter det (tror det funker), du blir nervøs eller annet. Så blir du xrayet.
De kan jo ikke vite det utenom oppførselen din og lukten.
Vis hele sitatet...
Kan narkobikkjer lukte hva du har i magen? -Jeg har mine tvil om dette, ved mindre du blir nervøs og driter ut egg som renner?
Jeg tror den eneste måten de kan ta deg på er om de har mistanke om deg, da scanner de deg og ser fort hva du har i magen\ tarmen.
En kompis kjøpte et egg for en stund tilbake, 10g er vel standard størelsen? Uansett, dette var ikke noe veeldig gode saker. Så er vel som hasj og stempel, folk tyr til alle mulige løsninger for å tjene penger
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Kan narkobikkjer lukte hva du har i magen? -Jeg har mine tvil om dette, ved mindre du blir nervøs og driter ut egg som renner?
Jeg tror den eneste måten de kan ta deg på er om de har mistanke om deg, da scanner de deg og ser fort hva du har i magen\ tarmen.
Vis hele sitatet...

Hunder lukter blant annet hasj godt pakket inn for så og bli sluppet i både bensin og dieseltanker, så jeg tviler egentlig ikke på at de kan lukte dop på innsiden av ett mennesket.
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Kan narkobikkjer lukte hva du har i magen? -Jeg har mine tvil om dette, ved mindre du blir nervøs og driter ut egg som renner?
Jeg tror den eneste måten de kan ta deg på er om de har mistanke om deg, da scanner de deg og ser fort hva du har i magen\ tarmen.
Vis hele sitatet...
Hunder lukter det hvor enn du putter det, uten problem.
Sitat av Oprah Vis innlegg
Hunder lukter blant annet hasj godt pakket inn for så og bli sluppet i både bensin og dieseltanker, så jeg tviler egentlig ikke på at de kan lukte dop på innsiden av ett mennesket.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men godt poeng
Jeg har noen tommelfinger regel når jeg kjøper cola i kvantum. Kun kjøp woks egg! (Min mening)
Slitasje på egg(eggene).
har den litt gult/brun aktig lag ytterst.
Er woksen litt porøs eller om den er "myk".
Og er det 10 eller 35 lag med woks.
Og det viktigste er alltid spør hvor den kommer fra! Du vil se slitasje på egg.
Og ser fort om de kommer fra spania eller sør-afrika. (Eksempel!!)
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Jeg har noen tommelfinger regel når jeg kjøper cola i kvantum. Kun kjøp woks egg! (Min mening)
Slitasje på egg(eggene).
har den litt gult/brun aktig lag ytterst.
Er woksen litt porøs eller om den er "myk".
Og er det 10 eller 35 lag med woks.
Og det viktigste er alltid spør hvor den kommer fra! Du vil se slitasje på egg.
Og ser fort om de kommer fra spania eller sør-afrika. (Eksempel!!)
Vis hele sitatet...
Wtf are you talking about??? Røyka litt for mye stearin...
Sist endret av Zolly; 28. august 2013 kl. 20:40.
Ville nå ikke kalt det der for tommerfinger regler :P
Tror ikke hundene lukter direkte at du har kola i magen, men viss du i det minste har vært borti det så skal det veldig lite til før hundene lukter det.

10g i hvert egg. Er det virkelig verdt å smugle slikt? Tjener jo bare 10k for hvert egg, viss det går hull på de så dør man jo, ikke sant? Og tenk på konsekvensene av å bli tatt. Hvor mange egg er det "plass til", eller vanlig å ha med seg når en tar en rå sjangs og ønsker å tjene mest mulig.
Sitat av cold Z Vis innlegg
Ville nå ikke kalt det der for tommerfinger regler :P
Tror ikke hundene lukter direkte at du har kola i magen, men viss du i det minste har vært borti det så skal det veldig lite til før hundene lukter det.

