Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2057
God kveld. Er det noen av dere som har opplevd eller jevnlig opplever Déjà vu under påvirkning av Cannabis? Jeg fikk nettopp det selv mens jeg var høy, og det var helt innsykt i forhold til når man er edru!

Yes, indeed følelsene blir mer forsterket og knyttet til følelsen.
Ja, første gang er vel rundt 1 år siden nå - da var det jevnlig 3-4 dejavuer for dagen.

Nå er det mer når det faktisk skjer noe, som raves etc.
Har som regel drømt følgende øyeblikk 2-4 uker i forveien, om det blir hyppigere igjen tror jeg at jeg skal få fingern ut og skrive drømmedagbok.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Ja, første gang er vel rundt 1 år siden nå - da var det jevnlig 3-4 dejavuer for dagen.

Nå er det mer når det faktisk skjer noe, som raves etc.
Har som regel drømt følgende øyeblikk 2-4 uker i forveien, om det blir hyppigere igjen tror jeg at jeg skal få fingern ut og skrive drømmedagbok.
Vis hele sitatet...
Hm, interessant. Jeg hadde det nettopp når jeg leste en post. Tenkte at jeg hadde lest AKKURAT det for lenge siden, selv om det var en ny post. Og på akkurat samme måten osv. Jeg kvapp av situasjonen liksom, haha.
Ja! Opplevde det senest igår, rimelig merkelig.
Har ofte opplevd at gamle minner fra barndommen dukker opp igjen når man sitter der og lever inni seg selv.. Noe fra jævlig tidlig alder også.. lukter og bilder fra barnesenga, eller mini-fengslet som det føltes ut som til tider!
Ja.. samme har skjedd mange ganger med meg, spesielt med sativa dominerte strains.. Super Silver haze er favoritten til det formålet
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Ja, første gang er vel rundt 1 år siden nå - da var det jevnlig 3-4 dejavuer for dagen.

Nå er det mer når det faktisk skjer noe, som raves etc.
Har som regel drømt følgende øyeblikk 2-4 uker i forveien, om det blir hyppigere igjen tror jeg at jeg skal få fingern ut og skrive drømmedagbok.
Vis hele sitatet...
Shit, du også?
Jeg har også hatt noen ganske rare deja vu aktige følelser, bare mye sterkere, etterfulgt av sterk kvalme og hodepine, til og med oppkast noen ganger.
Er jeg den eneste?
NB: det er ikke Jaimais Vu, men har det ganske hyppig også
Sitat av Auphoric Vis innlegg
Ja.. samme har skjedd mange ganger med meg, spesielt med sativa dominerte strains.. Super Silver haze er favoritten til det formålet
Vis hele sitatet...
Du... vil oppnå det, altså? Jeg synes på en måte nesten det bare var mer ubehagelig, hehe. Ble selv helt utrolig spaca ute på Super Silver Haze en gang. Bare lå i mørket på hotellrommet i sengen og drømte meg vekk. Nærmeste jeg har vært å hallusinere på Cannabis hehe, mye closed-eye-stemning i alle fall :-)
Sitat av Herbman Vis innlegg
Du... vil oppnå det, altså?
Vis hele sitatet...
Super Silver Haze, skal nå røykes og mediteres til.
Hell yeah, jeg vil og oppnå det. Veldig fasinerende og tenke på - i det store bildet jeg sitter igjen med føler jeg det er noe mer.

Treffer av og til på folk som sitter i samme båt, og har innspill og komme med om vi ender over tema

Et rave jeg var på, var det en som tok tak i skulderen min, snudde meg rundt og sa "Jeg er litt synsk, jeg kan se glimt av framtiden!"

Helt random, sagt "Hei" til personen sånn 2-3 timer før, det tok meg ganske på sengen så rusa som jeg var - for aldrig før hadde noen som helst vist forståelse ovenfor akuratt de dejavuene jeg opplever


Svarte "Forstår akkuratt hva du mener med det!"
Sist endret av WhyNot!; 10. desember 2012 kl. 10:30.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hah, mer eller mindre hver gang jeg er fjern å ser på TV føler jeg at jeg har sett hver andre scene fire fem ganger før.
Får dejavu konstant om jeg ser på tv-serier, men ikke noe ellers.
Etter det jeg kan tippe er det vel fordi en del av dere er litt innrøyka og ikke husker så mye mens dere er fjerne, ligger ting alltid igjen i underbevisstheten. Også siden dere som oftest er i samme situasjon når dere røyker så er det jo ikke rart det blir "dejavu" da...
Helt sinnsykt å ha deja vu når man har røyka! Husker en gang jeg fikk det, så kunne jeg se 5 sekunder frem i tid, og satt å lurte på om hjernen min var 5 sekunder bak alle andre, slik at jeg kunne gjøre dette...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Fikk den sjukeste deja vu følelsen igår når jeg røyket. Jeg gamet League of legends å følte at det samme skjedde hele tiden, noe av det sjukeste jeg har opplevd. Jeg fikk 0-5-6, så jeg tror gamet gikk rett til helvete. :/