Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 971
Hva ligner om man ikke har resept. Er ute etter noe med antihistaminer.
Postafen/Meclizine (resiesyketabletter). Er og et antihistamin og har en tilsvarende virkning som Atarax/hydroksyzinhydroklorid.

Sist endret av Chillipølse; 1. april 2020 kl. 07:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville vært litt forsiktig med de reisesyketablettene, de kan være sinnsyke for ungdommer med null peiling på noe pille-relatert og stor depresjon, husker de med cyclizine var skumle...... Hadde dette vært en som kunne html så hadde det stått et vrengt smilefjes der som forrige setning slutter=)

Hva er gunnen for å bruke det? Søvn, forsterke opiater, lindre kløe/kvalme? Jeg tar atarax mot kløen på metadonen mest nå, før hjalp de på humøret også sammen med sobril. Og med det evig bakteppet av metadon funket de litt. Nå fortsetter jeg pga kløen ble ekstrem etter jeg sluttet med vallergan på natt for søvn, for de gjorde ingenting forskjell lengre i noen dose, null som nå, fire, eller åtte 10mg tabletter i dose. Så hvorfor ta det.

s