Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 446
hei. jeg bygger en stasjonær pc av noen gamle pc'r som jeg hadde fra før av. problemet er at bryteren ikke skrur på pc'n så den eneste måten er å ta hovedstrøm kabelen og ta den inn og ut av kontakten, men det er ikke det store problemet. problemet er at jeg ikke får noe bilde på pc skjermen. hovedkortet er av typen abit kt7e. jeg er helt blank på dette området og vet kke om tråden passer her. men pc'en står å går nå men jeg får ikke opp noe bilde.

trenger hjelp
problemet er at bryteren ikke skrur på pc'n så den eneste måten er å ta hovedstrøm kabelen og ta den inn og ut av kontakten, men det er ikke det store problemet.
Vis hele sitatet...
Det står jo at det er det eneste problemet...

Uansett... Er du sikker på at du har skjermkort som er kompatibelt med resten av delene?
Eller at skjermen fungerer på andre maskiner?
Eller at den er koblet til?
Sitat av AzorinJ Vis innlegg
Det står jo at det er det eneste problemet...

Uansett... Er du sikker på at du har skjermkort som er kompatibelt med resten av delene?
Eller at skjermen fungerer på andre maskiner?
Eller at den er koblet til?
Vis hele sitatet...
problemet er at jeg ikke får bilde på skjermen
Uansett... Er du sikker på at du har skjermkort som er kompatibelt med resten av delene?
Eller at skjermen fungerer på andre maskiner?
Eller at den er koblet til?
Vis hele sitatet...
Jeg forsto det...
her trenger vi litt mere info om hvilke deler du bruker,

har du testet at skjermen virker på andre enheter?

du har sjekket at alt er kompatibelt med hverandre?

alle kabler sitter som det skal?
jeg skal prøve en anen skjerm. prøvde skjermen på en anen på og den funka ikke
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
jeg skal prøve en anen skjerm. prøvde skjermen på en anen på og den funka ikke
Vis hele sitatet...
Om den ikke funker på andre enheter, så er det vel relativt stor sannsynlighet for at det er skjermen det er feil med.