Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5565
Forord:

Jeg falt inn i en forståelse for alt, hvordan livet fungerte. Jeg så hvordan min gode karma gikk inn i livets maskin og ble tilbakebetalt, dette var en trip som varslet en overflod av god oppbygget karmatisk energi, karmalageret mitt er fylt til det maksimale og nå er det på tide og få det i revers!

Jeg så hvordan jeg fortjente en bra opplevelse og ett bra liv, den var så bra at jeg følte jeg vant lotteriet gjennom hele turen. Det finnes ikke måte på hvordan jeg kan forklare hvor digg og fantastisk det var jeg gråt av glede gjentatte ganger gjennom det hele.

Jeg følte og at dette var ingen egodeath som jeg har hatt før, dette var det stikk motsatte av en egodød! Jeg sverger det var helt nytt for meg, jeg så min sjel sine beste sider og fra ett perspektiv jeg følte jeg fortjente!


Jeg og M startet på rommet hans, ett glass vin og en godteribit på 250 UG. Det var av typen California Sunshine.
Vi mediterer veldig raskt innvendig og setter opp forventelsene enda høyere en vi har fra før og nyter det ene glasset vin før vi tygger snopet og lener oss tilbake.

+5 minutter

Jeg kjenner en viss kribling under huden som jeg kjenner igjen fra tidligere opplevelser, men denne gangen er den mye renere og bedre. Det kjenner ut som om spenningen bygger seg opp i takt med det hele også. Ingenting visuelt, bare fantastisk rolig og meget klar tankegang.

+30

Mønstre i taket på plankene begynner og vifte minimalt i "vinden" Det er veldig anspent hos oss begge men vi øver oss begge 2 på det og slippe taket. M henter sin bror og han sitter med oss, allerede her får jeg en følelse av at dette blir en rik opplevelse for det bedre. Jeg ser begge personene som ett speilbilde av meg selv. Når jeg ser på E som snakker rolig, og med kloke ord så ser jeg meg selv i en selvsikkerhet som jeg alltid har.
Når jeg titter på M ser jeg at det er en urolighet i meg selv også, vi er litt anspente og har lett for og endre sittestilling og posisjon. Dette glir over i en helt ufattelig deilig eufori etterhvert som vi gradvis slipper taket sammen til opplevelsen.

+60 min

Jeg opplever det begynner og skarpe seg opp mot en topp, men en topp som er sterkere en noen gang. Jeg ser ned på eksemen min, tatoveringene, bordet,og på folka som er der med meg. Når jeg ser på eksemen min så ser jeg ikke lengre noen stygge sår. Jeg ser hele historien bak sårene, alle timene jeg har lagt i smøring, forbedring av selvportrett, slitet jeg har hatt. Det føles veldig kraftig, jeg innser virkelig hvilken bra jobb jeg har gjort og hvor bærekraftig jeg er, jeg er sterkere en jeg selv noen gang har hørt av noen, og tørt og innse om meg selv. Jeg blir så rik på glede i disse visjonene jeg har om hvem personen som bærer dette skinnet virkelig er.
Når jeg ser på tatoveringene så glitrer disse også av stolthet, dem beveger seg sakte i det jeg liker og kalde vinden, jeg ser også en historie bak disse som har samme aspekter som det jeg opplevde med sårene mine bare i ett annet format. Har aldri likt mine egne spontane tatoveringer.
Men nå kjenner jeg dem virkelig sitter der for en grunn, jeg er stolt av utvalget mitt og dem kunne ikke passet meg bedre!

+2 timer

Vi sitter på rommet enda og tenker dypt over hva vi kan lære. Jeg kjenner at trippen begynner og bli litt overvelmende så jeg lukker øynene for og meditere mens vi ser på ego death videoen til psyched substance. Det er perfekt og høre ord fra en klok vis mann som snakker om ting han kan og ting han har opplevd så dette roer oss med veldig.
Jeg ser med øynene igjen en slags hall, med masse geometri i seg, husker det var en runding med masse rundinger rundt den, det ligner på noe utenomjordisk og er nesten for tøft og se på, alle mønstrene rundt rundingen er ruter som beveger seg, når vi er ferdige med videoen så havner vi i neste fase, nå står ikke mønstrene stille mere, dem danser i takt med musikken vi hører på.

