Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3125
For dem som bruker Zalto..
Logg inn på login med ditt mobilnummer og passord.
midt på vinduet kan du sende til folk at du har byttet tlf. nummer +++.
Sett inn et nummer der etterfulgt av , og nummeret igjen.
copy & past dette mange ganger..
En annen måte:
Ta sourcen til zalto siden og lag den som et html doc. på pc'en din, ikke luk vinduet av zalto der du er logget inn.
Ta den source filen du copierte fra siden og sett at det kan være 999999 tegn i den text boksen..
Kopier så det nummeret 999999 ganger...
Mobilen du gjør det mot vil antagelig vis klikke..

Ja! Dette er lame, med litt gøy og..

[EDIT] Kanskje ikke rett forum men.. flytt den om det er noe irriterende[/EDIT]
Joda.. Passer egentli både her og i mobil forumet.. Eller kanskje aller best i phreake forumen.. men uansett..

Tror du ikke det er litt enkelt og finne ut hvem som gjør dette.. hehe.. Er nokk best og gjøre dette med ett zalto abbonement man har oppretta med falsk navn..

Scha
Linuxnerd
Har opplevd at en tidlig 5.0 versjon av Opera klikket idiot på eurobate, slik at den av en eller annen grunn reloadet siden mange ganger med litt mellomrom, slik at den jeg sendte en SMS til fikk den samme SMS'en flere ganger.

Så jeg har ikke testet dette ut skikkelig, men jeg tror det funker med Opera, og det er at når du sender SMS på eurobate får du opp et pop-up vindu som sier at du sendingen av SMS var vellykket. Når dette vinduet er oppe setter du på auto-reload og en intervall. Pass på at siden når å bli lastet helt ferdig før du reloader den. På denne måten kan du også bombe en mobil med masse SMS.
æ huske for ei stund tebage når telenor kjørte gratis sms fra sin hjemmeside i hele desember, da var det mulig å sende til flere på en gang, dog au putte in samme nummer så mange ganger man ville. I tillegg så kunne man sende så lang tekst man gadd å lime inn au. da skal jeg love deg jeg laget trøbbel for en.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
De fleste sidene du får sende gratis meldinger med har vel et max antall meldinger du kan sende per dag nå...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Yeah.. Menneh er en dansk en, som sender til de fleste land, der kan du sende ubegrenset.. Husker ikke hva den heter i farten tho..
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Das schtimt gut
Eller no sånt
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
ja, das stimmt, aber warum sagst du das?

(ein-drei-drei-sieben?)