Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2242
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen andre enn meg som ikke kan snakke for cannabis uten at folk ser ned på deg?

Før i tiden skulle jeg bare informere mamma om hvor mye bedre det er en alkohol og hun tokk meg på pissings med en gang.

Dritt lei dette as
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ikke så rart siden det fortsatt er narkotika i Norge?? Så du fortalte altså moren din at du drev på med narkotika. Ikke så rart at hu tokk deg med på pissing. Skjønner meg ikke på folk som føler for å si til alle at man røyker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ikke så rart siden det fortsatt er narkotika i Norge?? Så du fortalte altså moren din at du drev på med narkotika. Ikke så rart at hu tokk deg med på pissing. Skjønner meg ikke på folk som føler for å si til alle at man røyker?
Vis hele sitatet...
Røyka ikke da
Sånn er det med narkotika, det er fortsatt ulovlig og folk ser derfor ned på det og alt som har med det å gjøre.

Røyker du hasj 1 gang så ender du jo opp som sprøytenarkoman og uteligger, det er værtfall hva mange av våre foreldre er oppvokst med å høre fra de var barn av.

Det å fortelle familie som ikke har ett liberalt syn på drugs at du driver med det eller lignende er det dummeste du gjør så du kan egentlig bare skylde deg selv at du ble tatt med på pissings.
Nå sier ikke TS at hen fortalte moren at hen brukte, bare prøvde å gi info om forskjellen på rusmidlene.

Men TS, opplever du dette fra noen under 40 som ikke er i politi/helse/religion-sektor? Og hvor gammel er du selv?
De fleste som er informerte om cannabis, SÆRLIG storrøykere, vil anbefale at folk under 20 venter, da det er veldig godt bevist at hjernen utvikler seg feil ved langvarig bruk før den er ferdig utviklet, noe som skjer rundt 20årsalderen.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bra da, at du ikke røyka vi og mest sannsynligvis foreldrene våre vokste opp med at weed gjør at du hiver deg på sprøyta ikke lenge etter du har begynt med det. Om du søker på YouTube finner du masse gammle propaganda videoer om hva weed gjør med deg osv osv. Ganske underholdene å se på når man er fjern