+3 timer

Det som jeg opplever nå er noe av det samme som ved og se på tatoveringene og sårene jeg har. Men jeg ser dem internt, mine problemer som ligger og gnager på meg kommer i en slags reprise, men ikke negativt.
Jeg opplever dette som enda mere mentalt styrkende. Det viser meg hvor godt arbeid jeg har lagt i meg selv. Istedenfor og la sinnet mitt gå utover andre så forsto jeg at og filtrere det ut i retning musikk var det beste valget jeg noen gang kan ta.
Jeg husker og godt at vi hørte på Angerfist, det er her AWAKENINGOFTHEREALEGO starter!

(Sånn kort om dette nye konseptet jeg har funnet opp eksisterer, jeg har meditert i 2 måneder og gått 100% inn i det spirituelle, jeg har knust egoet mitt, jeg har kjempet mine demoner som angst og depresjon helt alene uten medisiner og hjelp fra andre. Så jeg føler jeg er på vei til og åpne kronechakraen!)

Når jeg ser ned i nettbrettet skjedde det garantert for en grunn, M spurte hva låta jeg spilte het, Angerfist - Solid Stigma.
Når jeg skulle fortelle ham det over, så så jeg ned i nettbrettet på den svarte skjermen. Jeg skrudde den ikke på og fikk bare ut ordet "Anger"
Jeg har mistet søskenflokken til barnevernet selv av urettferdige årsaker så jeg har veldig mye sinne imot barnevernet.
Men nå har det seg sånn at jeg stirrer inn i min sjel for og se konseptet mitt, capsen jeg har på meg er ikke Radical Redemption sin logo mere, det er MIN logo, og den så helt perfekt og nydelig ut! Jeg kunne se tankene mine rundt konseptet mitt som en fuckings genistrek, livet presser meg imot det her og jeg forsto at det var velfortjent! Karmaen jeg har samlet opp, skal endelig skyte imot meg! Jeg følte og jeg hadde vunnet "The game of life" men dette skal jeg inn på lengre nede.
M hadde det kjempefett, vi hjalp hverandre med og finne personlighetene våres! En tyr og en virgo, jordtegn, en meget jordnær tripp for og si det sånn!

+4 timer

Jeg ser ned i nettbrettet selv om man aldri skal dette, syra åpnet meg for krigeren jeg virkelig er i livet, så ingenting kan stoppe meg her føler jeg.
Jeg ser litt på Facebook, VG og masse dumt som normalt skaper uro på en tripp.
Men jeg opplever meg som totalt fryktløs,stabil og stødig, noe jeg alltid er!
Når jeg får opp virusnyhetene så forsto jeg meg på hva det hele dreide seg om, dette er ett personlig år hvor vi skal FINNE OSS SELV. Vi skal ikke søke det som er på utsiden, men fikse hva vi sliter med på innsiden og skape verden deretter, sammen i takt og harmoni om mulig.
Viruset er ikke noe vi skal frykte, det er like mye skjebne som når Hoffmann selv fant opp syra. Tenk dere det, skjebne? Ja alt skjer for en grunn.
Visuelt nå så bølger absolutt alt og det er nydelige halliser. Når jeg ser på E så morpher hodet hans som en ballong og vifter i vinden, mens M klikker jeg mye bedre med siden vi er på samme nivå, jeg kan se vibrasjonene hams og godheten han alltid bærer med seg, kan nesten lese personligheten til begge 2, det er ganske sprøtt og inntrykksfult og oppleve noe sånt!
Nå skal jeg på do og se meg i speilet istedenfor i den sorte skjermen.

