Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1913
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Jeg og en kammerat hadde idag en veldig interesang diskusjon om LOTR, da vi kom inn på temaet Legolas.
Og vi ble begge enige i at Legolas minnet oss begge om Høggern i Vazzelina Bil opphøggers (fra toten)
Dere kan jo se for dere Høggern med pil og bue og sånne sko som har snurr på tuppen.. *LOL*
litt på håret. men ikke ellers
Er det ikke slik at alver er estetiske, og har en enorm karismatisk utstråling? Trodde ikke at de liknet gnomer...
Jeg tenkte automatisk på Legolars og innbilte at det var en slags Lego gud (Fakta).

Noen som har sett hvordan han som spilte Legolas i LOTR er på håret i virkeligheten?
Opprinnelig postet av zeth
Jeg tenkte automatisk på Legolars og innbilte at det var en slags Lego gud (Fakta).

Noen som har sett hvordan han som spilte Legolas i LOTR er på håret i virkeligheten?
Vis hele sitatet...
Han ser ganske anderledes ut på bildene fra IMDB

Bilde 1
Bilde 2
Opprinnelig postet av zeth
Noen som har sett hvordan han som spilte Legolas i LOTR er på håret i virkeligheten?
Vis hele sitatet...
JUPP!! LOL, var han ikke rød eller.no, kortklippet og jævlig
lol, jentene digga han fordi han var så smooth på håret og greier.. på de bildene er han liksom.. shitstøgg
Opprinnelig postet av tore-


JUPP!! LOL, var han ikke rød eller.no, kortklippet og jævlig
Vis hele sitatet...
Og ikke minst, hanekam
Jeg kjenner faktisk folka i vazzelina, og jeg kan love at hvis høgger'n hadde vært litt yngre og litt lettere kunne han glatt gått som legolas!
Opprinnelig postet av zeth


Og ikke minst, hanekam
Vis hele sitatet...
Hanekam er morsomt!
Tror sjansene er store for at undertegnede anlegger seg hanekam i sommer esse. Men, Legolas, het ikke han elf karen Elendil a? Hvem er i såfall Elendil?