Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 9078
Halla godtfolk. Jeg å kjerringa flytta til østfold for ett års tid siden. Vi er ikke så mye ute på byen, å sliter litt med å bli kjent med folk utenfor familie å jobb.
Så hadde vært hyggelig om noen på samme bølgelengde (freaks) kunne tenke seg å blitt kjent med oss. Ha en flott dag
Bor ikke selv i området, men jeg vil tro at kort om dere selv gjør det lettere å 'få napp'
Singhell's Avatar
Trådstarter
Kan gi litt info: vi er i tidlig / midten av 30 åra. Kunne godt gått en tur. Campa, eller bare henge, se film eller tv. Driver med metallsøking, urban exploring, motorsykkel, fiske og foto. Glad i å grille. Vi Drikker i godt selskap men er ikke mye til "by folk". Kan også ta en runde eller to med brettspill. Er ett oppegående par med en haug av interesse områder. Ta gjerne kontakt

Bump
Sist endret av Singhell; 10. juli 2020 kl. 17:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Singhell's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Cato?
Vis hele sitatet...
Nei er nok ikke noen Cato her
Sitat av Singhell Vis innlegg
Nei er nok ikke noen Cato her
Vis hele sitatet...
Tror han mente dato
Nei. Jeg trodde det var Cato som var ts.
Er i området - kan godt møte felles freaks. Kanskje det er interesse for meet-up for flere? Øl ute med fint vær etc.
Singhell's Avatar
Trådstarter
Ja kunne godt vært med på noe ute også en gang om noen vil joine
Hvis jeg får mannet meg opp hadde det vært hyggelig å vært litt sosial
Pinger denne en gang. Skal ut en tur og ta noen øl i helga, hvis noen er interesserte er det bare å sende over en PM/svare her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fortsatt hypp på å møte folk i mitt område
Hm, Moss har jo gått på en smitte-smell denne uka, så...
Jeg er i Sarpsborg (Høysand, Skjeberg) fra mandagen av og i to uker fremover. Møter gjerne hvem som helst. Har til og med egen båt med 25 hester. Kanskje møtes der jeg har hytte? Vet ikke om jeg ønsker å ta dere med opp til hytta, der min far og dem er, men vi kan kanskje holde oss i strandsonen / møtes ved kiosken? Jeg tar isåfall båten til kiosken. Samme faen for meg. Send gjerne PM for hysj-hysj informasjon.
Sitat av Stingray Vis innlegg
men vi kan kanskje holde oss i strandsonen / møtes ved kiosken?
Vis hele sitatet...
Kiosken? Mener du homsebaren?
Svarte deg nettopp på PM haha. :eyes:

Bor selv i Moss, men kunne godt hoppa på toget for et treff etc.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vært litt smitte i moss ja. Men, nå er det vell størst fare i store folkemengder
▼ ... over et år senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nei. Jeg trodde det var Cato som var ts.
Vis hele sitatet...
Cato? Han som drev den vape sjappa ved jernbanen.