+4timer 30min

Jeg går på do, gjør mitt og føler meg veldig bra. Så bra at jeg vurderer og kikke meg i speilet, jeg har alltid tanken at alle er perfekte uansett ossen man er skapt og ser ut. På utsiden ihvertfall, sist jeg så meg i speilet på lsd ble det en uhyretripp, hadde ett dårligere bilde av meg selv da så jeg kjente meg ganske spak når jeg tittet i speilet i frykt for at det skulle ødelegge alt denne gang også.
Men nei, det ble en himmel på jord.
Jeg så igjen logoen på capsen skiftet seg til logoen av mine største drømmer, jeg så alle ting jeg noen gang har ønske kunne skje gå i oppfyllelse, de gode sidene i meg selv, jeg så demonene jeg hadde kjempet helt alene og følte meg som en levende legende!
Skjegget mitt besto av gull, glimtet i øynene mine var stjerner, jeg så tegnene for jupiter, saturn, pentagramer, jeg så stjernetegn og alt!
Pentagrammene sto jeg og lo smått av, jeg visste at neste djevel som prøvde og komme imot meg bare kunne prøve seg! Grunnlaget får dere når vi går ut rundt 6 timers merket.

Jeg går inn fra tidenes tisselur, setter meg og raver litt med M og E, så går M inn og dusjer. Da setter jeg på sangen Dragonborn av headhunterz, jeg føler meg helt DRAGONBORN!
Jeg kikker ned i håndflatene for og lese livslinja, hodelinja og kjærlighetslinja.
Det jeg ser er bare helt fantastisk! Strekene lever og jeg føler jeg kan se alt som kommer når jeg er ferdig med turen hos min gode kompis.
Jeg kommer på at jeg har ei frøken på hjertet mitt, fra Filippinene.
Så jeg skriver med henne og samtalen er bare enda mere orgasmisk en sex selv!
Jeg prøver og skrive en setning men lever meg inn i den, you deserve the best skal jeg til og skrive!
Og jeg får det for meg som lyn fra klar himmel, den meldingen var ikke bare ment til henne.
Den var også ment til meg, jeg koser meg mens jeg skriver for alt blir til hidden messages.
Jeg ser på bildet av henne og jeg gråter av glede innvendig, for ei nydelig fantastisk søt jente, og hun vil meg bare det beste! Hun er liksom fortjent føler jeg etter og ha vært voldsomt uheldig i tidligere toksiske forhold!

+5 timer

Fryktløse og nye meg sitter i sofaen og nyter hvert millisekund, plutselig kommer det en kar jeg ikke kjenner på besøk, han ser jeg er påvirket og vi har en koselig samtale. Jeg følte at denne karen hadde en viktig ting og lære meg og det hadde ham. Jeg klarer nå og koble alt, M, E og han som kom var folk som skulle sette meg i høyeste gir for og møte det jeg vil kalle ett nærmere møte med min skjebne.
Jeg takler nye møter med nye mennesker uten angst og det blir jeg belønnet for på denne måten. M er nå ute av dusjen og har hatt tidenes opplevelse sier ham.
Jeg går ut i stua som er der, helt alene og tar på surfebrettet til mora til dem jeg er hos. Når jeg tar på brettet føler jeg at jeg kan se historien bak brettet, alle surfeturene hun har hatt og videre. Jeg ser også at brettet jeg holder på går i 1 med hendene mine, akkuratt som om hendene smelter inn i det.

Jeg legger meg i sofaen og begynner og tenke dypt mens jeg ser opp i en spotlightlyspære.
Jeg ser får an meg livet mitt i revers, det er noen som vil jeg skal se dette om igjen, og da kikker jeg opp i lyset som er en evig energi mens det er på!

Det som snakker til meg er mitt absolutt høyeste av meg selv, "the higher self" lysbryteren vi alle har i oss mens det er mørkt i livet!

Og jeg ser igjen strevet mitt, men det legger ikke vekt på strevet. Det legger vekt på planene mine, for fremtiden og hvilket geni jeg er, og kommer til og bli! Det roser meg opp i skyene, jeg føler det er noe annet jeg må innse, og når jeg innser den siste biten så spruter tårene! Så vakkert, jeg i så at denne trippen var for mitt beste, og at den var fortjent, lyset stirrer jeg lengre på. Jeg stirrer på det til hele verdenen utfor ikke lengre eksisterer, det var plutselig bare meg og lyset i samme rom!
Jeg ser lyset danse som en drage, det er som balsam for sjela, ett møte med hvem jeg virkelig er! Jeg er mitt eget lys, min egen redning! Forstår konseptet med hele mitt menneske og sjel i disse øyeblikk.

