Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2975
Hei!
Har en dekoder fra Get. Tror det er en PVR-dekoder. Er det mulig å skru opp dekoderen og plukke ut harddisken? Og så overføre opptak til pc?
Get sa det var mulig, men har lest noe om at det er kryptert?
(Har null peil selv)
Har en person som evt kan hjelpe meg med å plukke ut harddisken. Har noen erfaring og vet at det er mulig?
ja, det er kryptert. så lenge du ikke har tools med decryptnøkkel er det bare å glemme.
Det beste er vel å logge in på get på internet og recorde skjermen på den kanalen du vil. Men usikker ang om hdd er lagret i skyen
Trådstarter
27 1
Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
Det beste er vel å logge in på get på internet og recorde skjermen på den kanalen du vil. Men usikker ang om hdd er lagret i skyen
Vis hele sitatet...
Det er opptak som ble tatt opp for flere år siden, men tar skjermopptak i dag om det er noe jeg vil ha lagret ja.

Sitat av RapTouR Vis innlegg
ja, det er kryptert. så lenge du ikke har tools med decryptnøkkel er det bare å glemme.
Vis hele sitatet...
Finnes decryptnøkkel å laste ned?
Sist endret av RAFN84; 26. mai 2020 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av RAFN84 Vis innlegg
Det er opptak som ble tatt opp for flere år siden, men tar skjermopptak i dag om det er noe jeg vil ha lagret ja.



Finnes decryptnøkkel å laste ned?
Vis hele sitatet...

Hvilke program bruker du til å recorde screen?
Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
Hvilke program bruker du til å recorde screen?
Vis hele sitatet...
Mange programmer du kan bruke, men du må likevel ha hardware (capture) som kan ta imot signalet fra dekoderen (f.eks. HDMI).. Siden HDMI ofte er kryptert så må du også ha et capture-kort som dekrypterer HDCP-krypteringen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
Hvilke program bruker du til å recorde screen?
Vis hele sitatet...
Anbefaler Open broadcaster software
Trådstarter
27 1
Jeg tar skjermopptak fra telefonen. Ligger innebygd. (Samsung tlf) Det funker riktignok ikke med Get sin app, men har tatt opptak fra dPlay ved hjelp av skjermopptak.