Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 972
Hei. Jeg har tatt 3x2mg rivotril 2 dager på rad. Toleransen min er lik null. Vil jeg ha noe igjen av en tripp på lsd, eller en candyflipp.

Eller vil rivotril overstyre alt og at man sitter å med masse rare figurer/visuals rundt seg og hodet tenker bare på home and away? Null tankekjør.
Sitat av Mustardhusky Vis innlegg
Hei. Jeg har tatt 3x2mg rivotril 2 dager på rad. Toleransen min er lik null. Vil jeg ha noe igjen av en tripp på lsd, eller en candyflipp.

Eller vil rivotril overstyre alt og at man sitter å med masse rare figurer/visuals rundt seg og hodet tenker bare på home and away? Null tankekjør.
Vis hele sitatet...
Generelt sett ville jeg latt være. Rivotrilen sitter kraftig igjenn i kroppen da den har 50 timers halveringstid.

Etter min mening så bør man se på en tripp som noe hellig, som et rituale man forbereder på alle nivåer en god stund før trippen. Man bør og trippe med en intensjon.

Men når det er sagt, så har jeg vært "ung, dum" og uerfaren en gang i tiden og blandet benzo direkte inn under trippen. Det både før og etterpå. Siste gagen jeg var så dum og gjøre det var når jeg tok 2CB...Det gav kraftige visuals selv om jeg hadde rivotril i systemet. Men det dempet entusiasmen og jeg ble langt mer apatisk til det som skjedde. Det ble en flat og kjedelig tripp.

Nå har jeg ikke blandet rivotril i forbindelse med LSD, men hatt xanax i systemet under en slik tripp. Av det jeg husker er at det var den mest meningsløse trippen jeg noen sinne har hatt.

Så mitt råd er og helst ha systemet så rent som mulig under (og i allt opp til uker eller dager før)en tripp.. Aller helst bør man heller ikke ha for mye THC i systemet. Det er da man virkelig åpnet opp for kontakten med sider med en selv man ellers ikke er bevist på.

Skal man på død og liv røyke eller ta benzo er det best og utsette det til trippen er ferdig, men man må være klar over at man gjerne bearbeider opplevelsene i dager/uker etterpå. THC og benzo vil sette en demper på intrigeringen. Bruker man psykidelia mye på meningsløse måter vil man senere potensielt ødelegge for det enorme potensialet det har inn under f.eks sereiøse sermonier.


Med tanke på benzo og psykidelia så vil jeg påstå at den eneste nytteverdien det kan ha, er og ha det i lommen i tilfelle man skulle utsette seg for noe man overhodet ikke takler. Det kan gi en trygghet som gjør trippen mer behagelig.Det kan f.eks for uerfarne være greit og ha, da det kan være uforutsibart. Men man bør kun ha det som en aller siste utvei. Og er man så svak i psyken er kansje ikke psykidelia noe en bør ta i det hele tatt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg vil påstå at man er ikke 100% mentalt skikket til å gjennomgå en fullverdig psykedelisk opplevelse, hvis man jevnlig eller periodevis går på angstdempende midler. Og hva man driver med når man tar benzo samtidig med psykedelia, det aner jeg ikke. Angst, frykt, død og overgivelse er en naturlig del av det man går gjennom når man har en "fullverdig" opplevelse. Hvis man skal "operere" bort den delen kun for å sitte å se på "farger", så merker jeg at litt forakt for det sentimentet, også dukker opp i kroppen. Kall meg elitist eller rar alt dere vil
Nå har jeg bare tatt rivotril disse 2 dagene. Så det jeg er redd for er at man sitter med masse visuals og lite igjenomgang i hodet.

Sitat av Mustardhusky Vis innlegg
Nå har jeg bare tatt rivotril disse 2 dagene. Så det jeg er redd for er at man sitter med masse visuals og lite igjenomgang i hodet.
Vis hele sitatet...
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg vil påstå at man er ikke 100% mentalt skikket til å gjennomgå en fullverdig psykedelisk opplevelse, hvis man jevnlig eller periodevis går på angstdempende midler. Og hva man driver med når man tar benzo samtidig med psykedelia, det aner jeg ikke. Angst, frykt, død og overgivelse er en naturlig del av det man går gjennom når man har en "fullverdig" opplevelse. Hvis man skal "operere" bort den delen kun for å sitte å se på "farger", så merker jeg at litt forakt for det sentimentet, også dukker opp i kroppen. Kall meg elitist eller rar alt dere vil
Vis hele sitatet...
Herregud. Her spør jeg om hvordan dert vil påvirke trippen min hvis jeg har rivo i blodet. Hva og hvilken tanker du legger inn i den helligheten LSD har ingenting med saken å gjøre. Jeg kom hit for å lære og ikke bli belært av en mann som ser lsd som sin vei igjennom livet. Lsd er rus også, da må det være lov å ruse seg uten at man sitter og jakter egoet sitt for å få en større viten om bevissthet.
Sist endret av Mustardhusky; 1. april 2020 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alt blir mindre psykedelisk av benzo. Hvis folk tar for mye møllers tran og freaker ut så gis de benzo for å slappa.
Er litt som å legge et lokk over hodet, psykedeliske stoffer vil sprenge ut og sende deg i freaky tankebaner. Benzo bremser det.
Det funker sikkert, men du kan ikke gå så langt ut i galskapen når du går på medisiner laget for å dempe galskap.
En candyflip kan nok trenge gjennom lokket hvis du krutter på, men det kan hende du likesågodt kunne brukt speed.
Sist endret av Bothrops; 1. april 2020 kl. 17:41.
Sitter å tenker på en candyflipp bare for å komme igjennom
Spar dine dyrebare psykedeliske stoffer til du får nyte de fullt ut hver så snill, jeg er avhengig av benzo, og kutter ned dosen på dagen jeg skal ta lsd, uten å gå ned så mye at jeg er full i nerver under trippen. Men jeg fikk mye finere tripper før når jeg var fri for avhngighet og piller osv, det tar livet ut av trippen. Og rivotril henger lenge i, og er veldig potent som benzo, så det gjør deg kanskje litt grøt i skallen på en candyflip, du vil skli inn og ut av en merkelig opplevelse, men ikke trippe og oppleve noe som forandrer livet ditt til det bedre..... Som lsd er ment å kunne gjøre=)

Vent en uke bare, det blir mye mer gøy med lsd da vedder jeg på=)

saviour