Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 24064
Noen som vet hvordan man kan laste ned en video som noen har lagt ut på Facebook? Finnes det tjenester på internett, eller noe add-ons i noe nettleser, eller hvordan gjøres det? Takk for svar!
Prøv sider slik som www.keepvid.com.
Husker virkelig ikke flere i farta, men finnes et uttalig utvalg av sider som ripper videoer fra nettsider, kan dog ikke si med sikkert at dette fungerer på facebook.
www.internetdownloadmanager.com
Dette er eit program som du må betale for fullversjon. Kan sikkert låne det også ein plass på internett. Får 30 dager free trail på heimesida deiras.
Veldig snedigt program som booster download speeden din + at det gir deg mumlighet til å laste ned alle lyder og filmer som dukker opp mens du troller youtube, for eksempel
Sist endret av LowRider; 22. juli 2010 kl. 15:43.
Jeg gjør det på en annen måte.
Først åpner jeg Facebook-sida med videoen på, og deretter finner jeg fram til kildekoden (Ctrl + U i Firefox). Jeg søker så etter .mp4 (Ctrl + F for å søke). Kopier URL-adressen til videoen. Åpne opp notisblokk, og lim inn URL-en du nettopp kopierte. Trykk Rediger -> Erstatt (eller bare Ctrl + H), og gjør følgende:
- erstatt %2F med /
- erstatt %3A med :

Kopier så den URL-en du har fått og last ned videoen.