Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 8047
Jeg lurer på om det går an å redigere størrelsen på redigeringsvinduet. Jeg har sett under "Kontoinnstillinger" i den "rullgardinmenyen", men har ikke funnet noe der (uten å påstå at løsningen ikke er der). Hvis det ikke er innebygd innstillingsmuligheter for dette, hadde det vært mulig å lagd dette. For å være helt ærlig, så synes jeg det er litt kronglete og uoversiktlig. Her ser en hva jeg mener:


På forhånd takk for svar!
Hvilken versjon av Firefox er det der? Hos meg har jeg muligheten til å dra boksen så stor som jeg ved å ta tak i høyre hjørne nede. (Samt at boksen er ca 1,5 ganger større hos meg.
Ricinus communis
aluminiumfluorid's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hvilken versjon av Firefox er det der? Hos meg har jeg muligheten til å dra boksen så stor som jeg ved å ta tak i høyre hjørne nede. (Samt at boksen er ca 1,5 ganger større hos meg.
Vis hele sitatet...
Versjonen er 64. Ellers så fant jeg en løsning med "switch editor mode". Tidligere så har jeg ikke sett BB-koden med den originale redigeringsvinduet. Men nå fikk jeg BB-koden. Men nå jeg skriver, så vil jeg se denne koden, for da ser jeg lett hvor lenker og alt mulig annet begynner og starter. Altså jeg er slavisk tilhenger av å se BB-koden. Som nå gikk bra. Men enkelte andre ganger, så vises ikke denne koden. Sliter med å få inn noe fast mønster på dette.