Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 484
Hei, jeg så det var flere slike tråder her inne men tenkte jeg kunne starte en ny for å ikke overstyre originaltopicen til de andre.

Jeg skal ned til Nederland å hente medisinsk cannabis. Jeg har fått et skriv av min fastlege som sier hvilken diagnose jeg har, hva jeg har prøvd ut og at jeg trenger å prøve noe som hjelper.

Det jeg sliter litt med, og lurer på her er om noen vet hvem og/eller hvor jeg kan få kontakt med en leger som tar imot slike pasienter som meg der nede? Eller om noen har erfaring og som kan hjelpe med med hvordan jeg kan gå videre her ifra?

Håper på noen kan hjelpe
Jeg lurte på det akkurat det samme, bare at ha må kunne skaffe meg en diagnose også...

Har hørt om dette før i forbindelse med schengen avtalen og medisiner
Men selv om man kan bruke cannabis "mot" en ting i ett land, betyr det vel ikke det at man som nederlender kan ta med seg pot til Norge for å "roe nervene litt" (for de som får denne virkningen)?

Btw slett denne tråden fra undergrunnsforum, det holder vel å ha den ett sted
Sist endret av knert1; 10. oktober 2017 kl. 01:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.