Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3513
Okay

Her har dere en URL om dere har lyst til og teste litt. Hadde vært litt kult og komme seg inn der. Står at innloggingsforsøk blir logga så jeg gidder ikke teste fra jobb. Det er ivertfall ASP som blir brukt som scriptspråk

http://intern.telebutikken.no

Scha
jeg testa jeg...Fyren som har mekka de greiene der tror han har peiling. Høyreklikker du på musa så kommer denne meldingen frem " Skal du kikke på kildekoden kanskje?"..men det han sikkert kanskje ikke visste, er at du bare kan trykke på -->vis-->kildekode
jaja, men jeg ble vel logga jeg da når jeg testa det greiene der?
du får ikke tak i koden i kode asp.
akkurat som php eller.no
nFF Marshall
morten's Avatar
Jeg vil nok tro at scha er helt klart over dette

Kan vel kjøre en form-cracker på url'en i formen og tippe username og password bak en del proxys... er vel en måte?
tja, det fungerer vel, men de kommer mest sansynlig til å merke det, og enten trace tilbake innbruddsforsøket eller bare sørge for at vi ikke kommer inn, enten ved å stenge all tilgang eller legge en eller annen blokkering.

mm
nFF Marshall
morten's Avatar
Sant nok, for det er jo snakk om bare 1 angrep. Værre for de stakkars pr0n serverne som hele dagen må takle alle som prøve pw's mot dem
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
hm.. dette forumet har vel blitt så public nå at det er egentlig ikke så lurt å diskutere detaljer her? lr?
who cares. ikke akkurat som om noen fakker deg pga en post på et forum, tulling.

jeg er nekrofil og pedofil, liker å spise små babyer og røyker crack!
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
JEG VET HVEM DU ER OG HVOR DU BOR ARAZIEL

*varsle naboer*