+6 Timer

På tur ut, det må man!
Vi går ut og jeg er enda i tårer etter jeg fant meg selv i lyset. Jeg får herfra enda flere beskjeder fra universet.
Jeg holder på en søyle, og får en intern knowing av at jeg er like stabil og stødig som den! Gråter enda en gang! Av glede!

Vi går nedover gaten og stjernehimmelen er vakker, det ser ut som masse romskip som ser på oss. Vi snakker bare filosofisk mens vi går, og hvordan vi kan endre menneskeheten sammen.
Vi kommer til en lekeplass, jeg føler at jeg trenger enda ett oppgjør med meg selv!
Så jeg går alene og starter og strigråte mens jeg tenker på hva jeg har vandret i livet, alle bakketoppene jeg har seiret. Jeg gråter fordi jeg er så stolt av meg selv, og at jeg klarer meg så vanvittig bra i dype mørke hull. M og E kommer og setter seg på siden av meg og holder meg på skuldra.
Nå kjente jeg broderskapet fra meg og Mattias stråle igjennom hånda hams. En god oppløftende energi med meldingen, du fortjener det beste i seg.
Jeg ser ett tre, går bort for og holde på det, ta på det og føle dets mektige oppbygning. Når jeg tar på det får jeg en ny beskjed, enda mere rørende en den forrige
"Du er like stabil som meg du, og du vil aldri falle"
Gråter IGJEN AV REN EUFORISK GLEDE! Jeg kjente meg igjen i det på en fortjent måte.
Går mot sandkassen, tar på sanden, gråter igjen for det er så vakkert og bare ta på den.
Jeg tråkker opp trappa som er der for og gå på en vei, opp trappa får jeg enda en beskjed "oppoverbakker i livet er noe du gjør vanvittig lett"
Gråter mer og mer for hvert deilige skritt jeg tar oppover. Jeg har full forståelse for livet mitt nå!

Jeg stirrer i betongveggen og ser ett pentagram, tenker da på djevelene jeg har hatt i livet mitt og kvittet meg med, blir litt paranoid fordi jeg tenker på politiet kan komme!
Kobler opp dette med en negativ tanke som vi kan se på som en demon, tenkte på krigeren jeg så i speilet og lo godt av pentagrammene igjen! Ingenting kan stoppe meg nå!

+7 Timer

(tror herfra på engler

Vi går i en skog, her står meg og M og diskuterer, vi er tilbake i barndommen etter som hallisene i trær formet dem gamle barneskolen, gymsalen og butikken! Det var helt identisk og Mattias så det samme.
Jeg snur meg og ser en silhuett i sidesynet, der står ham.. Stian, våres kompis fra barndommen vi mistet på veien, vi så ham begge! Så nå tror jeg på engler, han gå oss denne turen for en grunn! Vi begge innså veldig identiske ting!

+8-10 Timer

Vi går inn og spiser pizza, drikker litt vin og koser oss med en oppsumeringsprat. Det var helt fantastisk og vi fikk det beste ut av oss selv gjennom dette. En psykedelisk opplevelse er vanvittig lærerikt konkluderer vi begge med tror jeg har kurert det meste. Fikk og svar på det jeg trengte! Rater California Sunshine til en skala vi ikke kan bruke på jorda! HUSKER ALT!!

+12timer

Sovner sakte men sikkert etter ett par timer vriing xD
Holy shit! Kan man oppleve så syke ting på lsd?! Trodde bare ting ble wavy, sterkere farger, objekter «puster», osv.
Trådstarter
7 6
Jo det er fullt mulig, jeg hadde bare ett glass vin i forkant så var kun LSD nesten!

Hadde vel ett glass til på rundt 3 timers merket men ingenting annet involvert! Var en veldig innsiktsfull tur med masse wavy halliser, farger var sterkere seff og alt pustet ^^ var LSD slik jeg kjente det hvertfall
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Holy shit! Kan man oppleve så syke ting på lsd?! Trodde bare ting ble wavy, sterkere farger, objekter «puster», osv.
Vis hele sitatet...
Joda, men det du beskriver her er visuals. Det aller meste av en syretrip foregår inni hodet ditt, og settingen setter forutsetningene.