Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1183
hallo

Er litt på jakt etter andre bilspill til PCen som er bra og kjøre med G27.
Spill som jeg spiller er
- LFS
- Dirt 3

Så del gjerne et spill du spiller, eller vett om

Noen tips der ute? Og om dere vett om et der man har mulighet til og kjøre på Winterføre, er jeg veldig intrissert!
Sist endret av L3gioN; 16. mars 2013 kl. 18:53.
Personlig syns jeg både Dirt 1 og 2 var bedre enn Dirt3.
Så jeg anbefaler de.


Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Liten bump, men er det noen som vet om et litt eldre bilspill med høy underholdningsverdi og lavere ytelseskrav? Har en litt eldre pc..
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Liten bump, men er det noen som vet om et litt eldre bilspill med høy underholdningsverdi og lavere ytelseskrav? Har en litt eldre pc..
Vis hele sitatet...
Motorm4x, om du liker offroad.
Colin McRae Rally 2005, om du liker rally.
Need for speed underground, om du liker racing.


Jeg vet jo ikke hvilken maskin du har, men der har du noe å gå etter.
Sist endret av ZELDUR; 16. mars 2013 kl. 19:07.
iRacing eller rFactor 2.
Kan kjøre på snø i rFactor.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Liten bump, men er det noen som vet om et litt eldre bilspill med høy underholdningsverdi og lavere ytelseskrav? Har en litt eldre pc..
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=YhOHJ9zw3rM
rFactor, iRacing vist du liker simulatorer, iRacing er min favoritt! Men det koster noko så inn for jævligt! abonent, pluss biler og kart koster ekte penger.

NFS Underground 2 er heilt klart det aller beste arkade bilspelet eg har våre borti! og ambefaler det til absolutt alle!
LFS er det beste bilspillet jeg vet om, som du sier at du spiller Fantastisk realisme. Og Dirt 3 er kjekt å kjøre rally og drifting, vet dessverre ikke om noen andre bra bilspill...
Sitat av ha12d Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jøss! Nostalgi til tusen.

Hadde helt glemt spillet der før du postet linken. Takk for den, ble jeg i godt humør. Skal lastes ned, tut og kjør.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Liten bump, men er det noen som vet om et litt eldre bilspill med høy underholdningsverdi og lavere ytelseskrav? Har en litt eldre pc..
Vis hele sitatet...
http://nitronic-rush.com/

Denne kjører på de fleste maskiner og er meget underholdene. (etter personlig mening)

Er ikke så veldig gammelt tho
Jeg er veldig glad i GRID.
Anbefaler alle å prøve dette
Har hørt GRID 2 kommer ut snart, hvis det allerede ikke har.
CityCarDriving veldig chill bilspill. Handler egentlig om å kjøre rundt i en by nom en normal person, men du kan jo sefølgelig råkjøre osv også. Du har også mulighet til å laste ned de alle fleste populære biltyper.
Spiller har ikke noe mål eller mening utenom noen få oppdrag der du f.eks skal kjøre rundt uten å bryte regler osv
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Liten bump, men er det noen som vet om et litt eldre bilspill med høy underholdningsverdi og lavere ytelseskrav? Har en litt eldre pc..
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke at INGEN har kommet med dette før.

Trackmania!
Krever ikke en døyt og er utrolig morro.

Trackmania nations forever er gratis på steam.
Trackmania 2 Stadium koster 9 euro men det er totalt verdt det.

Trackmania 2 er jo nyere og er ikke helt sikker på hvor greit det kjører på low end maskiner men nadeo har en demo ute så det er bare å teste.
Nations derimot kjører på alt etter min erfaring.
Det er helt fantastisk å spille Need for Speed Shift med 3 skjermer og Logitech G27, bare så det er sagt.
Ellers er Need for Speed Most Wanted mitt favorittspill i NFS-serien, og jeg har en del timer med Dirt 3 under (bil)beltet også.
Shift 2 Unleashed: Need For Speed!

Banespill, men synes det er veldig bra å kjøre bilene. Du har full oppgraderingsmulighet, og tuningmulighet på alle bilene, og tar ikke alt for lang tid å komme seg videre!