10g i hvert egg. Er det virkelig verdt å smugle slikt? Tjener jo bare 10k for hvert egg, viss det går hull på de så dør man jo, ikke sant? Og tenk på konsekvensene av å bli tatt. Hvor mange egg er det "plass til", eller vanlig å ha med seg når en tar en rå sjangs og ønsker å tjene mest mulig.
Vis hele sitatet...
10000,- per egg? Er heller snakk om 5000, vis i hele tatt det. De som smugler har jo med seg mange egg. Ved kort google søk er det jo snakk om folk som har med seg 300 g +. Så er jo mye penger og tjene, dersom man får det billig.
wow da har de sluket 60 egg. Har hørt at det er veldig vondt. Viss han selger det for 500 kr grammet så blir det jo 1,5 million til sammen. Så koster det vanligvis 1000 kr grammet når folk kjøper ett og ett gram ikke sant? Hvor mye tror dere smuglerne kjøper det for? Vet hvertfall at hasj koster ca 8 kr grammet. De selger ett kg for 1000 dollar, eller var det euro, er usikker men det er jo veldig billig. Så selges det for ca 60-70 kr grammet (i store mengder da). Kan tenke meg at kola er dyrere i innkjøp i forhold til hvor mye det selges for viss man sammenligner med hasj. Noen som vet?
Parkettetterligning
Så vidt meg forstått så har hunder en helt annen type luktesans enn oss. De kan lukte flere forskjellige typer lukter samtidig enn oss mennesker. For eksempel bensin vil jo overdøyve lukten noe veldig for oss men hunder kommer til å lukte flere ting som da er dop og bensin. Så vil tro de klarer å lukte hva som befinner seg i mage og tarm.
Sitat av cold Z Vis innlegg
wow da har de sluket 60 egg. Har hørt at det er veldig vondt. Viss han selger det for 500 kr grammet så blir det jo 1,5 million til sammen.
Vis hele sitatet...
300 gram til 500 kroner grammet blir 150.000, ikke 1.500.000.
Høykvalitet-kokain kommer som i flytende form inn til Norge for så å bli laget om til pulver. Deretter blir det buffet ut og lagt om til blokker/steiner/egg/whatever. Kokain du får kjøpt i Norge er som regel i knallharde blokker/egg for å lure kjøperen til å tro at dette er kvalitetstegn.(Gjelder forsåvidt amfetamin og.) Kokain i blokker ligger på rundt 20% - Søppel. Alle gangene jeg har hatt god kokain 50%+ har det vært i veldig fint pulver. Dog det er ikke noe kvalitetstegn siden det like så godt kan være blandet og hakket opp og.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er mer en regel enn et unntak at pulver er blandet ut, jeg ville aldri tatt noe innpakning som kvalitetstegn.
Det eneste som er sikkert er testing av stoffet, evt kan man gå ut i fra at stoffet er blandet ut og blande det ut i aceton (kokain vil løse seg i aceton, andre fyllstoffer vil ende som en tykk gugge i bunnen).
Filtrér ut guggen med f.eks et kaffefilter, kast og la kokainen rekrystallisere seg ved å tørke vekk acetonen.
Vis hele sitatet...
Vil det kun være kokainklorid som ligger igjen eller vil det være andre stoffer som acetonen ikke fjerner? Har sett lignende metoder hvor de som selger lager kokainet om til 'crack' hvor de bruker salmiakk/andre stoffer(Tror aldri jeg har sett acetone bli brukt). Som regel blir det her gjort for å vise at om 1g blir til f.eks 0.8g så skal stoffet være av en styrke rundt 80%. Noe som selvsagt aldri stemmer. Men finnest det stoffer som acetone ikke vil fjerne fra kokainet? Som f.eks amfetamin, ritalin, koffein o.l.?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
hideout: Nei, aceton har ingen magisk evne til å bare løse opp kokain, det er et organisk løsemiddel og det er mye som kan løses ut i det.
Amfetamin, ritalin, koffein er alle stoffer som også vil løse seg i acetonet, så man vil få med andre alkaloider, poenget med denne enkle renseteknikken er å fjerne dritt som potetmel (ting som ikke er alkaloider).

Det finnes flere tråder om disse renseteknikkene på andre fora, bl.a. her.
Jau, det var igrunn det jeg tenkte, så det er igrunn ganske verdiløs metode for å skape god-kokain av dårlig-kokain.
Jeg ville heller hatt potetmel enn ritalin/amfetamin i kokainet mitt om jeg hadde fått valget. Brorparten av kokain i Norge gjør deg rastløs/paranoid/angst istedet for hva som kjennetegner det, selvtillit. Ser mangen skriver om acetone-metoden for å rense kokainet, for det er selvsagt tynnerstoffa som gir denne uønskede effekten, men de stoffa blir ikke fjernet av acetone..
Om du har desimalvekt, så koker du opp 1g kokain med Salmiakk, da skal du få en klump med crack som viser hvor potent den er
F.eks, kok opp 1g kokain blir til 0.70g crack, så er det ca 70% kokain
Sist endret av AzorinJ; 6. september 2013 kl. 01:11.
Nei, akkurat det man ikke kan. Men eksakt det 'trikset' bruker mangen kokainselgere for å overbevise uvitne om hvor potent stoffet dems er.
@kastrup og @cold Z.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10126215

Her står det at 2 kg er verdt bare en halv milion kroner.

tidligere innlegg sier at 300 gram er verdt 3millioner, men smugleren solgte for halve pris pga kvantimumet.