Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 533
Tusslefannt
21 3
hei. lurer på om noen vet noe om eller har prøvd og fryse ned urin som skal sendes inn til lab for sjekk. kan de se att urinen har vert fryst på testene sine så det blir stryk? har gått på prøver annenhver uke i over 1 og 1/2 år nå og begynner og savne en kveldrøyk innimellom..
Kan kjøpe falsk penis å brukt piss fra frysern for det er med noe som varmer opp pisset til normal temp er litt styr men det funker å går,selger faki penis på headshops

Så lenge du får varmet opp urinen ser de ikke at den har vært fryst
Sist endret av Rognkjeksa; 2 uker siden kl. 08:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tusslefannt
Trådstarter
21 3
ok, da håper eg det går fint. har du prøvd selv eller noen du kjenner?
har alltid fått pisse ifred, uten att de skal være med å se. heldigvis. går bare på toalettet å der står det kopper klare. så er enkelt og ta med varm "ren" urin. bruker subutex gjennom lar så må vere min egen urin da eg ikke kjenner noen andre som bruker sub. derfor eg tenkte å muligens fryse ned så eg kan nyte litt cannabis innimellom og fortsatt være good. var bare veldig usikker siden det sendes inn til lab om de kunne se noen endring i f.eks bakterie eller protein etter og ha vært fryst ned. har søkt nettet opp og ned men det eneste eg finner er fürst som anbefaler og fryse ned prøven om den skal oppbevares lenger enn en uke, men att det da må opplyses om og sendes på tørris.